Napisano 24 Listopad 200519 l Mam jakis filmik(np. jak biegam z kijem). I chce teraz przerobic ten kij na miecz swietlny...:) dlatego w maxie robie cylinder dodaje wszystkie swiecidla i co dalej...jak mam zaanimowac ten cylinder zeby sie ruszal dokladnie jak moj kij na filmiku??? Moge do maxa wrzucic jedna klatke filmu i wymierzyc ten cylinder ale co z reszta?? Mam tak caly film przeklatkowac w maxie przesuwajac cylinder??? Z tego co mi wiadomo to nie da sie .avi'ka wrzucac do maxa... Jest na to jakas metoda???
Napisano 24 Listopad 200519 l Po pierwsze - da się *.avika jak i inne filmy wrzucić jako background do maxa. Po drugie lepiej to zrobić w After Effects, techniką zwaną rotoscoping. Tutaj masz link do videotutoriala, który nauczy Cie jak to zrobić. http://theforce.net/fanfilms/postproduction/sabres/sabertutorials.asp
Napisano 25 Listopad 200519 l Autor oki dzieki, jeszcze tylko jak juz narysuje sobie ten miecz to jak dodac TYLKO do mojego PAINT'a(czyli do narysowanego miecza) glow a nie do calego projektu. Nie za bardzo obczajam te warstwy w effekcie aaa i jeszcze jak sie wrzuca aviki do maxa???
Napisano 25 Listopad 200519 l "Glow" dodajesz feather'em na masce - czyli klonujesz 3 razy warstwe z mieczem i na kazdej zwiekszasz feather maski - na pierwszej tylko delikatny zeby samo ostrze bylo mieksze, nastepna warstwa to juz "glow" i tak az do czwartej, przy czym ratio to 1:2:4, czyli jak w drugiej warstwie (bo pierwsza to ostrze) ustalisz feather na 10, to w trzeciej na 20, a w czwartej na 40. To wszystko powyzej masz w comp1 - i caly ten comp1 przenosisz do comp2 w ktorym masz swoj footage, po czym ustawiasz go (comp1) na Screen. Czarne tlo zniknie, zostanie tylko bialy miecz. Teraz mozesz do calego comp1 dodac zarzadzanie kolorami i jakis ladny kolor sobie wybrac. :) A do maxa dodajesz avika normalnie - przez Bitmap.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto