Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hi.

 

robiac material w diffuse niechcacy zamiast bitmap kliknalem camera map per pixel i max sie wysypal. otwieram scene i jest ok, naciskam 'm' i jak dochodzi do tego materialu to znowu sie sypie.

czy da sie jakos usunac material przed jego zaladowaniem? nie kasujac innych materialow?

 

mergowanie obiektow do innej sceny nie wchodzi w gre

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 919
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Usunąć materiał z obiektu można za pomocą narzędzia z utilities, co się zwie "uvw remove" ale w ME na kulce wciąż materiał będzie i pewnie wysypie się tak czy inaczej.

 

Taka droga trochę na około... ogólnie to strzelam, ale może zadziała.

Jak masz brazil'a, wybierz go jako renderer w ME, wyświetli się standardowe 'not supported' (jeśli nadal tak jest - dawno nie używalem ) i wtedy spróbuj skasować materiał

Jak nie masz, można też spróbować z wyborem "VUE file renderer".

Napisano

a można jeszcze kombinować z automatycznym updatem materiałów. można to wyłączyć. może to da radę. Nazywa się 'manual update togle' w material editorze menu options. i jeszcze w menu options-> options opcja 'manual update'.

Napisano

Jest jeszcze jedna opcja: o ile daje sie w ogóle wejśc w materiały, to po prostu nie ryzykuj, tylko weź nowego slota i zrób materiał od zera.

inna wersja: otwórz nowa scene i daj merge. nie pamietam, czy będezie pytał o materiały, ale wydaje mi się, że tak. Jeśli tak, to merge. I potem próbuj jeszcze raz w nowej scenie.

jeśli znowu sie wysypie, to uzyj merge, bez materiałów i... chociaz model ocalisz.

Napisano
  • Autor

no myslalem ze jset jakis inny spospb ale musialem przeladowac render jak mowil VGT. dzieki wszysztkim :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności