Napisano 6 Grudzień 200519 l Dziendoberek wszystkim...zrobiłem mały "remake" strzelby którą użyłem w ostatniej scence (TROFEUM) - przemodelowałem,zrobiłem porządny UVW mapping i poprawiłem teksturki.Przy okazji nauczyłem się czegoś o narmal mappingu i zrobiłem niskopoligonowy model - albo raczej średnio poligonowy :) pierwszy render zrobiony w Zbrush2 - model ma ok 3mln poligonów pozostałe to prinkscreany bezpośrednio z 3dsmax'a Komentarze mile widziane :)
Napisano 6 Grudzień 200519 l eno ladnie, fajne szczegoly, jak to w brushu:], ehh jakos nie mialem podstwa do tego programu, a takie fajne rzeczy wychodza. Masz moze jakies tutki, oczywiscie podstawy:] ? pozdro
Napisano 6 Grudzień 200519 l Autor http://206.145.80.239/zbc/zb_quicklinks.php?q=3 tu jest wszystko czego potrzebujesz...na poczatek polecam Practical Guide tam są wszystkie podstawy....warto tez zainwestowac w tablet ,naprawde ułatwia praca w Zbrush :) pozdrawiam i THX za komentarz
Napisano 6 Grudzień 200519 l jak dlamnie to rewelacja, nie wiem dlaczego tam mi sie podoba, ale podoba, taki efekt przy tak malej liczbie poly...super ! :d
Napisano 7 Grudzień 200519 l hyhy - dalbys to do game art'u :D a nawiasem - superek - baaaardzo mi sie podoba - pcount na poziomie, texturka wypasik, no i normalna jedwabista bardzo na plus