MohSETH Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Witam serdecznie! Moje prace nad Nokią zostały zakończone, co prawda nie zrobiłem jej do końca bo zależy mi na surfacingu, a przy niej nie mogłem się już niczego nauczyć:) Zabrałem się za łódeczkę:) O to wyniki mojej pracy:) Tutaj render z Maxwella. Czy może mi ktoś powiedzieć jak najbardziej optymalnie ustawić Maxwella dla roboczych renderków, żeby renderował się z taką szybkością i jakością jak V-ray, Czy to jest w ogóle możliwe? I jak zlikwidować tenDoF? Pozdrawiam
Hindus Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Moje prace nad Nokią zostały zakończone, co prawda nie zrobiłem jej do końca bo zależy mi na surfacingu, a przy niej nie mogłem się już niczego nauczyć:) to jest właśnie typowe podejście - źle robisz.
MohSETH Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Dlaczego? Przecież to prawda:P Mógłbyś mi napisać coś o tym Maxwellrenderku:) Pozdrawiam
Hindus Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 hmm wydaje mi sie że napotkałes jakiś problem i walczysz z innym modelem zamiast starać se za wszelką cene go przebic - uwierz mi ja też tak robiłem ale to nie jest dobry pomysł :] Mógłbyś mi napisać coś o tym Maxwellrenderku:) Co np ? :)
MohSETH Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Hehe:) Moim jedynym problemem jest niemożność wymodelowania samochodu w Rhino;) Hmm... np. Co Ci mogę napisać...:) Zobacz na mój render... co mam zrobić aby był ostry i nie renderował się 15 min tylko szybciej, ale żeby szybkość szła z jakością. Pozdrawiam
wooka Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 No pytania juz padly :) "Czy może mi ktoś powiedzieć jak najbardziej optymalnie ustawić Maxwella dla roboczych renderków, żeby renderował się z taką szybkością i jakością jak V-ray, Czy to jest w ogóle możliwe? I jak zlikwidować tenDoF?" Ja nic nie napisze bo nie znam absolutnie maxwella..:P Ale taka rade mam abys probowal, probowal i jeszcze raz probowal az dojdziesz do zamierzanych efektow:DD Pozdrawiam
MohSETH Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Dzięki hindusywi udało mi się uzysskać większą ostrość renderu Fdtop ustawiłem na 20 i nadal nie jestem zadowolony z rozmazanego dziobu:) Następnym razem dam na 50:) Pozdrawiam
nielot007 Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 ty sie nie baw renderkiem tylko modeluj :P:P
Hindus Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 ja gdy pomijam efekt blura w pracach zawsze wale fstop na maxa :] chyba 50 to maksimum - co do długosci rendera to powinno sie to zmienic bo dzisiaj ma wyjsc nowa wersja ale narazie tylko czekamy.
MohSETH Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Myślałem, że się rozchoruję robiąc to coś co się nazywa dnem:) Ale myślę, że jakoś to wygląda:) Zaczynam kochać maxwella bo przynajmniej viewporty mi chodza jak po maśle:) To nie to co export do maxa:) Pozdrawiam
MohSETH Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 Witam Mam kolejny problem, Bardzo widoczna jest krawędź łącząca kadłub Jak można ją zlikwidować? Czy lepiej cały kadłub pociągnąć od razu loftem? Pzdrawiam
Bzyku Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 jakim loftem 2sweepem ale jak tu widze to krzywe jakos nie mają tangency bo wtedy byla by tak mala odchylka ze wystarczylo by lekko matchSRF uzyc o ile by byla bo to roznie bywa. na tym przednim lączeniu masz to samo
MohSETH Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 Poprawiłem kadłub. Co o tym myślicie? Nie wiem dlaczego, ale wkradł mi się błąd w nazwie statku:) Pozdrawiam
WToreK Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Pokaz referencje do tej lodki bo bez nich to na moj gust kadlub ma bardzo dziwnie wybrzuszony. No i skoncz juz z tym maxwellem - na tym etapie modelingu to i tak ciul widac, wiec po co tracic czas?
MohSETH Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Wtorek o to blueprintu:) Jedno co muszę poprawić to Listwę... A na rendering czasu i tak nie tracę bo i tak renderuje mi sie podczasz odpoczyku od kompa:P Pozdrawiam
WToreK Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 A no i teraz widac po skad ten dziwny skret kadluba z boku - taka to juz lodz po prostu :] Powodzenia - dobrze Ci - masz czas na odpoczynek od kompa :))
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 No no ladnie ci idzie. Tylko tyle moge powiedziec bo na rhino znam sie tyle co na lodziach:P:P
MohSETH Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Wielkie Dzięki za komentarze:) Wielkimi krokami zbliżam się do końca modelowania, zostały jeszcze małe poprawki kosmetyczne i FINITO:) Nie wiem skąd się wzięła dodatkowa klinga na dziobie:P i zapomniałem o listwie:P a o to siateczka i render we własnej osobie:) Pozdrawiam
kubi Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Lepiej by na tych siedziskach skórzane załamania wygladały, bo teraz to taki plastik :)
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Klinga? Chyba masz na mysli knage? Wiesz, im wiecej tym lepiej:P:P Mi tez sie te siedziska nie podobaja.. Moze zrob odstepstwo od planu?
MohSETH Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 -Ukash- Zatanawiałem się czy to jest klinga czy knaga, wybrałem klingę, więc nic nie wygrałem:P To jest takie moje widzenie siedlisk:P może zwiększę jeszcze liczbę "żeberek" Co Wy na to? Pozdrawiam
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Hyhy klinga to chyba ostrze szabli:P:P nie jestem pewien Ooo teraz duzo lepiej! Jak masz zamiar ja teksturowac?
MohSETH Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 Witam:) Biorąc pod uwagę ułomności Rhino jeśli chodzi o texturowanie zdecydowałem się exportować łódź do Maxa. Jest to Format STL. Wszystko ładnie się exportuje, ale dlaczego nie widać od wewnątrz kadłuba... a od zewnątrz wszystko jest w porządku? Pozdrawiam
wooka Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 No własnie. moze to kwestia jedno stronnosci materialu? Jak nadasz jakis material zaznacz wyzej wspomniane 2-side. Zdecydowałes sie juz na konkretna kolorystyke? Pozdrawiam
Hindus Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 jesli będzie renderował w maxwellu to po co mu 2side ? spróbuj dodać modyfiktor shell z parametrami 0:0
MonsterDream Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 No myśle że jak narazie to fajnie wychdzi
MohSETH Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 Dałem Force 2-side i wszystko jest O.K.:) -Ukash- Jak starczy mi cierpliwości to może zrobię jakąs scenkę... np. Jakiś pomost i przycumuję do niego łódź... a Jak nie to może tylko jako egzemplarz do sprzedania w jakimśc render studio:) A co do kolorystyki to skóra na siedzeniach będzię albo czerwona albo kanarkowa, jeszcze nie wiem... Kadłub biały plastykowy a listewki z brązowego drewna... Górna część nazwimy ją "maską":P Będzie z jaśniutkiego piniowego dremna lub jakiegoś podobnego:) hindus-- na pewno będę renderować w Maxwellu:) JAk uruchomię to diabelstwo pod Maxa 7:) a co to Jest ten modyfikator shell co on takiego robi?:) Shade-- Dzięki:) Pozdrawiam wszystkich:)
RA Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Modyfikator shell nadaje grubosc polygonom. Ladna lodka. :)
wooka Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 hehe albo nazwijmy ja pokladem :P:P:P No zobaczymy jak to bedzie wygladac w praktyce :] pozdr
MohSETH Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Napisano 8 Grudzień 2005 Taka sobie BARDZO wstępna wizja sceny:P Ten box na rufie to będzie silnik, ale nie wiem czy mi się ze chce go modelować:P Może wziąć się za inny model?:) Aha render to nie MW tylko scanline:) Wiecie może jak zrobić linę? Taką skręconą?:) Pozdrawiam
kubi Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Ten box na rufie to będzie silnik, ale nie wiem czy mi się ze chce go modelować:P Wziąć się za inny model :). Zawsze możesz go skończyć. Bo po co sie przemęczać :) Scenka wydaje się mało ciekawa, można by było ambitniejszą zrobić.
wooka Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Rzeczywisciwe scena nie jest wielce szczesliwa:P:P Albo zrob ciekawsza scene albo odpusc sobie dalej i wez sie zacos nowego:] Bo wsumioe model fajny, mozesz potraktowac go jako taka wprawke. pzdr
MohSETH Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Napisano 8 Grudzień 2005 Pewnie tak zrobię:) Może jakiś samochód?:P ZARTUJĘ:) Jak pomyślę o teksturowaniu to mnie skreca:P A biorąc pod uwagę to, że najpierw nauka modelingu a na samym końcu materiały... To sobie daruję... Tylko co tu wymodelować:) Pozdrawiam
wooka Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Myslales o jakiejs organice? :P:P Jesli chcesz w rhino to moze rzeczywiscie cos takiego bardziej technicznego ale nie wiem co ci doradzic.. mozeee... zaskocz nas czyms czego tu jeszcze niebylo:D:D hyhy pozdr
Bzyku Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 zaczales robic ta ludz i wsumie modelowania powierzchniowego bylo tu tyle co nic no moze jak bys zrobl silnik jakis np honda BF20D to jak sie nie patrzac troszke bys sie namachal :)
Bzyku Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 ze strony hondy wer. japanish czyli domowej :)
MohSETH Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Napisano 9 Grudzień 2005 Bzyku nawet nie wiej jak ja się naszukałem takich referków:) zabieram się za silniczek:) Tego jeszcze nie było na Forum:P Pozdrawiam
Bzyku Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 MohSETH no to slabo szukales :) ale zdjecia to sam juz znajdziesz :) mam nadizeje Honda bf20d i Honda bf25d
mus_Spajder Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 Łaaaaał jak ja bym miał takie bp to poprostu bym wrzucał na boxa i wogóle bym sie zamodelowanie nie brał bo już by było pięknie...MohSETH masz pole do popisu teraz dajesz w Rhino??? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się