Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sprawa wygląda tak mam omni mr i zaznaczoną opcję ,żeby mi pokazywało źródło światła , potrzebuje tak zrobić ,żeby światło tak wyglądało jak dorysowałem na drugim obrazku.Poprostu dawało takie światło jak świetlówka.Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc ... a może ktoś zna inny sposób więc można pisać:)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzuć materiał z self-illumination=100 na cylinder świetlówki i włącz Final Gather.

Napisano

no tak, ale ślad po omni zostanie, a jak się usunie omnie to nie będzie fotonow. Tez mnie ciekawi jak to rozwiązać

Napisano

mr AreaSpot

Spot=rectangle

area size = 2,5 x 15 cm.

exclude cylinder01 (świetlówka),

ray traced shadows.

powinno chwycić

 

[edit]

f*ck! zawsze o tym zapominam! :)

 

[edit2]

dżisas! o FG też zapomiałem... co niedobrze ze mną ostatnio... :]

Napisano

w sumie wystarczy abys nadal material z self illumination na 100 - jako mape wstawil 'output' i po wlaczeniu FG w mentalu bedziesz mial taki efekt.

Napisano
  • Autor

dzięki ... za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności