Spooky82 Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 Witam Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje . http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg chodzi mi przedewszytskim o teksture. Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.
Ania Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce). ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś. wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.
polka dot Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 a i statki są białe zeby sie nie upiec :D
Spooky82 Napisano 20 Listopad 2005 Autor Napisano 20 Listopad 2005 Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ? No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?
Weapon Of Choice Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 Niezły model jak na sądzę początkującego :) Co do oświetlenia... to może planeta obok odbijająca światło bądź samoistnie rozświetlona? W sumie w kosmosie może być kilka źródeł światła... dwa słońca, jaskrawe nebule... czy coś innego. :) Tyle ode mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się