Skocz do zawartości

Pojazd 3D: statek kosmiczny


Spooky82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje .

 

http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg

http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg

http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg

 

chodzi mi przedewszytskim o teksture.

Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

czerwony glow ładny, niebieski za mocny i częściowo jakby w powietrzu. (czyli w pustce).

ogólnie za ciemna tekstura, nie widać dość dobrze detali które wymodelowałeś.

wygląda jakby nie było cieni ani światła kierunkowego. w kosmosie nie będzie globalnego światła, będzie raczej od jednej strony, chyba że ewentualnie kiedy przelatujesz między podwójną gwiazdą, co się zdarza żadko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ?

No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności