Napisano 19 Lipiec 200321 l Jak się nie rozwijasz to się cofasz. Wziołem tą maksymę sobię do serca i dlatego postanowiłem wystartować w tej bitwię choć przyznam się szczerze, że temat mi nie za bardzo leży (nie przepadam za owadami). Postawiłem sobię za cel zrobienie pięknego (prostego ;)) baśniowego motylka (troszkę w klimacię fantasy) z twarzyczką jak z \"Mrówki Z\". Postaram się nie popełnić błędów poprzedniej bitwy, przyjołem w ogólę inny sposób pracy przez ten tydzień mam troszkę wolnego i w tym czasię zamierzam moją bitwę skończyć. Będę pracował moim ulubionym trybem czyli w nocy (w lato inaczej się nie daję :D). Na tych zdjęciach będę starał się wzorować: Mi się z tych najbardziej podoba Cytrynek (pierwszy od góry) :D i na nim będę się głównie wzorował. Jak ktoś ma jakieś ładnę zdjęcia to z chęcią je ujrzę [yes] Tak troszkę nawiasem pisząc to najładniejszą animację jaką widziałem w tej tematyce było IT Zbigniewa Lenarda [piwo] Ostatnio mało piszę postów na innych bitwach ale je oglądam i kibicuję(szczególnie składzikowi KL ;P). [dresik][soczek] Senx Phantom za [/img] D
Napisano 19 Lipiec 200321 l Hehe... motylek mowisz... no coz, zycze powodzenia, mam nadzieje ze lepiej ci wyjdzie niz moj, bo moj to na razie nie nadaje sie do druku... :D pozdrawiam- pawelek
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor I jego siateczka. Proszę nie zapomnieć, że wzoruję się na cytrynku [pokazal jezyk]
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor Jak robię to robię oto czułka. Mam nadzięję, że wszyscy zauważyli, że robię postać jak z filmu animowanego dla dzieci a nie dokładny entomologoczny portret.
Napisano 21 Lipiec 200321 l Motylek to spore wyzwanie życzę powodzenia:) I jedno pytanko: Ta siatka na nodze jest aż tak zageszczona? Pozdrawiam:)
Napisano 21 Lipiec 200321 l Narazie nie duzo widac, bedzie mozna wiecej powiedziec jak wszystko polaczysz, ale zapowiada sie niezle A tak z ciekawosci ile to wszystko ma narazie facow?
Napisano 21 Lipiec 200321 l chyba z tym mesh smoothem to przesadziles...a co do moedlu...poczekam na wicej i tedy sie wypowiem... pzodr
Napisano 21 Lipiec 200321 l na pewno dołączam się do opinii, że siatka na nodzie owada jest za gęsta; i jeszcze jedno - moim zdaniem korpus motylka jest chyba zbyt kwadratowy - chyba, że tak ma być pozdro i powodzenia
Napisano 21 Lipiec 200321 l zgodze sie z kolegami wyzej... gestoscia siatki to nawet mnie zaskoczyles! ale ksztalt niczego sobie... :D
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by dramaturg na pewno dołączam się do opinii, że siatka na nodzie owada jest za gęsta; i jeszcze jedno - moim zdaniem korpus motylka jest chyba zbyt kwadratowy - chyba, że tak ma być pozdro i powodzenia Korpusik wzorowany na cytrynku (1 zdjęcię) [hmmm] a jak byś radził go zaokrąglić ?
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor Siateczka jest przesadnie zagęszczona w środkowej części \"łydki\" naprawiłem w ten sposób 1 bład który popełniłem (dobrałem złą ilość segmentów). Mam pytanko czy widać progres w stosunku do poprzedniej BITWY ? Opinie są póki co bardziej pochlebne :D
Napisano 21 Lipiec 200321 l ello! zbyt kańciasty tułów - czyli jednak tak nie miało być ? więc tak: tułów, który pokazałeś jest już po meshsmoothie, więc jeśli nie masz wersji przed to proponowałbym zaznaczyć skrajnie kanciaste vertexy, zaznaczyć opcję miękkiej selekcji i do dzieła :) ale nie wiem, czy nie byłoby łatwiej wymodelować od nowa - jeśli tak zrobisz, to pamiętaj o nie zagęszczaniu mocno siatki - bo znów powychodzą kwadraty !!!!!! powodzenia życzę !!!!!!
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor Trudno mi powiedzieć czy tak nie miało być mam całą scenę z tłowiem więci i historię go, żeby w ten sposób zmodyfikować musiał bym dorzucić troszkę segmentów. Tak się zastanawiam czy nie zrobić tego tłowia bardziej po swojemu (mniej wzorując się na zdjęciu) przy pomocy cylinder-modellingu ??
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor Referencję ;) Coś w tym stylu chciałbym buźkę zrobić [pokazal jezyk]
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Zrobiłem rączkę. Jak ktoś ma propozycję jak zrobić lepiej \"łokieć\" to z miłą chęcią posłucham.
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by felav Narazie nie duzo widac, bedzie mozna wiecej powiedziec jak wszystko polaczysz, ale zapowiada sie niezle A tak z ciekawosci ile to wszystko ma narazie facow? Wszystko ? tzn. ?
Napisano 23 Lipiec 200321 l jak zrobić łokieć?? - domyślam się, że chciałbyś, żeby był bardziej kanciasty - czy tak ? pokaż siateczkę bez modyfikatora meshsmoth chodzi o to, żeby na łokciu przed nałożeniem modyfikatora zagęścić odrobinę siatkę - wystarczy 1 do 2 edgów i będzie ok
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Dzięki !![piwo] za radę Dramaturg rzeczywiścię pomogło. KU-WA !! zabawiałem się w Pabla i nie zapisała mi się ręka jeszczę bez ramienia i poprawek dłoni WRRRRRRRRRRRRRRRRR:mad:
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Mój motylek (motylica) będzię miała 6 kończyn się zastanawiam czy ma mieć 4 rączki czy nóżki co radzicię ?
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor I siateczka teraz możecię decydować rączka czy nóżka będzie uprzywilejowana [co?]
Napisano 24 Lipiec 200321 l Autor Chciałbym pokazać efekt jaki przez przypadek uzyskałem przy reedycji korpusiku.
Napisano 24 Lipiec 200321 l Autor Poprawiłem korpusik prócz zaookrąglenia go chciałem nadać mu bardziej \"damskie\" kształty.
Napisano 24 Lipiec 200321 l Autor Jak zwyklę siateczka. Została mi TYLKO twarzyczka do wymodelowania.
Napisano 24 Lipiec 200321 l Autor Zrigowałem rączkę. Biorę się za łepek. Postanowiłem zrobić 4 nóżki, nie chciałem zrobić z niej GORO no i chyba lepiej mi wyszły niż rączki. I korpusik już przystosowałem. Chyba wrzucę włoski na górną część korpusiku. Teraz zastanawiam się nad kompozycją czyli ułożeniem rąk, pozycji (w locię czy na ziemi), tełko, może jakiś kwiatuszek ?? Rady mile widziane tylko nie wszyscy na raz [rotfl]. Niedługo czeka mnie rzecz straszna czyli MATERIAŁY !! boję się, że nimi spiepszę całą swoją pracę :-|
Napisano 25 Lipiec 200321 l Originally posted by RadX Mój motylek (motylica) będzię miała 6 kończyn się zastanawiam czy ma mieć 4 rączki czy nóżki co radzicię ? Jako ze nozki sa bardziej sexowne proponuje 4 nozki
Napisano 26 Lipiec 200321 l Witam Myślę RadX, że korpusik w prawej części obrazka jest zbyt spłaszczony, zrób subtelne wybrzuszenie środkowych verteksów. Co do ręki mógłyś pokazać ją w perspektywie? Możesz też dorobić lekkie zgrubienie w okolicach łokcia symulujące torebkę stawową. Co do kompozycji to na kwiatku możesz zrobić, ale nie w spoczynku tylko np. w pozie świadczącej o akcji przed chwilą, mam tu na myśli układ ciała, rąk, wyraz twarzy... a właśnie chciałbym zobaczyć jak ci idzie z twarzą :) ja z główką mojego owada już się uporałem życzę powodzenia i Tobie :D Pozdrawiam!
Napisano 26 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by Elrond Witam 1.Myślę RadX, że korpusik w prawej części obrazka jest zbyt spłaszczony, zrób subtelne wybrzuszenie środkowych verteksów. 2.Co do ręki mógłyś pokazać ją w perspektywie? Możesz też dorobić lekkie zgrubienie 3.w okolicach łokcia symulujące torebkę stawową. 4.Co do kompozycji to na kwiatku możesz zrobić, ale nie w spoczynku tylko np. w pozie świadczącej o akcji przed chwilą, mam tu na myśli układ ciała, rąk, wyraz twarzy... a właśnie 5.chciałbym zobaczyć jak ci idzie z twarzą :) ja z główką mojego owada już się uporałem życzę powodzenia i Tobie :D Pozdrawiam! 1.Kumam spox. 2.OKI 3.Pokaż na obrazku gdzie to jest. 4.Myślę, że zrobię ją w locię. 5.No właśnię nie idzię ale między innymi dzięki twojej pracy powoli zaczynam się domyślać od czego zacząć hehehe :D Dzięki ja tobię też.
Napisano 26 Lipiec 200321 l Autor Aha zapomniałem dodać, że ostatnio wpieprzyłem się we włoski na siłe uparłem, żeby wykorzystać do tego SimClotha. Alę to oleję i zrobię naprościej jak potrafię.
Napisano 27 Lipiec 200321 l Witam:) Torebka stawowa jest na łokciu:D:D ale to taki szczegół nie musi być koniecznie. A te włoski to chciałeś chyba shagiem robić a nie SimClotem co ?:):) Co do główki to nie wiem spróbuj od boxa dokładając krawędzie i wierzchołki albo surface tools na stronie Adka jest gdzieś tutek z podstawami robienia głowy surface\'em , no ale nawet jak to potem convert na mesh lub poly i edycja szczegółów :D:D:D Pozdrawiam!!!!
Napisano 27 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by Elrond Witam:) Torebka stawowa jest na łokciu:D:D ale to taki szczegół nie musi być koniecznie. A te włoski to chciałeś chyba shagiem robić a nie SimClotem co ?:):) Co do główki to nie wiem spróbuj od boxa dokładając krawędzie i wieżchołki albo surface tools na stronie Adka jest gdzieś tutek z podstawami robienia głowy surface\'em , no ale nawet jak to potem convert na mesh lub poly i edycja szczegułów :D:D:D Pozdrawiam!!!! Chyba nie zrobię tej torebki. Nie pomyliłem się nie słyszałeś, że SimClothem można symulować włosy ?(oczywiścię nie twierdzę, że to dobry sposób ale możliwy) Miałem Shaga kiedyś ale wnerwił mnie i go wypieprzyłem. I tak zrobię je pewnie przy pomocy partycipli (plugin Hair Petera Watje) :) Dzięki za rady (ty jako jedyny ;-))jeszczę myślę o nurbsach. Jutro (a raczej dziś :P) wypiję twoję zdrowię :D [winko]
Napisano 28 Lipiec 200321 l No witaj ;) Nurbsy bym Ci raczej odradzał, już raczej wyszły z mody z powodu pracochłonnej pracy, box lub surface i modelujesz wszystko:D Ps.Czekam na główkę Pozdraawiam
Napisano 28 Lipiec 200321 l Aha i polecam jednak shaga- extra plugin, znajdź jakiegoś tutka i okaże się nie taki wnerwiający:D:D
Napisano 3 Wrzesień 200321 l Autor AaBLEeee Podejrzewałem, że nie uda mi się skończyć ;( tej bitwy. Ale nie mam zamiaru zarzucić tego motylka dlatego przerzucę go to WiPa i tam dalej będę go robił, aż do następnej BITWY (o ilę przejdzię jeden z tematów co mi się podoba).
Napisano 4 Wrzesień 200321 l Autor Oto linczek do WiPa: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6403