Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio skarzac sie koledze na zbyt dlugie czasy renderingu powiedzial mi on, zebym przekierowal strumien danych do karty graficznej zamiast do procesora, gdyz KG maja duzo wieksze moce obliczeniowe niz procesory...

Moglby ktos kompetentny sie wypowiedziec na ten temat?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 965
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A powiedział jak przekierować ten strumień? ;]

W "naszych" kompach za obliczenia w czasie renderingu odpowiada CPU i nie ma raczej innej możliwości.

Napisano

Można 'częściowo przerzucić' obliczenia na GPU (hardware rendering).

 

np. wersja Standalone Mental Ray`a (3.3.*.*>) posiada specjalnie przygotowane shadery, umożliwiające renderowanie przez GPU takich elementów jak: displacement mapping, order independent transparency, hair geometry, volumes, and high quality anti-aliasing. Z tego co pamiętam to w 3.4 doszło jeszcze kilka rzeczy.

Napisano

karty renderujace sa drooooogie :(. Tanij kupic drugiego kompa. takie karty to np. PURE.

Swoja droga nie mam pojecia dlaczego nie mozna przezucic czesci obliczen na GPU - przecierz to sporo mocy :(

Napisano

bo karty sa duzo bardziej wyspecjalizowane i ograniczone w programowaniu, wykonuja tylko to co bylo w zalozeniu przy ich tworzeniu ;] wiec jakis skomplikowany shader odpada na starcie :P

Napisano

na GF6 jestes w stanie zapuscic w pelni raytracera real time poprzez PS3,0

tak to szlo na CPU. a to juz rendering-tyle ze conajmniej 25klatek na sekunde ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności