Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sprawa wygląda tak mam omni mr i zaznaczoną opcję ,żeby mi pokazywało źródło światła , potrzebuje tak zrobić ,żeby światło tak wyglądało jak dorysowałem na drugim obrazku.Poprostu dawało takie światło jak świetlówka.Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc ... a może ktoś zna inny sposób więc można pisać:)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mr AreaSpot

Spot=rectangle

area size = 2,5 x 15 cm.

exclude cylinder01 (świetlówka),

ray traced shadows.

powinno chwycić

 

[edit]

f*ck! zawsze o tym zapominam! :)

 

[edit2]

dżisas! o FG też zapomiałem... co niedobrze ze mną ostatnio... :]

Napisano

w sumie wystarczy abys nadal material z self illumination na 100 - jako mape wstawil 'output' i po wlaczeniu FG w mentalu bedziesz mial taki efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności