Napisano 12 Listopad 200519 l Przysiadłem sobie wczoraj i zacząłem dłubać ten model dla wprawy... Nie trzymam sie jakiś konkretnych limitów, ale staram się zeby miał stosunkowo mało poly... Tekstury narysowałem myszką, są w rozdzialce 512x512. texturka + bump + specular. Jak na razie chyba wychodzi mi lepiej niż ostatnia twarz LP :P pozdrawiam
Napisano 12 Listopad 200519 l spoko - oldskulowo :D troche niepotrzebnie dales lupa na kasku na brzegu - zamiast tego moglbys dorzucic detala do tej maski na przodzie hyhy - spectacular :D pozdro
Napisano 14 Listopad 200519 l widac ta mysze strasznie - brakuje dynamicsow w bruszu -> pora przerzucic sie na tablete Na twoim miejscu majac jedynie gryzonia pod reka bazowalbym na zdjeciach ktore jedynie staralbym sie modyfikowac delikatnie
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor ftorek - dzieki ;] , a o co chodzi ze spectacularem? (edit: wszytko jasne, hy, brak w wiedzy, dzieki ;p) darkelf - hmm? co krzywe ? ;] clown - dzieki ;] rzuq - dzieki za rade. tablet mam, tylko ze dosc cienki... za to mysz mam niezla i maluje mi sie nia mniej stresujaco niz tabletem, ale moze musze z nim po prostu powalczyc ;] dzieki jeszcze raz
Napisano 14 Listopad 200519 l imnsho winien byc specular. krzywe te zmarszczki. iwogle, dodge i burn sie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto