Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nigdy tego nie zrozumiem, a czasem sie tak dzieje, flipuje curvy i jest to samo, raz wyjdzie dobrze, raz nie.

 

macie jakis oklepany sposob, czy to kolejna ulomnosc ;)

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz chyba zrobic na srodku tego sweepa blend curvsa. Inaczej chyba nie da rady.

Napisano

przedziodzile tego dolnego edgesa gdzie są te profile przez splitedge kolejny maly bug w rhino gdzye jeden tor jest dlugi a drugi krotki :)

Napisano

blyku nie sadze zeby to byl bug tylko blad usera :P testowalem na kilka mozliwych sposobow i okazuje sie ze ... jak na rysunku ... w przypadku 1) mozliwe jest wystapienie przekreconej powierzchni ... przy sposobie 2) nie udalo mi sie osiagnac pokreconej powierzchni :)

 

pozdrawiam

Napisano

zipper gdyby to byl jakis filletSRF to bym sie zgodzil ze miejsce klikniecia jest azne ale gdy 2rail ma byc wrazliwy na takie rzeczy to niewime czy mam sie smiac czy plakac :) nie no tak serio jak by tu mialo miec jakies znaczenie to direction profli ale tez nie ni cholery w rhino to naprawde standard ja juz nie zwracam nato uwagi chwile pobluzgam ze musze ciac edgesy ale wtedy jakos idzie posweepowac wsumie jak zgrywalem filetowanie przy pomocy pipesa gdzie w watku RA to mi sie zdazylo doslownie to samo po przeniesieniu takiego biektu bez tych sweepow do powiedzmy ST to robi sie na takich bez zadnych problemow to jets poprostu rhino no ale czego mozna wymagac ST 40.000zl a rhino 1/10 tej kwoty :)

Napisano
  • Autor

lol no trzeba sie przerzucic.. najbardziej kchammmmmm jak nie widzi intersecta, za to sie po lancerze rozstane z rhino

 

zipper no mi tez sie wydaje ze to co mowisz jest z palca wyssane :P ale i tak resp

 

pozdrawiam

Napisano

lolz palca to moze nie... bo faktycznie nie udalo mi sie w taki sposob trafic na "wykret" :S no ale skoro wam sie udalo to sie zamykam :P

Napisano

oj zipper w rhio to wszystko jest mozliwe dosłownie :) w 4 becie napewno troche poprawili te wykrety no bno nowy sweep i czasami to co w 3 niema intersekcji w 4 ma :) szkoda ze czasami rozdwojone edgesy dalej bedzie standardem :D

Napisano

btw ... zaznaczylem na obrazku ze mowie o sweep1 :P takze prosze mnie az tak nie postponowac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności