Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

obecnie tak to wyglada. i teraz zaczynaja sie pytania:

jak robic oko? to jest zrobione bevelem i nie wyglada najlepiej;/ po drugie jak zrobic dziasla? tak, by przy texturowaniu nie wygladalo to, ze zeby wychodza wprost z podniebienia;/ jest jakas szybka metoda? czodzi o to, ze zebow jest troche i nie chce mi sie rzezbic w kazdym

Napisano

Ja mam taka propozycje, Pzwolilem sobie wykorzystac profesjonalne oprogramowanie ktorym laskawie, regularnie, od wersi 3,11 karmi na windows i wykonac takze profesjonalny szic anatomiczny:D

Widac to na tablicy 1.0.

Zeby raczej napewno powinienes robic osobno niz dziasla i dodatkowo oddzielic dziasla od wargi chyba ze tak ma byc.:P:P:P

Napisano

JA w moim folosie zrobilem doslownie tyle ze wymodelowalem usta z wnetrzem a do tego zawinieta kielbaske z zebami. Zadna wielka filozofia. Ale tak patrze i mysle ze u ciebie nie zdadza egzaminu dziasla.. Tak bardziej potworzasto bedzie jak mu odrazu z warg beda zeby wyrastac.

pozdr:)

Napisano

ok tak to teraz wyglada. jakies pomysly co dalej? jak to zrobic, zeby bylo ciekawsze? dalej mi te zeby nie pasuja. sa jako osobne elementy, ale chyba jednak trzeba bedzie wyrzezbic wglebienia w dziaslach?

Napisano

nocny drwal -> a co tTy na to zeby dziasla mialy mniej wiecej pol dlugosci zebow i wystawaly znacznie poza linie warg? albo jeszcze lepiej (moim zdaniem) zeby dziasla byly wielkie natomiast zeby male ale za to masywne niekoniecznie szpiczaste? Jak krolowa to krolowa ;) Pozdrawiam

Napisano

no jezeli szukasz pomyslu to moze dorob mu warstwe śluzu na cielsku i na zebiskach zeby nie byl taki oschly no i mozesz zroznicowac mape nie tylko za pomoca bumpa ale i kolorki troche mu pozmieniac np. na czaszce jakies bardziej wyblakle ale to juz jest twoja wlasna wola

Napisano

wczoraj troche experymentowalem i juz sam nie wiem. jak nawrzucam zebow, rogow i innych upiekszaczy, to jest tego jakos tak za duzo. sam nie wiem juz co dalej... chcialem pociagnac to dalej i zrobic cala postac, ale stanelo na tym, ze nie zabardzo potrafie wyobrazic sobie jak to ma wygladac. otoz po profilu lba wynika, ze powinna byc dluga szyja. jak dluga szyja to i dlugi ogon dla przeciwwagi. no i wychodzi dinozaur, a to nie ma byc dinozaur;]

Napisano

Jak dla mnie ta dziura za geba jest strasznie nienaturalna coś takiego nei wystepuje w przyrodzie....... Oko chyba na szybko robiłeś jakoś urozmaić tą tęczówkę dodaj blasku . temu oku......... język dziwny hhhhhmmmmm a na co poluje ten stwór.....???? bo od tego czym się odżywia zależy jego uzębienie... a twoje zęby w tym modelu sa bardzo delikatne....więc myśle że odżywia się czymś niekościstym... Podczas ataku rozdziabia szeroko paszczę po czym wyrywa lub połyka miekkie tkanki.. ale wtedy dochodzi pytanie gdzie on żyje właściwie i co to są za zwierzęta którymi się odżywia. Czy atakuje zwierzęta lądowe jakieś małe..... czy też poluje przy brzegu w morzu.... bo raczej mi się nie wydaje że z taką dziurą za paszczą mógłby nurkować...i z tym polowaniem na zwierzęta morskie jest też problem bowiem przez tą dziurę pokarm mógłby mu czmychnąć....albo wypaść....Widze że zastanawiasz się nad przeciwwaga itd.... a nie ustaliłeś do tej pory jak to własciwie żyje......nie okresliłeś środowiska..a to ma np wpływ na typ skóry... kolor, fakture, zrogowacenia.... Rozumiem że ten potwór to twoja chora wyobraznia ale to tak jak z budynkiem..... możesz sobie zrobić budynek z cegieł który unosi się nad ziemią... ale w rzeczywistości taki nie istnieje..... Chyba że twoim celem jest surrealizm...wtedy przepraszam...ale sam napisałeś że to concept jest....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności