Napisano 28 Listopad 200519 l Sprawa wygląda tak mam omni mr i zaznaczoną opcję ,żeby mi pokazywało źródło światła , potrzebuje tak zrobić ,żeby światło tak wyglądało jak dorysowałem na drugim obrazku.Poprostu dawało takie światło jak świetlówka.Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc ... a może ktoś zna inny sposób więc można pisać:)
Napisano 28 Listopad 200519 l wrzuć materiał z self-illumination=100 na cylinder świetlówki i włącz Final Gather.
Napisano 28 Listopad 200519 l no tak, ale ślad po omni zostanie, a jak się usunie omnie to nie będzie fotonow. Tez mnie ciekawi jak to rozwiązać
Napisano 28 Listopad 200519 l mr AreaSpot Spot=rectangle area size = 2,5 x 15 cm. exclude cylinder01 (świetlówka), ray traced shadows. powinno chwycić [edit] f*ck! zawsze o tym zapominam! :) [edit2] dżisas! o FG też zapomiałem... co niedobrze ze mną ostatnio... :]
Napisano 28 Listopad 200519 l w sumie wystarczy abys nadal material z self illumination na 100 - jako mape wstawil 'output' i po wlaczeniu FG w mentalu bedziesz mial taki efekt.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto