Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Ostatnio wrocilem do moich starych prac i powrocily stare problemy.

 

Ponizsza scenke probowalem wyrenderowac za pomoca mental ray przy uzycia GI. Nie wiem czemu, ale cos sie dzieje z geometria i swiatlo umiejscowino pod kloszem lampy jakby przeswietla przez niego i tworza sie bardzo dziwne rzeczy. Zmiana ustawien nic nie daje(przynajmniej tych ktore wiem do czego sluza :)) Probowalem przeniesc elementy do innej scenki, ale tez byly problemy. Zamiast klosza wstawialem cokolwiek innego i bylo to samo. Problem jest z global illumination bo final gather jest ok. Przy innych scenkach wszystko zwykle jest w porzadku.

Zglupialem juz...:)

 

obrazki:

1.GI default, final gather 100, swiatlo MR area omni 1.5, shadow map

2.samo GI, w lewym gornym rogu poczatek renderingu :) reszta j/w

3.zblizenie j/w ale swiatlo 0.5

4.a tu calkiem ladnie samo FG 100 przy tych samych ustawieniach swiatla

 

Czemu?!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

-zmniejszenie mocy swiatla nie dziala, sprawdzone wczesniej

-IESa nie uzywalem wiec na razie musze go rozpracowac, robi bardzo dziwne rzeczy z mapa bump na scianie i sa problemy z cieniami, ale to tak nawiasem mowiac, bede sie tym bawil jak mi starczy czasu

-co do zmniejszania wielkosci photonów - chyba dziala, jednak rozproszenie swiatla jest tylko z FG; screen z b. niskim FG, z uwagi na moj sprzet; wielkosc photonow - obie wartosci 0.01

Dzieki bardzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności