Napisano 22 Październik 200519 l mam pytanie czy jest mozliowosc połączenia np przez lan dwóch komputerów tak by w czasie renderingu oba połączyły siły /??>...
Napisano 22 Październik 200519 l wiekszosc rendererow sobie z tym rdzi. mam nadzieje ze nawet vray wreszcie bedzie to potrafil :) (z animacjami sobie nie radzil). Generalnie nie ma z tym problemu. Najczesciej mozesz renderowac animacje na roznech kompach - kazdy z nich renderuje poszczegolne klatki, lub mozesz na wielu kompach renderowac np. jedna klatke z wyzualizacji - wtedy poszczegone obliczenia sa rozdzielane na maszyny, i dostajesz szybciej render.
Napisano 23 Październik 200519 l Autor ok ale jak to zrobić ?? samym 3d maxem czy jakis osobny program ??
Napisano 23 Październik 200519 l Autor dobra znalazłem i teraz robie tak odpalam maxa na mojim kompie i na drógim kopmie mam router zarzucam na dwóch kompach menagera i co dalej ?? nie chce mi w zaden sposub wykryc drógiego kompa wyskakuje mi monit ze na kompie nie ma hosta ???
Napisano 23 Październik 200519 l Autor no jak mam go wyłączyć moge tylko odblokować jakieś porty itp to jest firewall harwerowy!...
Napisano 23 Październik 200519 l Autor może źle coś robie ?? włączam 3d maxa na dwóch kompach i u siebie w render właczam netrender i pokoleji wpisuje ip lub mask i albo mi wyskakuje ze nie znalało menagera albo że nie ma na kompie hosta ....
Napisano 23 Październik 200519 l musisz odpalivc managera. a na kazdej maszynie, ktora bedzie brac udział w obliczeniach serwer. w maxie przy scnalnilne zaznaczasz w renderingu NETrender. potem connect.
Napisano 7 Listopad 200519 l pytanie do konrada!!!! i jak poradziles sobie z tym problemem?renderujesz juz w sieci? mam podobny problem !jesli go rozwiazales daj znac wpisz w wyszukiwarce distributed bucket rendering a znajdziesz to z czym ja walcze!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto