Skocz do zawartości

jak zrobić gluty?


Gość Maciey Gnyszka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maciey Gnyszka
Napisano

Witam! Chciałbym zrobić w 3dsMAXie rury o morficznych, glutowatych kształtach. Chodzi o walec idący po glutowatej ścieżce. Nie wiem jednak jak zrobić tę ścieżkę, bo NURBS Curves, których użyłem, jeżdżą sobie tylko po dwóch osiach, a chciałbym, żeby te rury (ma byc ich kilka) się oplatały, więc muszą się zmieniać wzg. trzech osi. Jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zrob wiecej splajnow i chyba bedziesz musial w nurbsy wejsc,

 

ewentualnie w polymodelingu cylindry z noisem, ale to bedzie slabe,

 

Moze displace?

Gość Maciey Gnyszka
Napisano

O to właśnie mi chodziło!:)) Problem tylko w tym, że nie wiem jak skonstruować tak powyginane i PRZEPLATAJĄCE się lines jak Ty zrobiłeś! Jakim narzędziem je creatowałeś? Ja próbowałem NURBS Curves

Napisano

trzeba wsadzić mały palec do nosa... i skutecznie pogrzebać. Udanych łowów ;)

 

Ustgaw sobie spline'y tak jak chcesz żeby szły, potem uczyń je renderowalne i pokaż siatkę.

Napisano
trzeba wsadzić mały palec do nosa... i skutecznie pogrzebać. Udanych łowów ;)

 

albo zatkac jedna dziurke od nosa palcem i z calej sily wydmuchac powietrze :D

ja bym to zrobil tak jak hindus mowi realflow. tylko ze zabardzo nie wiadomo co to ma przedstawiac

Napisano

Zostaw NURBSy w spokoju !!!:) linie tworzy sie w CREATE\Shapes\Line. jak juz stworzysz to zaznacz wszystkie vertexy nacisnij 2 przycisk myszy - propertise i tam wybierz Bezier lub smooth(bedziesz mial wtedy gladkie przejscia). Ustaw vertexy narzędziem select and move tak zeby sie przeplataly a potem tak jaki pisalem...powodzenia:)

a co do realflowa to mi wciaz nie wychodzi export do maxa..mam wszystkie potrzebne pluginy ale jakos nie dzialaja:/

Hindus, wiesz jak to robic???

Gość Maciey Gnyszka
Napisano

Panowie, wyszło mi toto, bardzo wam dziękuję!:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności