Napisano 4 Grudzień 200519 l to jest drugie moje podejście do tego konceptu. szkic i pomysl to absolutnie moja chora wyobraźnia, nie staram sie naśladować czegokolwiek. mam nadzieję, że tym razem osiągne zamierzony efekt. w razie jakichś postępów, będę wrzucać jakieś obrazki;] tak to wyglądało w wersji 1.0: http://www.deviantart.com/view/25963745/
Napisano 4 Grudzień 200519 l nocny drwal - zapoznaj się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków i nanieś niezbędne poprawki : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 jak tez z całym regulaminem forum aby uniknąc takich sytuacji (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś) : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 zrob to jak najszybciej
Napisano 4 Grudzień 200519 l niezle sie zapowiada. (wersja 1.0 zbyt monokolorowa:)) jakas scenka, moze?
Napisano 4 Grudzień 200519 l Popieram, wersja nr.1 jest zbyt czerwona, obraz zlewa się w jedną wielką plamę... Pozdrawiam
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor obecnie tak to wyglada. i teraz zaczynaja sie pytania: jak robic oko? to jest zrobione bevelem i nie wyglada najlepiej;/ po drugie jak zrobic dziasla? tak, by przy texturowaniu nie wygladalo to, ze zeby wychodza wprost z podniebienia;/ jest jakas szybka metoda? czodzi o to, ze zebow jest troche i nie chce mi sie rzezbic w kazdym
Napisano 5 Grudzień 200519 l oko najlepiej jako osobną kulke i wtedy do oka dopasowujesz powieki (robilem tak z alienem: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=26411&d=1132440236)
Napisano 5 Grudzień 200519 l Ja mam taka propozycje, Pzwolilem sobie wykorzystac profesjonalne oprogramowanie ktorym laskawie, regularnie, od wersi 3,11 karmi na windows i wykonac takze profesjonalny szic anatomiczny:D Widac to na tablicy 1.0. Zeby raczej napewno powinienes robic osobno niz dziasla i dodatkowo oddzielic dziasla od wargi chyba ze tak ma byc.:P:P:P
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor heh;] dzieki! zabieram sie za kombinowanie okulistyczno dentystyczne;]
Napisano 5 Grudzień 200519 l JA w moim folosie zrobilem doslownie tyle ze wymodelowalem usta z wnetrzem a do tego zawinieta kielbaske z zebami. Zadna wielka filozofia. Ale tak patrze i mysle ze u ciebie nie zdadza egzaminu dziasla.. Tak bardziej potworzasto bedzie jak mu odrazu z warg beda zeby wyrastac. pozdr:)
Napisano 7 Grudzień 200519 l Autor ok tak to teraz wyglada. jakies pomysly co dalej? jak to zrobic, zeby bylo ciekawsze? dalej mi te zeby nie pasuja. sa jako osobne elementy, ale chyba jednak trzeba bedzie wyrzezbic wglebienia w dziaslach?
Napisano 7 Grudzień 200519 l nocny drwal -> a co tTy na to zeby dziasla mialy mniej wiecej pol dlugosci zebow i wystawaly znacznie poza linie warg? albo jeszcze lepiej (moim zdaniem) zeby dziasla byly wielkie natomiast zeby male ale za to masywne niekoniecznie szpiczaste? Jak krolowa to krolowa ;) Pozdrawiam
Napisano 7 Grudzień 200519 l no jezeli szukasz pomyslu to moze dorob mu warstwe śluzu na cielsku i na zebiskach zeby nie byl taki oschly no i mozesz zroznicowac mape nie tylko za pomoca bumpa ale i kolorki troche mu pozmieniac np. na czaszce jakies bardziej wyblakle ale to juz jest twoja wlasna wola
Napisano 7 Grudzień 200519 l Jak na mój gust to zęby sa trochę równe i zadbane jak na takiego potwora.
Napisano 8 Grudzień 200519 l Bardzo podobała mi się pierwsza wersja. Ta jakoś niebardzo mi podchodzi.
Napisano 8 Grudzień 200519 l Autor wczoraj troche experymentowalem i juz sam nie wiem. jak nawrzucam zebow, rogow i innych upiekszaczy, to jest tego jakos tak za duzo. sam nie wiem juz co dalej... chcialem pociagnac to dalej i zrobic cala postac, ale stanelo na tym, ze nie zabardzo potrafie wyobrazic sobie jak to ma wygladac. otoz po profilu lba wynika, ze powinna byc dluga szyja. jak dluga szyja to i dlugi ogon dla przeciwwagi. no i wychodzi dinozaur, a to nie ma byc dinozaur;]
Napisano 1 Styczeń 200619 l Jak dla mnie ta dziura za geba jest strasznie nienaturalna coś takiego nei wystepuje w przyrodzie....... Oko chyba na szybko robiłeś jakoś urozmaić tą tęczówkę dodaj blasku . temu oku......... język dziwny hhhhhmmmmm a na co poluje ten stwór.....???? bo od tego czym się odżywia zależy jego uzębienie... a twoje zęby w tym modelu sa bardzo delikatne....więc myśle że odżywia się czymś niekościstym... Podczas ataku rozdziabia szeroko paszczę po czym wyrywa lub połyka miekkie tkanki.. ale wtedy dochodzi pytanie gdzie on żyje właściwie i co to są za zwierzęta którymi się odżywia. Czy atakuje zwierzęta lądowe jakieś małe..... czy też poluje przy brzegu w morzu.... bo raczej mi się nie wydaje że z taką dziurą za paszczą mógłby nurkować...i z tym polowaniem na zwierzęta morskie jest też problem bowiem przez tą dziurę pokarm mógłby mu czmychnąć....albo wypaść....Widze że zastanawiasz się nad przeciwwaga itd.... a nie ustaliłeś do tej pory jak to własciwie żyje......nie okresliłeś środowiska..a to ma np wpływ na typ skóry... kolor, fakture, zrogowacenia.... Rozumiem że ten potwór to twoja chora wyobraznia ale to tak jak z budynkiem..... możesz sobie zrobić budynek z cegieł który unosi się nad ziemią... ale w rzeczywistości taki nie istnieje..... Chyba że twoim celem jest surrealizm...wtedy przepraszam...ale sam napisałeś że to concept jest....
Napisano 1 Styczeń 200619 l dziuary pysk jest całkowicie niepotrzbeny, tekstury też są słabe ( zwłaszcza popracuj nad teksturami zębów, oczu i języka) , pozdrawiam
Napisano 1 Styczeń 200619 l Autor hehe, dzieki za potpowiedzi, ale ten projekt juz nie zyje, wyewoluowal w "kreature". ta dziura to nie dziura tylko takie polaczenie miesni. eh kiepsko tu wyszlo, wiem;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto