nocny drwal Napisano 4 Grudzień 2005 Share Napisano 4 Grudzień 2005 to jest drugie moje podejście do tego konceptu. szkic i pomysl to absolutnie moja chora wyobraźnia, nie staram sie naśladować czegokolwiek. mam nadzieję, że tym razem osiągne zamierzony efekt. w razie jakichś postępów, będę wrzucać jakieś obrazki;] tak to wyglądało w wersji 1.0: http://www.deviantart.com/view/25963745/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 4 Grudzień 2005 Share Napisano 4 Grudzień 2005 nocny drwal - zapoznaj się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków i nanieś niezbędne poprawki : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 jak tez z całym regulaminem forum aby uniknąc takich sytuacji (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś) : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 zrob to jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 4 Grudzień 2005 Share Napisano 4 Grudzień 2005 niezle sie zapowiada. (wersja 1.0 zbyt monokolorowa:)) jakas scenka, moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 4 Grudzień 2005 Share Napisano 4 Grudzień 2005 Popieram, wersja nr.1 jest zbyt czerwona, obraz zlewa się w jedną wielką plamę... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2005 obecnie tak to wyglada. i teraz zaczynaja sie pytania: jak robic oko? to jest zrobione bevelem i nie wyglada najlepiej;/ po drugie jak zrobic dziasla? tak, by przy texturowaniu nie wygladalo to, ze zeby wychodza wprost z podniebienia;/ jest jakas szybka metoda? czodzi o to, ze zebow jest troche i nie chce mi sie rzezbic w kazdym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 5 Grudzień 2005 Share Napisano 5 Grudzień 2005 oko najlepiej jako osobną kulke i wtedy do oka dopasowujesz powieki (robilem tak z alienem: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=26411&d=1132440236) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wooka Napisano 5 Grudzień 2005 Share Napisano 5 Grudzień 2005 Ja mam taka propozycje, Pzwolilem sobie wykorzystac profesjonalne oprogramowanie ktorym laskawie, regularnie, od wersi 3,11 karmi na windows i wykonac takze profesjonalny szic anatomiczny:D Widac to na tablicy 1.0. Zeby raczej napewno powinienes robic osobno niz dziasla i dodatkowo oddzielic dziasla od wargi chyba ze tak ma byc.:P:P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2005 heh;] dzieki! zabieram sie za kombinowanie okulistyczno dentystyczne;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wooka Napisano 5 Grudzień 2005 Share Napisano 5 Grudzień 2005 JA w moim folosie zrobilem doslownie tyle ze wymodelowalem usta z wnetrzem a do tego zawinieta kielbaske z zebami. Zadna wielka filozofia. Ale tak patrze i mysle ze u ciebie nie zdadza egzaminu dziasla.. Tak bardziej potworzasto bedzie jak mu odrazu z warg beda zeby wyrastac. pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 7 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2005 ok tak to teraz wyglada. jakies pomysly co dalej? jak to zrobic, zeby bylo ciekawsze? dalej mi te zeby nie pasuja. sa jako osobne elementy, ale chyba jednak trzeba bedzie wyrzezbic wglebienia w dziaslach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 7 Grudzień 2005 Share Napisano 7 Grudzień 2005 nocny drwal -> a co tTy na to zeby dziasla mialy mniej wiecej pol dlugosci zebow i wystawaly znacznie poza linie warg? albo jeszcze lepiej (moim zdaniem) zeby dziasla byly wielkie natomiast zeby male ale za to masywne niekoniecznie szpiczaste? Jak krolowa to krolowa ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 7 Grudzień 2005 Share Napisano 7 Grudzień 2005 no jezeli szukasz pomyslu to moze dorob mu warstwe śluzu na cielsku i na zebiskach zeby nie byl taki oschly no i mozesz zroznicowac mape nie tylko za pomoca bumpa ale i kolorki troche mu pozmieniac np. na czaszce jakies bardziej wyblakle ale to juz jest twoja wlasna wola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 7 Grudzień 2005 Share Napisano 7 Grudzień 2005 Jak na mój gust to zęby sa trochę równe i zadbane jak na takiego potwora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wooka Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 a do tego jest ich za malo! Wiecej zebow, wiecej zebow!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 Bardzo podobała mi się pierwsza wersja. Ta jakoś niebardzo mi podchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2005 wczoraj troche experymentowalem i juz sam nie wiem. jak nawrzucam zebow, rogow i innych upiekszaczy, to jest tego jakos tak za duzo. sam nie wiem juz co dalej... chcialem pociagnac to dalej i zrobic cala postac, ale stanelo na tym, ze nie zabardzo potrafie wyobrazic sobie jak to ma wygladac. otoz po profilu lba wynika, ze powinna byc dluga szyja. jak dluga szyja to i dlugi ogon dla przeciwwagi. no i wychodzi dinozaur, a to nie ma byc dinozaur;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 Jak dla mnie ta dziura za geba jest strasznie nienaturalna coś takiego nei wystepuje w przyrodzie....... Oko chyba na szybko robiłeś jakoś urozmaić tą tęczówkę dodaj blasku . temu oku......... język dziwny hhhhhmmmmm a na co poluje ten stwór.....???? bo od tego czym się odżywia zależy jego uzębienie... a twoje zęby w tym modelu sa bardzo delikatne....więc myśle że odżywia się czymś niekościstym... Podczas ataku rozdziabia szeroko paszczę po czym wyrywa lub połyka miekkie tkanki.. ale wtedy dochodzi pytanie gdzie on żyje właściwie i co to są za zwierzęta którymi się odżywia. Czy atakuje zwierzęta lądowe jakieś małe..... czy też poluje przy brzegu w morzu.... bo raczej mi się nie wydaje że z taką dziurą za paszczą mógłby nurkować...i z tym polowaniem na zwierzęta morskie jest też problem bowiem przez tą dziurę pokarm mógłby mu czmychnąć....albo wypaść....Widze że zastanawiasz się nad przeciwwaga itd.... a nie ustaliłeś do tej pory jak to własciwie żyje......nie okresliłeś środowiska..a to ma np wpływ na typ skóry... kolor, fakture, zrogowacenia.... Rozumiem że ten potwór to twoja chora wyobraznia ale to tak jak z budynkiem..... możesz sobie zrobić budynek z cegieł który unosi się nad ziemią... ale w rzeczywistości taki nie istnieje..... Chyba że twoim celem jest surrealizm...wtedy przepraszam...ale sam napisałeś że to concept jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 dziuary pysk jest całkowicie niepotrzbeny, tekstury też są słabe ( zwłaszcza popracuj nad teksturami zębów, oczu i języka) , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2006 hehe, dzieki za potpowiedzi, ale ten projekt juz nie zyje, wyewoluowal w "kreature". ta dziura to nie dziura tylko takie polaczenie miesni. eh kiepsko tu wyszlo, wiem;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się