dynio Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Sprawa wygląda tak mam omni mr i zaznaczoną opcję ,żeby mi pokazywało źródło światła , potrzebuje tak zrobić ,żeby światło tak wyglądało jak dorysowałem na drugim obrazku.Poprostu dawało takie światło jak świetlówka.Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc ... a może ktoś zna inny sposób więc można pisać:)
tweety Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 wrzuć materiał z self-illumination=100 na cylinder świetlówki i włącz Final Gather.
SWRSC Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 no tak, ale ślad po omni zostanie, a jak się usunie omnie to nie będzie fotonow. Tez mnie ciekawi jak to rozwiązać
tweety Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 mr AreaSpot Spot=rectangle area size = 2,5 x 15 cm. exclude cylinder01 (świetlówka), ray traced shadows. powinno chwycić [edit] f*ck! zawsze o tym zapominam! :) [edit2] dżisas! o FG też zapomiałem... co niedobrze ze mną ostatnio... :]
razor Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 w sumie wystarczy abys nadal material z self illumination na 100 - jako mape wstawil 'output' i po wlaczeniu FG w mentalu bedziesz mial taki efekt.
dynio Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 dzięki ... za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się