Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajny. Troche czysty i sterylny. Oczywiscie zalezy do czego mial by sluzyc, bo jesli to jest np. gigantyczny level no to z oczywistych powodow musiales wykorzystywac wielokrotnie ta sama teksture i wtedy to jest zrozumiale. Okna wygladaja swietnie, dzwi juz nie zabardzo.

 

Sam chciales zeby komentowac ile sie da wiec sie czepiam :)

Napisano

Poległeś na proporcjach, w modelu i w texturkach. porównaj sobie wielkość, drzw, okien, odległości między nimi i wielkość "ozdobników" moim zdaniem nie trzyma się to wszystko kupy.

 

Pozdrawiam

Napisano

N no. Hym, wsumie wygląda fajnie. Ale było by lepiej jak by drzwi nie były textura a wymodelowaną bramą (np. jakieś kraty. No i zamiast schodów może jakiś pomost - bo tak to ni w 5 ni w 9. No i jeszcze ta textura na tych wierzach. Albo w tym zamku przerobiono je na dóże bilboardy albo daj na to siakas dachówke. Nie wszystko da sie uzystkać texturami. Modeluj więcej. No chyba że to na potrzeby siakiejś gry - chć dzisiaj nawet w grach się już wiecej żeczy modeluje.

Napisano

staralem sie nie wybiegac za bardzo w przod z polygonami... hmm 6 tys. to w sumie nie duzo na taki zamek, mysle ze w 10 tys sie wyrobie z kratami i innymi szczegolami... dzieki wielkie za komento :)

Napisano

no to goscia zalało szkoda ze okienka brakuje na lewymi ale fajny pomysl tylko malo zywe to i woda tak jak by wplywala pod zamek powinna sie zatrzymac chyba na scianie ale tak to fajnie

peace

Napisano

miniatura prezentuje sie super.. w high res na pierwszy rzut oka rzuca sie tekstura.. nieskalana ps`em, brakuje jej wilgoci mchu grzyba, no nie wiem czego jeszcze , jest za bardzo jednakowa wszędzie.. a mogłoby byc naprawde super bo klimat jest tam wyczuwalny, woda, fog , zamek.. tylko nie te tex..

pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności