Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce).

ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś.

wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.

Napisano

Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ?

No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?

Napisano

Niezły model jak na sądzę początkującego :) Co do oświetlenia... to może planeta obok odbijająca światło bądź samoistnie rozświetlona? W sumie w kosmosie może być kilka źródeł światła... dwa słońca, jaskrawe nebule... czy coś innego. :) Tyle ode mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności