Jump to content

Znowu Mental Ray - Uzywajac Blend, displacement MR nie dziala


MatPat

Recommended Posts

Chcialem zrobic zarysowania, czy tam odcisk palca na powierzchni materialu. Uzywam Metal(lume) w surface i displacement MR. Co dodać, gdzie żeby uzyskać ładne zarysowania, czy tam odcisk palca na tym materiale.

 

Przy wykorzystaniu Blend, displacement Mentala przestaje działać.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Używają Shellaca, albo Blend traci się displacement z materiałów użytych do ich stworzenia - niestety takie ograniczenie.

 

Rozwiązanie jakie mi ter przychodzi na myś, to zrobienie nowego materiału, w surface dac "material to shader", a do niego tego Blenda. Zaś w displacement tego nowego materiłu dać tego disp. którego chciałeś użyć w Blendzie, ograniczony maską.

 

Poza tym tak delikatne i wymagające precyzji rzeczy jak zarysowania, czy odcisk palca, chyba jednak lepiej zrobić zwykłym bumpem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy