Skocz do zawartości

Szukam tutoriala !


v1ck

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Szybki Tutorial:

 

1. Czego używasz??? fR v-ray czy moze Brazil??

2. Napisze jak zorbić to standardowo...

 

to tak:

Zależy do czego chcesz wodę, no ale najlepszym i najbanalniejszym sposobem, jest dodać Materiał Raytrace, włączyć prześwitywanie, i lekie odbicia i w mapie Bump dodać NOISE :)

 

Animacja też jest banalna bo możesz nojsowi zmieniać Seed'a

 

A jak chcesz 3D Wode to możesz zrobić to samo z materałem Raytrace, nie dodawać Bumpu, tylko dodać do Obiektu modyfikator Noise i pobawić się tym.... (do animacji też mozesz użyć Seed'a :) ) Pozdro 0-700...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracowalem nad filmem dla dzieci "Der Kleine Eisbär2" w ktorym bylo dosyc duzo ujec z woda. a byla ona robiona tak: zwykly plane o dosyc duzym zageszczeniu siatki (+meshsmooth) do tego modyfikator noise z odpowiednimi dla ciebie ustawieniami i juz masz realistycznie wygladajaca wode. jesli potrzebujesz uzyskac jakies specjalne fale itp. wrzuc na jeszcze FFD modyfikator. tak to przynajmniej robilismy na potrzeby tego filmu. proste i funkcjonujace.

to wszystko bylo przeliczane osobno: color, lighting, reflect, Z depth i specjalnie na potrzeby tej produkcji jeden pass byl przeliczany z liniami w final toon (chyba wymienilem wszystkie pass-y). to wszystko trafialo do digital fusion i bylo montowane razem.

 

aha render scanline

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności