Jump to content

Owady: Motylek


RadX

Recommended Posts

Jak się nie rozwijasz to się cofasz.

Wziołem tą maksymę sobię do serca i dlatego postanowiłem wystartować w tej bitwię choć przyznam się szczerze, że temat mi nie za bardzo leży (nie przepadam za owadami).

 

Postawiłem sobię za cel zrobienie pięknego (prostego ;)) baśniowego motylka (troszkę w klimacię fantasy) z twarzyczką jak z \"Mrówki Z\".

Postaram się nie popełnić błędów poprzedniej bitwy, przyjołem w ogólę inny sposób pracy przez ten tydzień mam troszkę wolnego i w tym czasię zamierzam moją bitwę skończyć. Będę pracował moim ulubionym trybem czyli w nocy (w lato inaczej się nie daję :D).

Na tych zdjęciach będę starał się wzorować:

cytrynek_na_piaskach.jpg

motyl1.jpg

mot_2.jpg

motyl_ramka.jpg

Mi się z tych najbardziej podoba Cytrynek (pierwszy od góry) :D i na nim będę się głównie wzorował. Jak ktoś ma jakieś ładnę zdjęcia to z chęcią je ujrzę [yes]

 

Tak troszkę nawiasem pisząc to najładniejszą animację jaką widziałem w tej tematyce było IT Zbigniewa Lenarda [piwo]

 

Ostatnio mało piszę postów na innych bitwach ale je oglądam i kibicuję(szczególnie składzikowi KL ;P).

 

[dresik][soczek]

 

Senx Phantom za [/img] D

 

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by dramaturg

na pewno dołączam się do opinii, że siatka na nodzie owada jest za gęsta;

i jeszcze jedno - moim zdaniem korpus motylka jest chyba zbyt kwadratowy - chyba, że tak ma być

 

pozdro i powodzenia

Korpusik wzorowany na cytrynku (1 zdjęcię) [hmmm] a jak byś radził go zaokrąglić ?

Link to comment
Share on other sites

Siateczka jest przesadnie zagęszczona w środkowej części \"łydki\" naprawiłem w ten sposób 1 bład który popełniłem (dobrałem złą ilość segmentów).

Mam pytanko czy widać progres w stosunku do poprzedniej BITWY ?

Opinie są póki co bardziej pochlebne :D

Link to comment
Share on other sites

ello!

 

zbyt kańciasty tułów - czyli jednak tak nie miało być ?

 

więc tak:

tułów, który pokazałeś jest już po meshsmoothie, więc jeśli nie masz wersji przed to proponowałbym zaznaczyć skrajnie kanciaste vertexy, zaznaczyć opcję miękkiej selekcji i do dzieła :)

 

ale nie wiem, czy nie byłoby łatwiej wymodelować od nowa - jeśli tak zrobisz, to pamiętaj o nie zagęszczaniu mocno siatki - bo znów powychodzą kwadraty

 

!!!!!! powodzenia życzę !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Trudno mi powiedzieć czy tak nie miało być mam całą scenę z tłowiem więci i historię go, żeby w ten sposób zmodyfikować musiał bym dorzucić troszkę segmentów.

Tak się zastanawiam czy nie zrobić tego tłowia bardziej po swojemu (mniej wzorując się na zdjęciu) przy pomocy cylinder-modellingu ??

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by felav

Narazie nie duzo widac, bedzie mozna wiecej powiedziec jak wszystko polaczysz, ale zapowiada sie niezle

 

A tak z ciekawosci ile to wszystko ma narazie facow?

Wszystko ? tzn. ?

Link to comment
Share on other sites

jak zrobić łokieć??

- domyślam się, że chciałbyś, żeby był bardziej kanciasty - czy tak ?

 

pokaż siateczkę bez modyfikatora meshsmoth

 

chodzi o to, żeby na łokciu przed nałożeniem modyfikatora zagęścić odrobinę siatkę - wystarczy 1 do 2 edgów i będzie ok

Link to comment
Share on other sites

Dzięki !![piwo] za radę Dramaturg rzeczywiścię pomogło.

 

KU-WA !! zabawiałem się w Pabla i nie zapisała mi się ręka jeszczę bez ramienia i poprawek dłoni WRRRRRRRRRRRRRRRRR:mad:

 

Link to comment
Share on other sites

Zrigowałem rączkę.

Biorę się za łepek.

Postanowiłem zrobić 4 nóżki, nie chciałem zrobić z niej GORO no i chyba lepiej mi wyszły niż rączki. I korpusik już przystosowałem.

Chyba wrzucę włoski na górną część korpusiku.

Teraz zastanawiam się nad kompozycją czyli ułożeniem rąk, pozycji (w locię czy na ziemi), tełko, może jakiś kwiatuszek ?? Rady mile widziane tylko nie wszyscy na raz

[rotfl].

 

Niedługo czeka mnie rzecz straszna czyli MATERIAŁY !! boję się, że nimi spiepszę całą swoją pracę :-|

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Myślę RadX, że korpusik w prawej części obrazka jest zbyt spłaszczony, zrób subtelne

wybrzuszenie środkowych verteksów.

Co do ręki mógłyś pokazać ją w perspektywie? Możesz też dorobić lekkie zgrubienie

w okolicach łokcia symulujące torebkę stawową.

Co do kompozycji to na kwiatku możesz zrobić, ale nie w spoczynku tylko np. w pozie

świadczącej o akcji przed chwilą, mam tu na myśli układ ciała, rąk, wyraz twarzy... a właśnie

chciałbym zobaczyć jak ci idzie z twarzą :) ja z główką mojego owada już się uporałem

życzę powodzenia i Tobie :D

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Elrond

Witam

 

1.Myślę RadX, że korpusik w prawej części obrazka jest zbyt spłaszczony, zrób subtelne

wybrzuszenie środkowych verteksów.

2.Co do ręki mógłyś pokazać ją w perspektywie? Możesz też dorobić lekkie zgrubienie

3.w okolicach łokcia symulujące torebkę stawową.

4.Co do kompozycji to na kwiatku możesz zrobić, ale nie w spoczynku tylko np. w pozie

świadczącej o akcji przed chwilą, mam tu na myśli układ ciała, rąk, wyraz twarzy... a właśnie

5.chciałbym zobaczyć jak ci idzie z twarzą :) ja z główką mojego owada już się uporałem

życzę powodzenia i Tobie :D

Pozdrawiam!

1.Kumam spox.

2.OKI

3.Pokaż na obrazku gdzie to jest.

4.Myślę, że zrobię ją w locię.

5.No właśnię nie idzię ale między innymi dzięki twojej pracy powoli zaczynam się domyślać od czego zacząć hehehe :D

 

Dzięki ja tobię też.

Link to comment
Share on other sites

Witam:)

Torebka stawowa jest na łokciu:D:D ale to taki szczegół nie musi być koniecznie.

A te włoski to chciałeś chyba shagiem robić a nie SimClotem co ?:):)

Co do główki to nie wiem spróbuj od boxa dokładając krawędzie i wierzchołki albo surface tools na stronie Adka jest gdzieś tutek z podstawami robienia głowy surface\'em , no ale nawet jak to potem convert na mesh lub poly i edycja szczegółów :D:D:D

Pozdrawiam!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Elrond

Witam:)

Torebka stawowa jest na łokciu:D:D ale to taki szczegół nie musi być koniecznie.

A te włoski to chciałeś chyba shagiem robić a nie SimClotem co ?:):)

Co do główki to nie wiem spróbuj od boxa dokładając krawędzie i wieżchołki albo surface tools na stronie Adka jest gdzieś tutek z podstawami robienia głowy surface\'em , no ale nawet jak to potem convert na mesh lub poly i edycja szczegułów :D:D:D

Pozdrawiam!!!!

Chyba nie zrobię tej torebki.

Nie pomyliłem się nie słyszałeś, że SimClothem można symulować włosy ?(oczywiścię nie twierdzę, że to dobry sposób ale możliwy)

Miałem Shaga kiedyś ale wnerwił mnie i go wypieprzyłem. I tak zrobię je pewnie przy pomocy partycipli (plugin Hair Petera Watje) :)

Dzięki za rady (ty jako jedyny ;-))jeszczę myślę o nurbsach.

 

Jutro (a raczej dziś :P) wypiję twoję zdrowię :D [winko]

Link to comment
Share on other sites

AaBLEeee

Podejrzewałem, że nie uda mi się skończyć ;( tej bitwy.

Ale nie mam zamiaru zarzucić tego motylka dlatego przerzucę go to WiPa i tam dalej będę go robił, aż do następnej BITWY (o ilę przejdzię jeden z tematów co mi się podoba).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy