Skocz do zawartości

3dsmax7 krotki czas filmu po renderingu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem poczatkujacy, jak wydluzyc czas filmu po renderacji animacji?? Zawsze po renderze mam tylko 3 sekundy filmu, a animacja tak sie spieszy, jakby jej pociag zaraz mial uciec

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie noo, pierwsze pytanie i juz mnie wybrechtali :]

Napisano

kliknij na taką małą ikonę zegarka - ustaw frames na tyle ile trzeba - pamiętaj że 30 klatek to jedna sekunda

potem na pasku czasu zaznacz wszystkie klucze i zeskaluj je do długości całej sceny

Napisano

wsumie to niejest takie najgorsze spolszczenie... podstawa slowotworcza 'render' i koncowka -acja sugerujaca jakis proces / czynnosc jak anihilacja np. albo libacja. ciekawe co by prof. Miodek powiedzial... hyyym

Napisano

skalowania kluczy nie polecam- moga sie pojawić klatki ułamkowe :(. Zawsze lepiej je przesunac recznie.

Odnośnie czasu animacji, czyli tego ile masz klatejk w viewportach to dam Ci fajnego tipa:

z klawy ctrl+alt + lewy klawisz myszki i klikasz na odlną listwe z numerami klatek i przesuwasz - zmienia sie wtedy od której klatki sie bedzie zaczynac całą scena.

 

ctrl+alt + prawy klawisz myszy - zmieniasz numer klatki konczacej animacje.

 

ctrl + alT + srodkowy myszy - przesuwasz ten zakres klatek w inne miejsce - np. z 0-100 , na 120-220 :)

Napisano

omg , zastanawialo mnie czemu tu tyle odpowiedzi na tak proste pytanie , ostatnio chyba wiekszosc powariowala bo dziwny efekt sie tworzy na forum

 

i prosze , udzielona odpowiedz , wystarczy

 

jak co to autor pytania zapyta o dalsze wskazowki jesli nie uda mu sie rozwiazac problemu

Napisano

Mam pytanie. Zrobiłem animacje, początkowo na 60 klatek (w zegarze ustawiłem na 1/4 czasu, zrenderowałem, ale animacja trwa 2 sekundy. Zmieniłem zakres do 150 klatek (5 sekund) i w momencie kiedy w podglądzie dochodzi mi do setnej klatki skin z kośćmi pozostaje w miejscu (na 100 frame), a wszystkie dummy z bone01 (rootem) idą dalej. Jeśli możecie, to doradźcie co robić, zależy mi na wydłużeniu czasu animacji.

Pozdrawiam HaoS

Napisano

Ok, już mam. Chodzi o wydłużenie zakresu samych kości w motion (dlatego kości zostawały w miejscu na domyślnym setnym frame.

 

Pozdrawiam HaoS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności