Skocz do zawartości

Animacja: Czolowka


Proto

Rekomendowane odpowiedzi

Animka klasyfikuje sie jako prawie gotowa... no powiedzmy wersja 0.9 ;). Wprawdzie do wyeliminowania pozostalo jeszcze kilka bugow, ale ich poprawienie wymagaloby dodatkowych kilkudziesieciu godzin renderingu, a tego w najblizszym czasie nie mam serca mojemu prockowi fundowac ;).

 

divx6, 12MB

 

Scena powstala jako forma czolowki do demek, filmow i innych fragmovies bedacych dzielem czlonkow Force Crusaders, organizacji zrzeszajacej fanow gier Star Wars jak i samego Uniwersum.

 

Narzedzia: Max 8 + brazil, zaprzegniecie reactora do animacji lisci (ktora wyszlaby lepiej jakby obliczenia nie zajmowaly tak horrendalnej ilosci czasu i zasobow systemowych ;)).

 

Poniewaz nie jest to jeszcze wersja docelowa, licze na Wasze uwagi, sugestie i krytyke:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ogolnie jest git, podoba mi sie piasek w tych napisach (czym go robiles mozesz przyblizyc), jedyne chyba co mi troche nie pasowalo to ta chmura piaskowego dymu ktora tak przelatuje szybciutko wydaje mi sie ze jest za gesta - ale to taka blachostka do diaska. Jest gitowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie obejrzałem, generalnie bardzo fajna.

Uwagi:

-dźwiek, na początku to buczenie za krótkie, zbyt gwałtownie się urywa i brakuje na końcu jakiegoś bumkatabum

-trochę w całości ucieka ten napis. Wzrok koncentruje się na krzyżu i napisy giną. Wiem, że całość już na finiszu, ale może jakby dać na nie żarzenie na koniec?

-kamera troszkę zbyt gwałtownie się zatrzymuje przy oddalaniu

Poza tym jest git. Listki wg mnie pierwsza klasa.

Ten piasek to obniżająca się siatka + particle? Efekt jest genialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za uwagi i rady :).

 

Co do piasku, fakt, ten "globalny" to po prostu plane z ripplem, odpowiednio sie obracajacy, zas w kazdej literze siedzi box, ktory- gdy nadchodzi jego pora, obraca sie znikajac pod powierzchnia. Efekt wysypywania sie piasku to po prostu odpowiednio ustawione blizzardy z przypisanym wiatrem, podobnie jak chmura to cloud.

 

Rzeczywiscie chyba przesadzilem z gestoscia chmury, postaram sie tego passa na nowo dorenderowac :).

 

Dzwiek jest, zeby byl- nie moglem znalezc niczego dla blysku na koncu na przyklad, chociaz idee tego dziweku w glowie mam. Wogole docelowo to ma jakas muzyczka jeszcze przygrywac ;). Z bumkatabum to w sumie mysl ;).

 

Z tego, ze napis ginie zdaje sobie sprawe, docelowo po blysku wszystko ma przechodzic "w kosmos"- obracajacy sie starfield, jedynie ze swiecacym krzyzem i napisami. Ale koncepcja z jakims backlightem z napisu tez wchodzi gre, tylko jakos nie moge sobie tego "fizycznie" uzasadnic ;).

 

Kamera wali sie w sufit :P. Tak na serio to przez ruch po sciezce, zapomnialem tego poprawic, a potem perspektywa cofania sie z renderem geometrii mnie odstreczyla

 

Z liscmi staralem sie efekt sss osiagnac jak najmniejszym kosztem obliczeniowym dla procka, stad taka jaskrawosc. Ja to tlumacze gatunkiem bluszczu :P. Przy okazji wyjasnia to jego nadprzecietna gibkosc :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności