Dziudziu Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam wszystkich. Jestem nowy na forum (choc czytam je od dluzszego czasu). Praca ta jest praktycznie moja pierwsza skonczona w calosci. Grafa interesuje sie od dosc dawna, ale niedawno (w zwiazku tez z kierunkiem studiow typowo graficznym) zaczalem sie konkretnie 3d uczyc. Wypociny moje sa na zajecia z 3dsmaxa na jutro :) Dlatego miedzy innymi nie ma zadnych niestandardowych textur itp. Temat też narzucony... Proszę o ocene i krytyke, coby kolejne pracki byly lepsze :) Pozdrawiam!
Taras Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Na raze trudno co kolwek krytykowacz, bo wszystko ma wygLEd nezawerszonoj pracy, ale powem szczerze, moja perwsza praca wyglEdala tragicznej. Pozdrawiam.
Matchias Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 Witam Zamiast gazety lepsza byłaby popielniczka z dymiącym papieroskiem. No i jeśli to twoja pierwsza skończona praca to naprawdę nieźle. Troche mi tylko światło nie podchodzi. Pozdrawiam
Dziudziu Napisano 22 Listopad 2005 Autor Napisano 22 Listopad 2005 Dzieki za comenty. Niestety, musiala byc gazeta, zadanie ze szkoly. Ze swiatlem walczylem ile moglem.. i wymieklem ;) robione w maxie 6 na standardowym rendererze. Najwiekszy bol to to, ze szklo nie przepuszcza swiatla i jakos to probowalem obejsc, dlatego pewnie taka kicha z tym wyszla (szlo>reflect i refract - raytrace).
mtdaddy Napisano 22 Listopad 2005 Napisano 22 Listopad 2005 jak to wizek to polecam vray'a jako renderer :) nie jest trudny a efekty można osiągnąć ciekawe. Scenka jak dla mnie ok, tylko światełko mogłoby byc lepsze :) moje pierwsze było dużo gorsze :P
Dziudziu Napisano 25 Listopad 2005 Autor Napisano 25 Listopad 2005 takie mam przy okazji pytanie; mianowicie jak zrobic, zeby szklo przepuszczalo normalnie swiatlo... jak renderowalem "testowe" renderki, to stol rzucal cien jakby byl nieprzezroczysty. Szklo takie zobilem dajac raytrace w reflection i refraction, kolor czarny gloss 100 spec 60 index of refraction 1,55. Bylbym bardzo wdzieczny za wskazowki co do tego, gdyz mam jeszcze tydzien na dopracowanie praki na zajecia z maxa i chcialbym ja wypiescic na ile dam rade. Aha najlepiej bez urzycia zewnetrznych rendererow (vray itp.) Z gory BARDZO dziekuje!
blood_brother Napisano 25 Listopad 2005 Napisano 25 Listopad 2005 O ile dobrze pamietam to musisz w ustawieniach swiatla wlaczyc raytraced shadows.
Dziudziu Napisano 25 Listopad 2005 Autor Napisano 25 Listopad 2005 O ile dobrze pamietam to musisz w ustawieniach swiatla wlaczyc raytraced shadows. sprawdze, wielkie dzieki!
Dziudziu Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Witam Przedstawiam przerobiona/poprawiona (mam nadzieje) wersje pracki. Chyba jest lepiej, torche wnetrza dorobilem. Sorki za robienie z tego troche takiego niby VIPa, to co jest poznizej najprawdopodobniej nie bedzie juz przerabiane, bledow jest od cholipy i troche. Kilka slow komentarza prosze :) Dzieki i pozdrawiam!
piotrek Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Pierwszs i druga pracka zbyt ciemne. Włącz jakieś GI - jeśli używasz scanline'a to masz tam tzw. advanced light.
Dziudziu Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Final.. Rozjasnilem, dalem siwtala i render w metal rayu... podro :)
piotrek Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Teraz znacznie lepiej, aczkolwiek nadal oświetlenie nie jest idealne :)
gregorjan Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 Prace ok. mintrill - wiesz przecież, że im jaśniej tym więcej błEdów można zauważyć:) (nie to żebym coś do kogoś miał)
Rekomendowane odpowiedzi