Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Animka klasyfikuje sie jako prawie gotowa... no powiedzmy wersja 0.9 ;). Wprawdzie do wyeliminowania pozostalo jeszcze kilka bugow, ale ich poprawienie wymagaloby dodatkowych kilkudziesieciu godzin renderingu, a tego w najblizszym czasie nie mam serca mojemu prockowi fundowac ;).

 

divx6, 12MB

 

Scena powstala jako forma czolowki do demek, filmow i innych fragmovies bedacych dzielem czlonkow Force Crusaders, organizacji zrzeszajacej fanow gier Star Wars jak i samego Uniwersum.

 

Narzedzia: Max 8 + brazil, zaprzegniecie reactora do animacji lisci (ktora wyszlaby lepiej jakby obliczenia nie zajmowaly tak horrendalnej ilosci czasu i zasobow systemowych ;)).

 

Poniewaz nie jest to jeszcze wersja docelowa, licze na Wasze uwagi, sugestie i krytyke:).

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ogolnie jest git, podoba mi sie piasek w tych napisach (czym go robiles mozesz przyblizyc), jedyne chyba co mi troche nie pasowalo to ta chmura piaskowego dymu ktora tak przelatuje szybciutko wydaje mi sie ze jest za gesta - ale to taka blachostka do diaska. Jest gitowo

Napisano

Właśnie obejrzałem, generalnie bardzo fajna.

Uwagi:

-dźwiek, na początku to buczenie za krótkie, zbyt gwałtownie się urywa i brakuje na końcu jakiegoś bumkatabum

-trochę w całości ucieka ten napis. Wzrok koncentruje się na krzyżu i napisy giną. Wiem, że całość już na finiszu, ale może jakby dać na nie żarzenie na koniec?

-kamera troszkę zbyt gwałtownie się zatrzymuje przy oddalaniu

Poza tym jest git. Listki wg mnie pierwsza klasa.

Ten piasek to obniżająca się siatka + particle? Efekt jest genialny.

Napisano

bardzo fajne :) tez jestem ciekaw jak ten piasek zostal zrobiony :)

gdybym sie mial czepiac to imo liście za razace, moze jakas korekcja kolorkow by sie przydala... pozatym super

Napisano
  • Autor

Dzieki za uwagi i rady :).

 

Co do piasku, fakt, ten "globalny" to po prostu plane z ripplem, odpowiednio sie obracajacy, zas w kazdej literze siedzi box, ktory- gdy nadchodzi jego pora, obraca sie znikajac pod powierzchnia. Efekt wysypywania sie piasku to po prostu odpowiednio ustawione blizzardy z przypisanym wiatrem, podobnie jak chmura to cloud.

 

Rzeczywiscie chyba przesadzilem z gestoscia chmury, postaram sie tego passa na nowo dorenderowac :).

 

Dzwiek jest, zeby byl- nie moglem znalezc niczego dla blysku na koncu na przyklad, chociaz idee tego dziweku w glowie mam. Wogole docelowo to ma jakas muzyczka jeszcze przygrywac ;). Z bumkatabum to w sumie mysl ;).

 

Z tego, ze napis ginie zdaje sobie sprawe, docelowo po blysku wszystko ma przechodzic "w kosmos"- obracajacy sie starfield, jedynie ze swiecacym krzyzem i napisami. Ale koncepcja z jakims backlightem z napisu tez wchodzi gre, tylko jakos nie moge sobie tego "fizycznie" uzasadnic ;).

 

Kamera wali sie w sufit :P. Tak na serio to przez ruch po sciezce, zapomnialem tego poprawic, a potem perspektywa cofania sie z renderem geometrii mnie odstreczyla

 

Z liscmi staralem sie efekt sss osiagnac jak najmniejszym kosztem obliczeniowym dla procka, stad taka jaskrawosc. Ja to tlumacze gatunkiem bluszczu :P. Przy okazji wyjasnia to jego nadprzecietna gibkosc :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności