v1ck Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Hi. Potrzebuje pilnie tutoriala, w ktorym bedzie zaprezentowane jak zrobic realistycznie wygladajaca woda i bylo by dobrze gdyby pokazywal jak zanimowac fale.. :) widzial ktos gdzies taki ? pozdro , v1ck
piotrek Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Jak szukasz to szukaj dalej. Na max3d widziałem kiedyś taki tutek.
naeq Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 Szybki Tutorial: 1. Czego używasz??? fR v-ray czy moze Brazil?? 2. Napisze jak zorbić to standardowo... to tak: Zależy do czego chcesz wodę, no ale najlepszym i najbanalniejszym sposobem, jest dodać Materiał Raytrace, włączyć prześwitywanie, i lekie odbicia i w mapie Bump dodać NOISE :) Animacja też jest banalna bo możesz nojsowi zmieniać Seed'a A jak chcesz 3D Wode to możesz zrobić to samo z materałem Raytrace, nie dodawać Bumpu, tylko dodać do Obiektu modyfikator Noise i pobawić się tym.... (do animacji też mozesz użyć Seed'a :) ) Pozdro 0-700...
piotrek Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 myślę i myślę i nie mogę wydumać do czego to... ;] EDIT: mówię oczywiście o tym, co jest w poście powyżej :)
v1ck Napisano 16 Listopad 2005 Autor Napisano 16 Listopad 2005 uzywam vray`a, a potrzebuje scenki z animowana woda, ktora chce uzyc w prezentacji :) wkrotce pokaze to co mi wyszlo ;]
tronhh Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 pracowalem nad filmem dla dzieci "Der Kleine Eisbär2" w ktorym bylo dosyc duzo ujec z woda. a byla ona robiona tak: zwykly plane o dosyc duzym zageszczeniu siatki (+meshsmooth) do tego modyfikator noise z odpowiednimi dla ciebie ustawieniami i juz masz realistycznie wygladajaca wode. jesli potrzebujesz uzyskac jakies specjalne fale itp. wrzuc na jeszcze FFD modyfikator. tak to przynajmniej robilismy na potrzeby tego filmu. proste i funkcjonujace. to wszystko bylo przeliczane osobno: color, lighting, reflect, Z depth i specjalnie na potrzeby tej produkcji jeden pass byl przeliczany z liniami w final toon (chyba wymienilem wszystkie pass-y). to wszystko trafialo do digital fusion i bylo montowane razem. aha render scanline pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się