Horus Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Praca Woroszyłowa mnie pozarla, przezula i wyplula, ale sie pozbieralem i zaczynam pracowac nad Puma :)
slayer2004 Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Jestem Pierwszy :D A więc, koła podobają mi się, fajne i dokładnie wykonane detale. Nie znam się dokłanie na historii tego pojazdu, więc pod tym względem oceniać go nie będe. Powodzenia w dalszej pracy.
polka dot Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 daj jakieś referki :) technicznie bardzo ładnie.
Horus Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Calosc wygladala tak: http://ww2photo.mimerswell.com/tanks/d/sdkfz/sd234/02568.jpg http://www.panzernet.net/panzernet/fotky/obrnenavozidla/234/002.jpg
Gość evolved Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 To się orzeźbisz trochę : P. Dobry start. Powodzenia.
Leru Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Scud -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
mus_Spajder Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 W sumie jedyne co można oceniać to zawieszenie i koła. Zawieszenie jest super widać że się naprawde postarałeś co do kół to felgi na referkach nie są aż wypukłe no i bierznik się troche różni (rozumiem przecież mogą być różne wersje) ten na referkach mi się bardziej podoba. Ogólnie mam przeczucie że będzie to bardzo dobra pracka i czekam na więcej.
Horus Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 Zdjecie zawieszenia pochodzi z troszke innego modelu, felgi w moim sa raczej dobre. Z opon nie jestem zadowolony, ale to na koniec poprawie :-)
aspenboy Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Zapowiada się szczegółowy model :) na razie zawieszenie plus koła wyglądają super - czekam na więcej :D