kap00ch Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 Elo :] Wreszcie znalazlem chwilke na maxa. Podlubalem nieco w Zbrushu i popuscilem wodze mojej chorej wyobrazni :P Przed wami wielomackowa kreatura :P 1402 trisy:] + normal 1024x1024 diffuse i specular dojda jak znajde troche czasu. Calosc dojdzie do 1500 trisow (np zebiska tam w mordzie jak sa te ..."dziaselka' i inne alpha mapo gluty :P) Do poprawy poki co zostaly seamsy z NM:/ chociaz i tak jestem zadowolony z ich malej ilosci :] W sumie sadze ze jak diffuse dojdzie to nie bedzie ich nawet widac... Swoja droga byl to tez test Pelt Mapa i nowego relaxa z 3ds8. pozdro kap00ch Ps. Mam nadzieje ze nie za wiele img;/ jak cos to nieco odchudze:]
arcade Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 tak szczerze to mi się słabo widzi - bump sprawia wrażenie przypadkowego noisu, wyskoczyło Ci na nim chyba kilka błędów, a sama postać jest dla mnie niezrozumiała... Początkowo musiałem się długo przyglądać żeby się domyślić co to wogule jest... Ani śmieszna ani straszna... No ale jako ćwiczenie to może być. do kosza i następne ;) pozdrawiam.
ftorek Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 ano - ziomus dobrze gada - calosc jakas chaotyczna i nie do konca jakby przemyslana... zobaczymy jak dojdzie diffuse - a to powinna byc podstawa
kap00ch Napisano 20 Listopad 2005 Autor Napisano 20 Listopad 2005 nie no o ten chaotyczny noise to sie moja duma prawie obrazila:P co do bugow to mowilem ze NM ma niepoprawione seamsy wiec raczej o to wam chodzilo...co do ogolnej prezentacji to znalazlem winnego...viewportowy light nie jest za najlepszy do pokazywania normal mapek ;/ tak wiec sam se spalilem przentacje:P no ale zeby nie bylo ze texturke noisem zrobilem...hipoly ponizej :]
ftorek Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 no widzisz - tak jest duzo lepiej - ale i tak mam wrazenie ze jakis za bardzo freestajl tu masz :D mam wrazenie ze te kolce na pietach wygladalyby lepiej zwrocone do dolu - bo teraz jakos dziwne to wyglada... i jeszcze te pazury na okolo ssawki - wywalilbym ten dolny i dwa gorne bo jakos tak nie pasuja - a te boczne bym poszerzyl i zrobil je bardziej jako wargi- bo one sobie teraztak po prostu wystaja... pozdro -
polka dot Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 eh to swiadczy tylko o waszym braku wyobrazni :D teraz jest super ale tamten tez mi sie podobal gratz
kap00ch Napisano 20 Listopad 2005 Autor Napisano 20 Listopad 2005 nie no albo ja mam jakas wyobraznie nie z tej ziemi (juz dzis mi laska powiedziala ze jak ja takie cos wymyslilem to musze byc poje%$ny:P) albo...no sam nie wiem:P >ftorek a przeprszam bardzo widziales w zyciu wiele takich zmutowanych stworow albo mzoe widziales jakies reguly tworzenia ? :P to do freestajlu:D a co do tego ze macki sa proste...no ja jeszcze nie widzialem zeby w modelowaniu postaci robic konczyny standardowo zgiete i ulozone...od tego chyba rigging jest ;> natomiast ogolem gwoli wyjasnienia...istota ta jest obrzydliwym, podlym i jeszcze bardziej obrzydliwym drapieznikiem/padlinozerca:P poluje na swoje ofiary w grupach, atakujac z zaskoczenia. Najpierw ofiare powala z wyskoku uderzajac swoimi poteznymi nogami:P a nastepnie jesli istnieje potrzeba unieszkodliwia delikwenta 'dziabnieciami' swoich...no macko-wypustek:P . Potem zaczyna ssac i odgryzac konczyne pacjenta az do jej calkowitego oderwania i wchloniecia przez otwor gebowy:P oczywiscie pomaga sobie swoimi macko-dziabakami, no wicie wpycha se kawali swiezego miecha do otworu i tak dalej....przy tym wydziela mase sliny , gluta i innego syfa... opsiywac sposobuwydalania chyba nie musze? dodam ze rozwazalem dodanie oworu dupnego...ale zrezygnowalem...tak bedzie weselej:P
AGmakonts Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 no bardzo fajnie ale ten dolny kolec serio tak nie na miejscu bo mi się kojazy z czymś o zuuuupełnie innej roli :)
arcade Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 Kap00ch -> jak mówiłem o noisie, to miałem na myśli to że robisz mase krost, brud itp. a nie widać tu kości i mięśni pod skurą :] Ogólnie model hi poly wygląda dużo lepiej niż normalmapa. edit -> żeby nie być gołosłownym, tu jest całkiem ładna normalmapa -> http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?s=&threadid=23340 ale jak poszukasz w necie to znajdziesz jeszcze więcej bardzo dobrych przykładów. Polecam ci ten wątek: http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?s=&threadid=22817 i jeszcze to: http://www.poopinmymouth.com/tutorial/normal_workflow.htm No cóż, powodzenia dalej :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się