Jump to content

Pojazd 3D: statek kosmiczny


Spooky82

Recommended Posts

Witam

Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje .

 

http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg

http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg

http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg

 

chodzi mi przedewszytskim o teksture.

Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce).

ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś.

wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.

Link to comment
Share on other sites

Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ?

No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy