Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dziendoberek wszystkim...zrobiłem mały "remake" strzelby którą użyłem w ostatniej scence (TROFEUM) - przemodelowałem,zrobiłem porządny UVW mapping i poprawiłem teksturki.Przy okazji nauczyłem się czegoś o narmal mappingu i zrobiłem niskopoligonowy model - albo raczej średnio poligonowy :)

 

pierwszy render zrobiony w Zbrush2 - model ma ok 3mln poligonów

pozostałe to prinkscreany bezpośrednio z 3dsmax'a

 

Komentarze mile widziane :)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

eno ladnie, fajne szczegoly, jak to w brushu:], ehh jakos nie mialem podstwa do tego programu, a takie fajne rzeczy wychodza. Masz moze jakies tutki, oczywiscie podstawy:] ? pozdro

Napisano

hyhy - dalbys to do game art'u :D

 

a nawiasem - superek - baaaardzo mi sie podoba - pcount na poziomie, texturka wypasik, no i normalna jedwabista

 

bardzo na plus




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności