MatPat Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 Chcialem zrobic zarysowania, czy tam odcisk palca na powierzchni materialu. Uzywam Metal(lume) w surface i displacement MR. Co dodać, gdzie żeby uzyskać ładne zarysowania, czy tam odcisk palca na tym materiale. Przy wykorzystaniu Blend, displacement Mentala przestaje działać.
Karrde Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 Używają Shellaca, albo Blend traci się displacement z materiałów użytych do ich stworzenia - niestety takie ograniczenie. Rozwiązanie jakie mi ter przychodzi na myś, to zrobienie nowego materiału, w surface dac "material to shader", a do niego tego Blenda. Zaś w displacement tego nowego materiłu dać tego disp. którego chciałeś użyć w Blendzie, ograniczony maską. Poza tym tak delikatne i wymagające precyzji rzeczy jak zarysowania, czy odcisk palca, chyba jednak lepiej zrobić zwykłym bumpem.
MatPat Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Tak myślałem że to ograniczenie. No nic ide dalej próbować... zobaczymy co wyjdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się