Napisano 20 Listopad 200519 l Witam Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje . http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg chodzi mi przedewszytskim o teksture. Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.
Napisano 20 Listopad 200519 l czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce). ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś. wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.
Napisano 20 Listopad 200519 l Autor Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ? No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?
Napisano 21 Listopad 200519 l Niezły model jak na sądzę początkującego :) Co do oświetlenia... to może planeta obok odbijająca światło bądź samoistnie rozświetlona? W sumie w kosmosie może być kilka źródeł światła... dwa słońca, jaskrawe nebule... czy coś innego. :) Tyle ode mnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto