Drakon Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 czesc, maly problemik mam ... a mianowicie .... mam 3D max'a 5 i za chiny ludowe niepotrafie zrobic czegos takiego ... Material type: Standard Shader: Blinn Difuse color: Value 25 Specular Level: 157 Glossiness: 19 No niepojmuje ....a co to jest wogule Difuse color ???
xeav Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 diffuse color jest zaznaczony na img. Wciśnij go i w polach wpisz 25
piotrek Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 Po wciścięciu tego prostokącika, który xeav pokazał, do każdego z pól RGB wpisz wartość 25. W efekcie powinien powstać ciemnoszary kolor, wręcz czarny.
Drakon Napisano 23 Październik 2005 Autor Napisano 23 Październik 2005 dobree .. dziala :D .. dzieki wielkie ... ale jeszcze jedno .. gdzie moge znalezc map influence .. bo w tutorialu kaza zmienic na 60 a niewiem gdzie to jest :D
Rob'n'hut Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 dobrze przeczytales na pewno? jedyne wiadomosci o map influence jakie znalazlem sa tutaj http://www.3dz.netfirms.com/VirtScape%20help.html ale to jest opis pluginu do maxa
Drakon Napisano 23 Październik 2005 Autor Napisano 23 Październik 2005 http://www.3dtotal.com/team/tutorials/hugechair/chair8_01.asp .... punkt 161
illy Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 Nie wiem co to moze byc a chwilowo nie mam maxa, ale poszukaj w opcji tego "bitmap" ktore dodajesz czy nie ma pola do wpisania 60. Tymbardziej ze masz zredukowac, wiec pewnie wejsciowe bedzie 100
Drakon Napisano 23 Październik 2005 Autor Napisano 23 Październik 2005 tylko niezabardzo jest tam co redukowac :D ... przawie wszystko jest do 1,0
Bacry Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 angielski się kłania:D influence to wpływ nie żadna mapa. Każda z map standradowo jest ustawiona na pełny wpływ czyli 100 chodzi o to by ustawić na 60 a znajdziesz to w zakładkach map w material editorze. konkretnie to chodzi o reflection:D
Rekomendowane odpowiedzi