dynio Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 Sprawa wygląda tak mam omni mr i zaznaczoną opcję ,żeby mi pokazywało źródło światła , potrzebuje tak zrobić ,żeby światło tak wyglądało jak dorysowałem na drugim obrazku.Poprostu dawało takie światło jak świetlówka.Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc ... a może ktoś zna inny sposób więc można pisać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 wrzuć materiał z self-illumination=100 na cylinder świetlówki i włącz Final Gather. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 no tak, ale ślad po omni zostanie, a jak się usunie omnie to nie będzie fotonow. Tez mnie ciekawi jak to rozwiązać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 mr AreaSpot Spot=rectangle area size = 2,5 x 15 cm. exclude cylinder01 (świetlówka), ray traced shadows. powinno chwycić [edit] f*ck! zawsze o tym zapominam! :) [edit2] dżisas! o FG też zapomiałem... co niedobrze ze mną ostatnio... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 decay - inverse square, obowiązkowo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 w sumie wystarczy abys nadal material z self illumination na 100 - jako mape wstawil 'output' i po wlaczeniu FG w mentalu bedziesz mial taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynio Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 dzięki ... za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się