Krzysztof Kucharz Napisano 26 Sierpień 2003 Autor Napisano 26 Sierpień 2003 Nogi ciąg dalszy - dopieściłem staw i dałem więcej szczegółów...
Krzysztof Kucharz Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 MAM PYTANIE: Jeśli zrobiłem coś używając np. patchów i później exportuje to do innej scenki, mój 3D max zmienia nałożny stos modyfikatorów na zwykły mesh. Stos ginie gdzieś - i dostaję nieszczęsnego mesha... Jak to ominąć? Pliz Hilfe!
Krzysztof Kucharz Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 Hmm.. wsadziłem troszkę detali, mam nadzieję że to wyjdzie w renderze... :)
Krzysztof Kucharz Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 Kończymy stopę... Hej ludzie? 1700 odwiedzin i żadnej krytyki? Albo idzie mi tak dobrze ;-) albo nie chce wam się postawić posta. Proszę o krytykę, ale **konstruktywną**!
Krzysztof Kucharz Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 NO! Prawie filnał! Jeszcze dorobić kilka rzeczy. I utworzyć scenkę opowiadającą... śmierć bohatera! Podoba się? :) :)
Krzysztof Kucharz Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 W tej chwili robę pilotkę i gogle. Nie wiem na jaką wersję się zdecydować - gogle na oczach, czy gogle na \"czole\" ?
RenholdeR Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 ma nogi jak kurczak, ale i tak mi sie podoba, fajny klimat:-)
Krzysztof Kucharz Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 Masz rację, nogi są do poprawy, ale to zrobię po poprawieniu pilotki i gogli. Co do pilotki - przypomina troszkę czapkę gumisia... :D Gogle muszę dokładnie przystawać do czapki, ale to właśnie teraz robię. Póki co wygląda to tak. Rozkleiłem twarz na 2 części bo trzeba było przesunąć czułki do tyłu.
Tomasz Kucharz Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 no i to mi się właśnie podoba !!! :-)) tak dalej bracholku Pozdrawiam
Krzysztof Kucharz Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 Ok.. tak mniej więcej wygląda pilotka z goglami. Namordowałem się trochę z ułożeniem i ukształtowaniem pilotki, bo staram się nie używać pluginów (pozatym przy takim zagęszczeniu siatki SimCloth zdechłby ...) I jak się podoba? PROSZĘ O KOMENTARZE - TO NAPRAWDĘ DODAJE SIŁ DO DALSZEJ PRACY !
Krzysztof Kucharz Napisano 29 Sierpień 2003 Autor Napisano 29 Sierpień 2003 K****... kocham takie niespodzianki. 4 godziny w plecy... :(
Krzysztof Kucharz Napisano 30 Sierpień 2003 Autor Napisano 30 Sierpień 2003 Proszę czekać - może się trochę ładować... No! Tak mniej więcej będzie wyglądała scena. To co zostało do roboty to w kolejności: I. Oteksturować drania 2. Skończyć skrzydła 3. Dopieścić bombę :) 4. Riggowanie i ułożenie komara w pozie \"ostatniego zrywu ku przeznaczeniu\" 5. Może pobawię się shag-furem? :) 6. Jak zdążę - jeszcze nieodłączny biały szaliczek. Jakie są Wasze komentarze?
Vetis Napisano 30 Sierpień 2003 Napisano 30 Sierpień 2003 Swietna pracka tylko czy te ngi nie powinny byc pod plaszczykiem ?? ale ogolnie mi sie podoba :)
Krzysztof Kucharz Napisano 30 Sierpień 2003 Autor Napisano 30 Sierpień 2003 Tak tak - ale to jak nałożę bonesy.
giorgione Napisano 30 Sierpień 2003 Napisano 30 Sierpień 2003 scenka jest niezła - śmieszny ten twój komar :D Podoba mi się Giorgione
Krzysztof Kucharz Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 Teksturowanie trwa... Powyższe screeny to capture z viewportu podczas nakładania tekstur i próbka obrazka (pomniejszonego na potrzeby forum) który będzie stanowił bump-mapę do głowy komara... NIESTETY - coś internet mi kisi i wejście na stronę trwa 12 min u mnie... mam nadzieję, że się wszystko nie zawali przed 24.00 Proszę o sugestie i komentarze... :D
Krzysztof Kucharz Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 OK - bonesy gotowe.... szybko szybko, jeszcze tylko 2 godziny do deadline.... !!! :o:o:o
bor Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 bardzo mi sie podoba twojea pracka. bardzo fajnie wymodelowana, tak malo komentarzy tylko chyba dlatego ze nikt nie ma zastrzezen. ja takze nie mialem, az nie wrzuciles tego renderu z tlem. troche mi sie przestala podobac. mam nadzieje ze jej nie spieprzysz :((( jak dla mnie to drewno jest brzydkie (takie nienaturalne). poza tym kolory tej scenki w tle ja bym troche wyszarzyl zeby wszystko nie wyszlo pstrokate. postaraj sie skupic uwage widza na tym komarze- nie po to go chyba tyle modelowales zeby teraz byl rownie istotny co ta lampa albo pocisk. przynajmniej tak mi sie wydaje...... :) pozdro!
Krzysztof Kucharz Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 Tak mniej wiecej wygląda poza bohatera. Teraz zapuszczam render finalny!
dawid Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 świetna poza, model też, ale tlo i otoczenie... jak przedmówca - juz lepiej nie dawaj tła niż takie jak to próbne... trzymam kciuki żebyś zdążył.
Krzysztof Kucharz Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 Co do tła - to już nie będę zmianiał... nie mam już siły... No. Koniec. Jeszcze coś dopiszę. Uwaga - duży obrazek - może to potrwać zanim się zciągnie...
Krzysztof Kucharz Napisano 1 Wrzesień 2003 Autor Napisano 1 Wrzesień 2003 Jeśli są problemy to proszę spróbować na 1-szej stronie.. Jest tam wszystko (Jury Comment i praca w 1024x768).s OSTATNIE SŁOWA: - DO UCZESTNIKÓW BITWY: podoba mi się atmosfera panująca na forum, które jest (przynajmniej dla mnie) kopalnią wiedzy. Miałem przyjemność poraz pierwszy zrobić jakąś pracę którą odważyłbym się pokazać!. Wielkie dzięki za komentarze - to podnosi na duchu! Dziękuję za krytykę, wylewała kubeł zimnej wody, gdy wpadałem w samozachwyt :D ;-) - PODZIĘKOWANIA: - Bratu: za cenne rady, motywację i wiedzę którą tak chętnie ze mną dzielił. - Kasi: za cierpliwość i motywację. - Starym znajomkom, za zainteresowanie :D POWODZENIA!!
Tomasz Kucharz Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 Nooo !!! bracholku - REWELACJA -- chyba sie na Ciebie obraże jak nie bedzie z tego animacji !!1 SUPER !!!
Krzysztof Kucharz Napisano 1 Wrzesień 2003 Autor Napisano 1 Wrzesień 2003 ADDITIONAL IMAGES: Aby pokazać komara \"od strony kuchni\" postanowiłem - jeszcze jakby kogoś interesowało - dodać zbiór obrazków ... Przypominam, że finalna praca jest na 1 stronie :)
Pablo Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 No Panie Krzystofie pracka jest naprawde niezla !!Wszystko tak jak bylo pokaane w concepcie na poczatku :) textury i modeling sa b.dobre...jedynie co bym mógl sie doczepić to do włoskow...wedlg mnie sa za grube..i powinno byc ich troche wiecej pozdr
Krzysztof Kucharz Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Napisano 2 Wrzesień 2003 wiem wiem, ale każdy ma inną opinię i juz nie wiem kogo słuchać.... - zacytuję mojego kumpla z gadu gadu: Antek: imho za duzo wlosow (...) ale ogolnie bardzo fajne Pablo: (...) powinno byc ich troche wiecej [rotfl] [rotfl] [rotfl]
Krzysztof Kucharz Napisano 5 Wrzesień 2003 Autor Napisano 5 Wrzesień 2003 A tak serio, podoba Wam się czy nie? To pierwsza moja skończona praca, kosztowała mnie trochę nerwów, kawy, fajek, stresu (internet mi siadł podczas okresu deadline), mizantropii itp. Więc jak? Jeśli patrząc na pracę wywołałem u was uśmieszek to o to mi chodziło! :)
MeG Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 mi sie podoba bo pracka jest wesola tzn sie usmialam ze jego geby fajnisty jest ;) poysl pierwsza kalsa super wykonanie brawo !!
Krzysztof Kucharz Napisano 7 Wrzesień 2003 Autor Napisano 7 Wrzesień 2003 Dziękuję MeG. Mi praca (w zasadzie jakakolwiek) daje wtedy satysfakcję, gdy niesie przyjemność Innym. A co do Komara, postaram się go w wolnym czasie zrenderować z materiałami typu Toon lub Ink & Paint.
SCORPI Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 a mi sie też bardzo podba :) tylko popracuj troche nad renderigniem.. bo reszte masz opanowaną i to jaaak a tak pozatym co ty splajnami modelujesZ? how! jak taką noge splajnami wymodleowałeś! bo ja tam widze splajny ;/ na ostatnim screenie
Krzysztof Kucharz Napisano 8 Wrzesień 2003 Autor Napisano 8 Wrzesień 2003 Cała praca była robiona spline\'ami (oprócz gałek ocznych, które zrobiłem ze zwykłej sfery, a później wydrążyłem booleanem \"dołek\" źrenicy oka, oraz pasa wojskowego z klamrą którego dla odmiany zrobiłem box-modellingem). Zresztą nie wyobrażam sobie modelowania bez splineów, bo np.: NURBSy na dłuższą metę są niewygodne (przynajmniej dla mnie). Zwykle stosuję metodę narysowania splinem obrysu kształtu, potem surface, meshsmooth, a potem coraz bardziej zagęszczam siatkę na poziomie Line\'a metodą refine... Co do renderingu - uwierz mi, już nie miałem czasu... W pracy nie chodziło mi o fotorealizm, bardziej chciałem się skupić na detalach scenki.
SiD Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Wypasiona praca na maxa, powarznie ci czlowieku mówie ze , odwaliles kawal bardzo dobrej robowy, podoba mi sie twoje dzielo , wyobraznia i i sam modeling , cos piekengo , pozatym dostawa chumoru robi swoje i , owad jest owad hehehehehhehe :D :D :D :D :D Moje gratulacje stary , i bravo :D
leander Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 Czy ja już pisałem, że praca jest świetna? Super klimat. Dziś znajoma przypadkiem zobaczyła ją na ekranie, zrobiła wielkie oczy i zapytała czy to moje? :) Ale nie wykorzystałem Twojej pracy do niecnych celów i przyznałem po prawdzie, że niestety nie.. :)
saygon Napisano 12 Wrzesień 2003 Napisano 12 Wrzesień 2003 rewelacja zachowales swietny klimat i bardzo obra technike. oj czekam na kloejne prace.
Krzysztof Kucharz Napisano 12 Wrzesień 2003 Autor Napisano 12 Wrzesień 2003 dzięki saygon - szczególnie miłe słowa, bo dziś mam urodzinki :D
Krzysztof Kucharz Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 W zasadzie chcia│em zrobiŠ co innego. Stwierdzi│em, ┐e w tej bitwie, kluczem bŕdzie pomys│, wiŕc... pomys│ przyszed│ znik▒d. PomyÂla│em tak: jaki owad jest najbli┐szy cz│owiekowi i jaki owad jest komiczny.. tu przyszed│ komar. A skoro komar - to mo┐e to byŠ jaka zawziŕta lataj▒ca bestia. A skoro lataj▒ca - to lotnik. A skoro lotnik - to jaki by│ nas│awniejszy lotnik? Baron Manfred von Richthoffen - 81 zwyciŕstw w I-szej Wojnie Žwiatowej. I tak siŕ to potoczy│o. - najpierw szkic w paintbrushu, resztŕ znacie - jest na forum :)
Rekomendowane odpowiedzi