Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje .

 

http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg

http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg

http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg

 

chodzi mi przedewszytskim o teksture.

Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 906
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce).

ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś.

wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.

Napisano
  • Autor

Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ?

No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?

Napisano

Niezły model jak na sądzę początkującego :) Co do oświetlenia... to może planeta obok odbijająca światło bądź samoistnie rozświetlona? W sumie w kosmosie może być kilka źródeł światła... dwa słońca, jaskrawe nebule... czy coś innego. :) Tyle ode mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności