Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcialem zrobic zarysowania, czy tam odcisk palca na powierzchni materialu. Uzywam Metal(lume) w surface i displacement MR. Co dodać, gdzie żeby uzyskać ładne zarysowania, czy tam odcisk palca na tym materiale.

 

Przy wykorzystaniu Blend, displacement Mentala przestaje działać.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 783
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Używają Shellaca, albo Blend traci się displacement z materiałów użytych do ich stworzenia - niestety takie ograniczenie.

 

Rozwiązanie jakie mi ter przychodzi na myś, to zrobienie nowego materiału, w surface dac "material to shader", a do niego tego Blenda. Zaś w displacement tego nowego materiłu dać tego disp. którego chciałeś użyć w Blendzie, ograniczony maską.

 

Poza tym tak delikatne i wymagające precyzji rzeczy jak zarysowania, czy odcisk palca, chyba jednak lepiej zrobić zwykłym bumpem.

Napisano
  • Autor

Tak myślałem że to ograniczenie. No nic ide dalej próbować... zobaczymy co wyjdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności