Napisano 15 Lipiec 200321 l A tego poniżej wykonałem na dyplom tego roku :D:D:D:D Na początek szkic, a potem szło jak z górki - w wyniku czego obiekt uległ wielu deformacjom - nie koniecznie na dobre, no ale nie chce mi się wracać do tego ponownie:P:P:P Macie rysuneczki - i czekam na opinię
Napisano 15 Lipiec 200321 l Autor A tutaj obiekciki 3d - bez kości na razie:) Sorki, ze sa takie małe. Giorgione
Napisano 15 Lipiec 200321 l Autor Dobra ostatni. ;);) Jeśli macie ochotę to prosiłbym o Wasze zdanie. Giorgione
Napisano 15 Lipiec 200321 l Autor Tak wiem - w okńcu ma też za małe dłonie i za wielkie łapy :P:P:P Ale nie chce mi się tego poprawiac - na razie ;) Giorgione
Napisano 15 Lipiec 200321 l [wow] ja tez tak chce !!!...naprawde niezly z Ciebie grafik :)) w pelnym tego znacezniu pzodr[piwo]
Napisano 15 Lipiec 200321 l Autor Dzięki za wasze komentarze:):):):) Mam tutka - jak wykonać takiego gostka - którego sam pisałem w trakcie roboty (właśnie to była moja główna część mojego dyplomu):D:D:D. Tylko, że to zajmuje jakieś 100 MB - ale i tak mógł być troszkę niejasny ze względu na moje czasami dziwne wypowiedzi:P:P:P Nie ważne potwór jest a tutek leży sobie na półce, na płycie :D:D:D:D:D:D Giorgione
Napisano 15 Lipiec 200321 l Szkic (?) fantastyczny. Najbardziej podobają mi się te wyraźne ścięgna potworka. W dodatku fajną pozę mu nadałeś. Co do 3D: Model wydaje się być w porządku, teraz tylko pokaż go w jakiejś fajnej pozie i będzie super. Mam tylko zastrzeżenie do materiału skóry. Dziwnie się błyszczy. Nie powinna być matowa? No i wydaje mi się że jakiegoś fajnego bumpa brakuje. Ale i tak ja bym nawet w połowie tak fajnego potworka nie zrobił. Jest super[soczek]
Napisano 15 Lipiec 200321 l spoko szkic !! Co do projektu nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze jest on low poly (ile ma na prawde polygonow ten potworek??) Co do wykonania podoba mi sie tylko jak jush Solaker zauwazyl chyba nie ma bumpa i sie swieci przy boku :D Spoko!! Podoba mi sie !! Powodzenia!!
Napisano 15 Lipiec 200321 l Moim zdaniem, szkic jest lepszy niż 3d. I faktycznie, ten model jakiś taki kanciasty i \"kwadratowy\" Ci wyszedł. Wydaje mi się, że zbyt ogólnie go wymodelowałeś, zrób mięśnie brzucha (wymodeluj te rowki między nimi), żebra i mięśnie, a dokładnie ścięgna, to bedzie gitara :) I te tylnie nogi wydają mi się jakieś płaskie. Ale facet, należą Ci się olbrzymie brawa za całość :D [rotfl2]
Napisano 15 Lipiec 200321 l no pracka 2d jest wyjabena w kosmos ... gratulacje ... ale co do pracki 3d to ja juz takiego zachwytu nie bede tu udawal ... bo jakos jest cienka ... ta textutka ( nie najleprzej jakosci ) zamazuje caly model .. co nasuwa wniosek ze model tes nie jest taki dokladny ... bysle ze powinienes popracowac nad ta texturka ... i moze pokarzesz nam sam model bez texturki >?? wtedy sie wiele wyjasni
Napisano 16 Lipiec 200321 l Na razie jest oki, ale sporo wykończeń by się przydało... Trochę datali, teksrutki trzeba pociągnąć, kłaczory dopracować... nie wiem w jaką stylistykę chcesz pójść, ale malowanie tak głębokich cieni na teksturze sugeruje oświetlenie, które nie do końca sie zgadza i wygląda to tak, jakbyć wypalił teksturgi do gry :) Ale pracka spoko
Napisano 16 Lipiec 200321 l Autor Dzięki za wszystkie za i przeciw :D:D:D Jutro wrzuce siatkę tego modelu i teksturkę z unwrapa :):):) A faktycznie model moze być troszkę niedokładny - bo to na nim praktycznie się uczyłem;) Giorgione
Napisano 17 Lipiec 200321 l giorgione ile ten model ma faces? bo aż się prosi o rig i do gry :) niezła robota... tylko teksturki bym lekko zmienił.... pozdrawiam [piwo]
Napisano 18 Lipiec 200321 l Autor Dzięki!! Obiekcik z uzbrojeniem ma 97887 faces - bo nałożżony jest na niego meshmooth:) A bexz nirgo w mirę dobrze wygląda, ale nie powiem wam ile ma faców bo nie pamiętam - około kilku tysięcy.:> Giorgione
Napisano 21 Lipiec 200321 l jedno czego sie czepie to bron ..wywal ten smiezsny nozyk do obierania ziemniakow i tacke na drinki a w ich miejsce zrob taka zajebiscie ogromna halabarde albo topor :) reszta jest na 6+ :)
Napisano 21 Lipiec 200321 l masz bardzo ladny model, ale tekstury mi nie pasuja. Narobules sie nad klatka piersiowa a tekstura wyglada plasko, nie widac ksztaltu :) No ale i tak bardzo dobra robota...gratuluje :)
Napisano 25 Lipiec 200321 l Szkic świetny !!!! Natomiast co do obrazka 3D mam kilka zastrzezen. Po pierwsze zmien texture bo jest za bardzo swiecaca i daj wiecej bumpa i ustaw go w jakiejs innej pozie :D Ale ogolnie GITARA [rotfl2]
Napisano 1 Sierpień 200321 l Powiem jedno: zatkalo mnie!!!!!! ---------------------------------------- A tak ogolnie to jezeli ty bawisz sie 3dsmaxem tylko kilka miesiecy to ja bym chcial miec taki talent jak ty... ------------------------------------------ I jeszcze male zapytanko: ma ktos moze dobra xiazke o 3dsmaxie po polsq ?????? najlepiej pdf albo doc, jezli ktos ma to prosze mailowac: [email protected] z gory dzieki za wszelki odzew POZDROWIENIA: D3X ---------------------------------------- NIECH MOCZ BEDZIE Z TOBA! :D
Napisano 20 Sierpień 200321 l Szkic super , chciało by się takiego pupila wieczorem na smyczy na spacer wyprowadzać , i radośnie machać do nielubianych sąsiadów. Co do 3d to odniosłem wrażenie że jest sztywny. To zwinne bydle , kute na cztery łapy powinien bardziej wyglądać na rozlużnionego[piwo][piwo][piwo]
Napisano 15 Wrzesień 200321 l gdybys zrobil takiego potworka w 3d jak na rysunku (extra) to byloby spoko
Napisano 16 Wrzesień 200321 l Pierwsze co mi sie rzuca w oczy to niczym klon wyrzła człowieka i mutanta ;] słowem potwór. Widać że masz świetne zdolności 2d co to potworka w 3d to mi nie pasują textury Pozdro