Napisano 12 Grudzień 200519 l Chcialem zrobic zarysowania, czy tam odcisk palca na powierzchni materialu. Uzywam Metal(lume) w surface i displacement MR. Co dodać, gdzie żeby uzyskać ładne zarysowania, czy tam odcisk palca na tym materiale. Przy wykorzystaniu Blend, displacement Mentala przestaje działać.
Napisano 12 Grudzień 200519 l Używają Shellaca, albo Blend traci się displacement z materiałów użytych do ich stworzenia - niestety takie ograniczenie. Rozwiązanie jakie mi ter przychodzi na myś, to zrobienie nowego materiału, w surface dac "material to shader", a do niego tego Blenda. Zaś w displacement tego nowego materiłu dać tego disp. którego chciałeś użyć w Blendzie, ograniczony maską. Poza tym tak delikatne i wymagające precyzji rzeczy jak zarysowania, czy odcisk palca, chyba jednak lepiej zrobić zwykłym bumpem.
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor Tak myślałem że to ograniczenie. No nic ide dalej próbować... zobaczymy co wyjdzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto