Horus Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 Ostatnio skarzac sie koledze na zbyt dlugie czasy renderingu powiedzial mi on, zebym przekierowal strumien danych do karty graficznej zamiast do procesora, gdyz KG maja duzo wieksze moce obliczeniowe niz procesory... Moglby ktos kompetentny sie wypowiedziec na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 A powiedział jak przekierować ten strumień? ;] W "naszych" kompach za obliczenia w czasie renderingu odpowiada CPU i nie ma raczej innej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 Można 'częściowo przerzucić' obliczenia na GPU (hardware rendering). np. wersja Standalone Mental Ray`a (3.3.*.*>) posiada specjalnie przygotowane shadery, umożliwiające renderowanie przez GPU takich elementów jak: displacement mapping, order independent transparency, hair geometry, volumes, and high quality anti-aliasing. Z tego co pamiętam to w 3.4 doszło jeszcze kilka rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Listopad 2005 Share Napisano 8 Listopad 2005 eeeee ja chce coś takiego dla vraya i mw :P nawet nie wiedziałem że się da odciązyć pcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 8 Listopad 2005 Share Napisano 8 Listopad 2005 karty renderujace sa drooooogie :(. Tanij kupic drugiego kompa. takie karty to np. PURE. Swoja droga nie mam pojecia dlaczego nie mozna przezucic czesci obliczen na GPU - przecierz to sporo mocy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 8 Listopad 2005 Share Napisano 8 Listopad 2005 bo karty sa duzo bardziej wyspecjalizowane i ograniczone w programowaniu, wykonuja tylko to co bylo w zalozeniu przy ich tworzeniu ;] wiec jakis skomplikowany shader odpada na starcie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 8 Listopad 2005 Share Napisano 8 Listopad 2005 na GF6 jestes w stanie zapuscic w pelni raytracera real time poprzez PS3,0 tak to szlo na CPU. a to juz rendering-tyle ze conajmniej 25klatek na sekunde ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się