Napisano 7 Listopad 200519 l Ostatnio skarzac sie koledze na zbyt dlugie czasy renderingu powiedzial mi on, zebym przekierowal strumien danych do karty graficznej zamiast do procesora, gdyz KG maja duzo wieksze moce obliczeniowe niz procesory... Moglby ktos kompetentny sie wypowiedziec na ten temat?
Napisano 7 Listopad 200519 l A powiedział jak przekierować ten strumień? ;] W "naszych" kompach za obliczenia w czasie renderingu odpowiada CPU i nie ma raczej innej możliwości.
Napisano 7 Listopad 200519 l Można 'częściowo przerzucić' obliczenia na GPU (hardware rendering). np. wersja Standalone Mental Ray`a (3.3.*.*>) posiada specjalnie przygotowane shadery, umożliwiające renderowanie przez GPU takich elementów jak: displacement mapping, order independent transparency, hair geometry, volumes, and high quality anti-aliasing. Z tego co pamiętam to w 3.4 doszło jeszcze kilka rzeczy.
Napisano 8 Listopad 200519 l eeeee ja chce coś takiego dla vraya i mw :P nawet nie wiedziałem że się da odciązyć pcu
Napisano 8 Listopad 200519 l karty renderujace sa drooooogie :(. Tanij kupic drugiego kompa. takie karty to np. PURE. Swoja droga nie mam pojecia dlaczego nie mozna przezucic czesci obliczen na GPU - przecierz to sporo mocy :(
Napisano 8 Listopad 200519 l bo karty sa duzo bardziej wyspecjalizowane i ograniczone w programowaniu, wykonuja tylko to co bylo w zalozeniu przy ich tworzeniu ;] wiec jakis skomplikowany shader odpada na starcie :P
Napisano 8 Listopad 200519 l na GF6 jestes w stanie zapuscic w pelni raytracera real time poprzez PS3,0 tak to szlo na CPU. a to juz rendering-tyle ze conajmniej 25klatek na sekunde ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto