Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam jakis filmik(np. jak biegam z kijem). I chce teraz przerobic ten kij na miecz swietlny...:) dlatego w maxie robie cylinder dodaje wszystkie swiecidla i co dalej...jak mam zaanimowac ten cylinder zeby sie ruszal dokladnie jak moj kij na filmiku???

Moge do maxa wrzucic jedna klatke filmu i wymierzyc ten cylinder ale co z reszta?? Mam tak caly film przeklatkowac w maxie przesuwajac cylinder???

Z tego co mi wiadomo to nie da sie .avi'ka wrzucac do maxa...

 

Jest na to jakas metoda???

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

oki dzieki, jeszcze tylko jak juz narysuje sobie ten miecz to jak dodac TYLKO do mojego PAINT'a(czyli do narysowanego miecza) glow a nie do calego projektu. Nie za bardzo obczajam te warstwy w effekcie

 

aaa i jeszcze jak sie wrzuca aviki do maxa???

Napisano

"Glow" dodajesz feather'em na masce - czyli klonujesz 3 razy warstwe z mieczem i na kazdej zwiekszasz feather maski - na pierwszej tylko delikatny zeby samo ostrze bylo mieksze, nastepna warstwa to juz "glow" i tak az do czwartej, przy czym ratio to 1:2:4, czyli jak w drugiej warstwie (bo pierwsza to ostrze) ustalisz feather na 10, to w trzeciej na 20, a w czwartej na 40.

 

To wszystko powyzej masz w comp1 - i caly ten comp1 przenosisz do comp2 w ktorym masz swoj footage, po czym ustawiasz go (comp1) na Screen. Czarne tlo zniknie, zostanie tylko bialy miecz. Teraz mozesz do calego comp1 dodac zarzadzanie kolorami i jakis ladny kolor sobie wybrac. :)

 

 

A do maxa dodajesz avika normalnie - przez Bitmap.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności