hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ech... opary słabiutkie... zresztą cała aniacja też. ja bym na twoim miejscu całkowicie usunął opary i jeżeli masz dostęp do ae to tam bym popraciował nad takimi oparami, będzie dużo lepiej, pozdr
Huter Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Hey Huter ty przypadkiem nie mieszkasz na marsie ehh??? Lay off that glue and get back to reality! Buheheheheheheheeeeehehe... dobre ;) --- hkropinski -> Właśnie opary też mi się nie podobają za bardzo ... są za jasne - za jasny glow ... nie widać cząsteczek ... a ma je widać :| ... a jak zmiejsze glow to znowu wygląda - nie wygląda :/ ... coś pokombinować z tym muszę ... co to ae? Nie kojarzę skrótu :( mr.funky -> Pozwolę siebie zacytować: Zwaliłem rotacje ... wiem o tym ... ale nie mam czasu na nowy render ... w przyszłości obiekt (model) będzie poruszał się po lini ładnie wygładzonej :]
Morph0001 Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Hey Huter, Czy ty mogl bys dokladniej opisac jak ten pojazd kosmiczny dziala ?? i takze te czasteczki a z czgo sie taka czasteczka sklada mowie o jednej jednostce co jest w srodku tej czasteczki ze robi takie niebjeske opary?? LOL Jak wytlumaczysz o tej czasteczce to czy mogl bys podac jakies dane o gestosci powietrza w twoim viewport, cos mi sie wydaje ze na tej wysokosci "z axis" musisz to powietrze miec troche gestrze. (:-) I jakie G- Forces twoj pojazd morze wytrzymac jak bedzie wystrzelony z procy no i najwazniejsze gdzie znajdziesz kogos takiego co bedzie ta proce trzymal i wystrzeliwal twoj pojazd kosmiczny.... Cos mi sie wydaje ze ten pojazd nie ma odpowiedniego krztaltu zeby sie poruszal irradikalnie...
Huter Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 [...]Hey Huter, Czy ty mogl bys dokladniej opisac jak ten pojazd kosmiczny dziala ?? Myślałem, że już to wyjasniłem ... ehhh ... [...] i takze te czasteczki a z czgo sie taka czasteczka sklada mowie o jednej jednostce co jest w srodku tej czasteczki ze robi takie niebjeske opary?? [...] Nie sprecyzowałeś pytanie ... nie mam pojęcia czy mówisz o cząsteczce w programie, czy o cząsteczce realistycznej ... [...]LOL Jak wytlumaczysz o tej czasteczce to czy mogl bys podac jakies dane o gestosci powietrza w twoim viewport, cos mi sie wydaje ze na tej wysokosci "z axis" musisz to powietrze miec troche gestrze. (:-) [...] To jest próbna scena... I jakie G- Forces twoj pojazd morze wytrzymac jak bedzie wystrzelony z procy no i najwazniejsze gdzie znajdziesz kogos takiego co bedzie ta proce trzymal i wystrzeliwal twoj pojazd kosmiczny.... Zatrudnie kilka olbrzymów z Warcrafta i do roboty - będą trzymać ;) ... a tak serio: ŻE CO?! Jaka proca?! Jaki wystrzał?! Jestem chyba nie w temacie we własnym wątku? :/ ... Cos mi sie wydaje ze ten pojazd nie ma odpowiedniego krztaltu zeby sie poruszal irradikalnie... Szanuje zdanie... ale chyba już się kilka razy tłumaczyłęm z krztałtu i bynajmniej nie będę się powtarzał ... Kilka słów... JEST XXX wiek (nauka poszła do przodu) ... Statek opcej rasy (nieznana ludziom - nieznana technologia) ... W utworze sami ludzie nie wiedzą jak to lata ... to czemu Wy macie wiedzieć? :] ... wiadomo tylko 1. Z tyłu mają dwa silniki napędowe (nie widać ich) 2. Wiosła
Morph0001 Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Hey Huter, Jak ja bym byl toba to zaraz bym pisal do NASA, i prubowal ten concept sprzedac, chcial bym tez od razu zaproponowac zakupienie patentu, co by nikt nie ukradl twojego pomyslu. Good Luck with your intergalactic journey, hope you meet ET someday in person...
Huter Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Hey Huter, Jak ja bym byl toba to zaraz bym pisal do NASA, i prubowal ten concept sprzedac, chcial bym tez od razu zaproponowac zakupienie patentu, co by nikt nie ukradl twojego pomyslu. Good Luck with your intergalactic journey, hope you meet ET someday in person... Napisałeś co napiseś ... ja to interpretuje tak: "Huter, jesteś żałosny" ... Nie jesteś na moim miejsu i całe szczęście, choć jakbys był to popełnił byś wielką głupotę ... panowie z NASA na widok tego mieli by problem z opanowaniem śmiechu ... ja już powiedziałem co miałem mówić ... ten myśliwec spotkał się z krytyką ze strony nauki ... nie jesteś jedyny ... ale każdy moje argumenty akceptował i nie szukał na siłe problemu ... brakowało jeszcze prośby o pokazanie przekroju myśliwca, zasady działania silnika, opisanie źródła energii ... wyprowadzenia wzorów dotyczące czasoprzestrzeni itd. Nie umiałbym, bo coś takiego nie istnieje ... przynajmniej teraz dla człowieka ... czy to znaczy, że nie mogę po to sięgać? Zakazany owoc? Gdyby każdy film SF musiał mieć pełną dokumentacje od strony nauki ... ile by filmów SF zostało? ... nadomiar tego jeszcze sobie ze mnie kpisz ... albo szukasz okazji do nabicia licznika wiadomości - dość nieudolnie szukasz ... pewnien user na innym forum też miał wątpliwości ... zamiast pisać na forum swoje domysły ... zagadał na moje gg ... wszystko się wyjaśniło i było całkiem miło ... zapraszam. Tak czytałem poprzednie posty... I jakie G- Forces twoj pojazd morze wytrzymac jak bedzie wystrzelony z procy no i najwazniejsze gdzie znajdziesz kogos takiego co bedzie ta proce trzymal Skąd wytrzasnąłeś taki pomysł?! To duże ciekawsze od mojego myśliwca ... a zwłaszcza fragment pytania w którym informujesz, że "ktoś" ma ową proce trzymać ... już widzę proce wystrzeliwującą myśliwiec KOSMICZNY o długości w okolicach 20 metrów ... bo wygląda na to, że słowo proca traktujesz dosłownie ... kto bedzie ją trzymał? Bleee... "Kto ją naciągnie?" :D Serdecznie pozdrawiam :)
Huter Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 Nowa wersja animki - poprzednie linki nie działają... poprawiłem lekko opary ... widać cząsteczki ;) ... dużo ładniej ... ale ich zanika mi się zbyt nie podoba ... prace trwają ... ANIMKA Ostatnia klatka animacji:
skiki Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 animka moze niezla ale jakos dziwnie mi te opary znikają... jak na moj gust to powinny stawać się coraz wieksze i rzadsze, powoli zaniakać ... a one jakby odlatują do tyłu i rozdzielają się na mniejsze i zanikają. Dziwnie to jakos wyglada..
Huter Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 animka moze niezla ale jakos dziwnie mi te opary znikają... jak na moj gust to powinny stawać się coraz wieksze i rzadsze, powoli zaniakać ... a one jakby odlatują do tyłu i rozdzielają się na mniejsze i zanikają. Dziwnie to jakos wyglada.. Całkiem ciekawy pomysł ... wezme go pod uwagę ;)
Huter Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Teraz zajmuje się bitwą, ale wprowadziłem nowe ustawienia w cząsteczkach ... bardzo mi w tym pomógł Leru - WIELKIE DZIĘKI :) ... obecna wersja, którą napewno doszlifuje: ANIMKA Oraz ostatnia klatka animacji: Jak widać przesadziłem z wymiarami cząsteczek ... chce mieć taki efekt, ale zeby cząsteczki przypominały cząsteczki z poprzedniej animacji ... to kwestia kilku ustawień, więc raczej w pierwszej wolnej chwili je wporwadze ... ale jak się wam widzi nowy sposób działania cząsteczek? Nie tworzą się już we wiosłach ale troche później ... no i im dalej tym tworzą większe opary ... nadmieniam, że opary po chwili znikają ... a ich znikanie też nie jest zbyt ciekawe ...
Shogun 3D Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Ten glow strasznie razi. Mam na mysli tą gradientową poświatę. Jest za szeroka. Zrób coś z tym. Poza tym jakoś mi nie pasuje ten efekt animowanej poświaty wokół.. euh... silników? Uważam, że jest za duża, powinna być węższa i słabsza, cos jakby pełzające po powierzchni silnika wyładowania. w obecnej formie wszystkie te efekty zasłaniają mysliwiec, zamiast go wyeksponować. to cały czas jest grafika i wszystkie podstawowe zasady kompozycji nie przestaja funkcjonować tylko dlatego, że wprowadzasz ruch. Poza tym ruch tego mysliwca jakos mnie nie przekonuje, nadaj mu jakąś wiekszą prędkość , najlepiej docelową. I obróc go jakos porządnie, on powinien sie poruszać jak statek kosmiczny, a nie jak samochód na szosie. A generalnie - wszystko jest cool. :)
Huter Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 Ten glow strasznie razi. Mam na mysli tą gradientową poświatę. Jest za szeroka. Zrób coś z tym. [...] Zrobione :) [...]Poza tym jakoś mi nie pasuje ten efekt animowanej poświaty wokół.. euh... silników? Uważam, że jest za duża, powinna być węższa i słabsza, cos jakby pełzające po powierzchni silnika wyładowania. w obecnej formie wszystkie te efekty zasłaniają mysliwiec, zamiast go wyeksponować. to cały czas jest grafika i wszystkie podstawowe zasady kompozycji nie przestaja funkcjonować tylko dlatego, że wprowadzasz ruch. [...] Mam z wyładowaniami problem ... w sumie tego efektu prawie nie kontroluje ... muszę się za niego zająć bo teraz to wygląda conajmniej żałośnie ... nie wiem czy nie zrobie wyładować na materiale ... tzn. jakiś materiał przypominający błyskawice i na niego glow ... ciekawie jak to wyjdzie ... [...] Poza tym ruch tego mysliwca jakos mnie nie przekonuje, nadaj mu jakąś wiekszą prędkość , najlepiej docelową. I obróc go jakos porządnie, on powinien sie poruszać jak statek kosmiczny, a nie jak samochód na szosie. [...] Kilka słów wyjaśnienia: W sumie ja skupiłem się na cząsteczkach ... na obserwacji jak się zachowują ... myśliwiec będzie poruszał się znacznie szybciej ... animacja ma być dynamiczna ... to kamera ma je ścigać, a nie one kamere ;) ... nawet planuje kilka ujęć w których kamera jakby miała problem z ich dogonieniem w pasie asteroidów ... kamera będzie się poruszać jak myśliwiec ... i też będzie wymijać asteroidy ... gdy cząsteczki będą dobre planuje jakąś dłuższą animacje między boxami, które będą robić za asteroidy ... później zajmę się strzałami ... bo może nie widać ... ale myśliwiec ma cztery działa i dwie wyrzutnie ... [...] A generalnie - wszystko jest cool. :) Dzięki, ale będzie lepiej :> ... choć teraz bardziej pracuje nad bitwą więc update może się spóźniać ;) ... ale ta animacja powstanie ... się napaliłem :D ... Gdy zanimuje tego myśliwca, wezmę sie za drugiego ... potem pas asteroidów (miejsce akcji) ... i do roboty! ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się