Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hi.

 

robiac material w diffuse niechcacy zamiast bitmap kliknalem camera map per pixel i max sie wysypal. otwieram scene i jest ok, naciskam 'm' i jak dochodzi do tego materialu to znowu sie sypie.

czy da sie jakos usunac material przed jego zaladowaniem? nie kasujac innych materialow?

 

mergowanie obiektow do innej sceny nie wchodzi w gre

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Usunąć materiał z obiektu można za pomocą narzędzia z utilities, co się zwie "uvw remove" ale w ME na kulce wciąż materiał będzie i pewnie wysypie się tak czy inaczej.

 

Taka droga trochę na około... ogólnie to strzelam, ale może zadziała.

Jak masz brazil'a, wybierz go jako renderer w ME, wyświetli się standardowe 'not supported' (jeśli nadal tak jest - dawno nie używalem ) i wtedy spróbuj skasować materiał

Jak nie masz, można też spróbować z wyborem "VUE file renderer".

Napisano

a można jeszcze kombinować z automatycznym updatem materiałów. można to wyłączyć. może to da radę. Nazywa się 'manual update togle' w material editorze menu options. i jeszcze w menu options-> options opcja 'manual update'.

Napisano

Jest jeszcze jedna opcja: o ile daje sie w ogóle wejśc w materiały, to po prostu nie ryzykuj, tylko weź nowego slota i zrób materiał od zera.

inna wersja: otwórz nowa scene i daj merge. nie pamietam, czy będezie pytał o materiały, ale wydaje mi się, że tak. Jeśli tak, to merge. I potem próbuj jeszcze raz w nowej scenie.

jeśli znowu sie wysypie, to uzyj merge, bez materiałów i... chociaz model ocalisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności