Skocz do zawartości

jak zrobić gluty?


Gość Maciey Gnyszka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maciey Gnyszka

Witam! Chciałbym zrobić w 3dsMAXie rury o morficznych, glutowatych kształtach. Chodzi o walec idący po glutowatej ścieżce. Nie wiem jednak jak zrobić tę ścieżkę, bo NURBS Curves, których użyłem, jeżdżą sobie tylko po dwóch osiach, a chciałbym, żeby te rury (ma byc ich kilka) się oplatały, więc muszą się zmieniać wzg. trzech osi. Jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Maciey Gnyszka

O to właśnie mi chodziło!:)) Problem tylko w tym, że nie wiem jak skonstruować tak powyginane i PRZEPLATAJĄCE się lines jak Ty zrobiłeś! Jakim narzędziem je creatowałeś? Ja próbowałem NURBS Curves

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wsadzić mały palec do nosa... i skutecznie pogrzebać. Udanych łowów ;)

 

albo zatkac jedna dziurke od nosa palcem i z calej sily wydmuchac powietrze :D

ja bym to zrobil tak jak hindus mowi realflow. tylko ze zabardzo nie wiadomo co to ma przedstawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw NURBSy w spokoju !!!:) linie tworzy sie w CREATE\Shapes\Line. jak juz stworzysz to zaznacz wszystkie vertexy nacisnij 2 przycisk myszy - propertise i tam wybierz Bezier lub smooth(bedziesz mial wtedy gladkie przejscia). Ustaw vertexy narzędziem select and move tak zeby sie przeplataly a potem tak jaki pisalem...powodzenia:)

a co do realflowa to mi wciaz nie wychodzi export do maxa..mam wszystkie potrzebne pluginy ale jakos nie dzialaja:/

Hindus, wiesz jak to robic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności