Napisano 6 Grudzień 200519 l Animka klasyfikuje sie jako prawie gotowa... no powiedzmy wersja 0.9 ;). Wprawdzie do wyeliminowania pozostalo jeszcze kilka bugow, ale ich poprawienie wymagaloby dodatkowych kilkudziesieciu godzin renderingu, a tego w najblizszym czasie nie mam serca mojemu prockowi fundowac ;). divx6, 12MB Scena powstala jako forma czolowki do demek, filmow i innych fragmovies bedacych dzielem czlonkow Force Crusaders, organizacji zrzeszajacej fanow gier Star Wars jak i samego Uniwersum. Narzedzia: Max 8 + brazil, zaprzegniecie reactora do animacji lisci (ktora wyszlaby lepiej jakby obliczenia nie zajmowaly tak horrendalnej ilosci czasu i zasobow systemowych ;)). Poniewaz nie jest to jeszcze wersja docelowa, licze na Wasze uwagi, sugestie i krytyke:).
Napisano 6 Grudzień 200519 l ogolnie jest git, podoba mi sie piasek w tych napisach (czym go robiles mozesz przyblizyc), jedyne chyba co mi troche nie pasowalo to ta chmura piaskowego dymu ktora tak przelatuje szybciutko wydaje mi sie ze jest za gesta - ale to taka blachostka do diaska. Jest gitowo
Napisano 6 Grudzień 200519 l Właśnie obejrzałem, generalnie bardzo fajna. Uwagi: -dźwiek, na początku to buczenie za krótkie, zbyt gwałtownie się urywa i brakuje na końcu jakiegoś bumkatabum -trochę w całości ucieka ten napis. Wzrok koncentruje się na krzyżu i napisy giną. Wiem, że całość już na finiszu, ale może jakby dać na nie żarzenie na koniec? -kamera troszkę zbyt gwałtownie się zatrzymuje przy oddalaniu Poza tym jest git. Listki wg mnie pierwsza klasa. Ten piasek to obniżająca się siatka + particle? Efekt jest genialny.
Napisano 6 Grudzień 200519 l bardzo fajne :) tez jestem ciekaw jak ten piasek zostal zrobiony :) gdybym sie mial czepiac to imo liście za razace, moze jakas korekcja kolorkow by sie przydala... pozatym super
Napisano 6 Grudzień 200519 l Autor Dzieki za uwagi i rady :). Co do piasku, fakt, ten "globalny" to po prostu plane z ripplem, odpowiednio sie obracajacy, zas w kazdej literze siedzi box, ktory- gdy nadchodzi jego pora, obraca sie znikajac pod powierzchnia. Efekt wysypywania sie piasku to po prostu odpowiednio ustawione blizzardy z przypisanym wiatrem, podobnie jak chmura to cloud. Rzeczywiscie chyba przesadzilem z gestoscia chmury, postaram sie tego passa na nowo dorenderowac :). Dzwiek jest, zeby byl- nie moglem znalezc niczego dla blysku na koncu na przyklad, chociaz idee tego dziweku w glowie mam. Wogole docelowo to ma jakas muzyczka jeszcze przygrywac ;). Z bumkatabum to w sumie mysl ;). Z tego, ze napis ginie zdaje sobie sprawe, docelowo po blysku wszystko ma przechodzic "w kosmos"- obracajacy sie starfield, jedynie ze swiecacym krzyzem i napisami. Ale koncepcja z jakims backlightem z napisu tez wchodzi gre, tylko jakos nie moge sobie tego "fizycznie" uzasadnic ;). Kamera wali sie w sufit :P. Tak na serio to przez ruch po sciezce, zapomnialem tego poprawic, a potem perspektywa cofania sie z renderem geometrii mnie odstreczyla Z liscmi staralem sie efekt sss osiagnac jak najmniejszym kosztem obliczeniowym dla procka, stad taka jaskrawosc. Ja to tlumacze gatunkiem bluszczu :P. Przy okazji wyjasnia to jego nadprzecietna gibkosc :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto