Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio skarzac sie koledze na zbyt dlugie czasy renderingu powiedzial mi on, zebym przekierowal strumien danych do karty graficznej zamiast do procesora, gdyz KG maja duzo wieksze moce obliczeniowe niz procesory...

Moglby ktos kompetentny sie wypowiedziec na ten temat?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Można 'częściowo przerzucić' obliczenia na GPU (hardware rendering).

 

np. wersja Standalone Mental Ray`a (3.3.*.*>) posiada specjalnie przygotowane shadery, umożliwiające renderowanie przez GPU takich elementów jak: displacement mapping, order independent transparency, hair geometry, volumes, and high quality anti-aliasing. Z tego co pamiętam to w 3.4 doszło jeszcze kilka rzeczy.

Napisano

karty renderujace sa drooooogie :(. Tanij kupic drugiego kompa. takie karty to np. PURE.

Swoja droga nie mam pojecia dlaczego nie mozna przezucic czesci obliczen na GPU - przecierz to sporo mocy :(

Napisano

bo karty sa duzo bardziej wyspecjalizowane i ograniczone w programowaniu, wykonuja tylko to co bylo w zalozeniu przy ich tworzeniu ;] wiec jakis skomplikowany shader odpada na starcie :P

Napisano

na GF6 jestes w stanie zapuscic w pelni raytracera real time poprzez PS3,0

tak to szlo na CPU. a to juz rendering-tyle ze conajmniej 25klatek na sekunde ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności