Mrw1980 Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 Dziendoberek wszystkim...zrobiłem mały "remake" strzelby którą użyłem w ostatniej scence (TROFEUM) - przemodelowałem,zrobiłem porządny UVW mapping i poprawiłem teksturki.Przy okazji nauczyłem się czegoś o narmal mappingu i zrobiłem niskopoligonowy model - albo raczej średnio poligonowy :) pierwszy render zrobiony w Zbrush2 - model ma ok 3mln poligonów pozostałe to prinkscreany bezpośrednio z 3dsmax'a Komentarze mile widziane :)
JohnZi Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 eno ladnie, fajne szczegoly, jak to w brushu:], ehh jakos nie mialem podstwa do tego programu, a takie fajne rzeczy wychodza. Masz moze jakies tutki, oczywiscie podstawy:] ? pozdro
Mrw1980 Napisano 6 Grudzień 2005 Autor Napisano 6 Grudzień 2005 http://206.145.80.239/zbc/zb_quicklinks.php?q=3 tu jest wszystko czego potrzebujesz...na poczatek polecam Practical Guide tam są wszystkie podstawy....warto tez zainwestowac w tablet ,naprawde ułatwia praca w Zbrush :) pozdrawiam i THX za komentarz
Death Metal Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 bardzo fajne, świetne textury. Gratulacje.
DonVito Corleone Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 jak dlamnie to rewelacja, nie wiem dlaczego tam mi sie podoba, ale podoba, taki efekt przy tak malej liczbie poly...super ! :d
kolegaalek Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 mni tez sie podoba, bajkowa troche btw- mieszkasz na muranowie? :)
Mrw1980 Napisano 7 Grudzień 2005 Autor Napisano 7 Grudzień 2005 he he nie :)..a co to muranów?? jakas miejscowość dziwnie brzmi!!
ftorek Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 hyhy - dalbys to do game art'u :D a nawiasem - superek - baaaardzo mi sie podoba - pcount na poziomie, texturka wypasik, no i normalna jedwabista bardzo na plus
Rekomendowane odpowiedzi