yooshi Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Pojęcia nie mam co mam napisać... Może tylko tyle, że zameczek jest wykonany w LOWPOLY... Całość to 6200 face-ów. Komentujcie ile się da... :-P A oto link do sceny w większej rozdziałce... http://xthost.info/yooshi/render01.jpg
General Straw Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Bardzo fajny. Troche czysty i sterylny. Oczywiscie zalezy do czego mial by sluzyc, bo jesli to jest np. gigantyczny level no to z oczywistych powodow musiales wykorzystywac wielokrotnie ta sama teksture i wtedy to jest zrozumiale. Okna wygladaja swietnie, dzwi juz nie zabardzo. Sam chciales zeby komentowac ile sie da wiec sie czepiam :)
Vorek Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Poległeś na proporcjach, w modelu i w texturkach. porównaj sobie wielkość, drzw, okien, odległości między nimi i wielkość "ozdobników" moim zdaniem nie trzyma się to wszystko kupy. Pozdrawiam
powelt Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 N no. Hym, wsumie wygląda fajnie. Ale było by lepiej jak by drzwi nie były textura a wymodelowaną bramą (np. jakieś kraty. No i zamiast schodów może jakiś pomost - bo tak to ni w 5 ni w 9. No i jeszcze ta textura na tych wierzach. Albo w tym zamku przerobiono je na dóże bilboardy albo daj na to siakas dachówke. Nie wszystko da sie uzystkać texturami. Modeluj więcej. No chyba że to na potrzeby siakiejś gry - chć dzisiaj nawet w grach się już wiecej żeczy modeluje.
yooshi Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 staralem sie nie wybiegac za bardzo w przod z polygonami... hmm 6 tys. to w sumie nie duzo na taki zamek, mysle ze w 10 tys sie wyrobie z kratami i innymi szczegolami... dzieki wielkie za komento :)
powelt Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Aha:) No ale wsumie mnie się podoba. Ładne oświetlenei i odbicie:)
DIDI Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 no to goscia zalało szkoda ze okienka brakuje na lewymi ale fajny pomysl tylko malo zywe to i woda tak jak by wplywala pod zamek powinna sie zatrzymac chyba na scianie ale tak to fajnie peace
Nevariel Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 naprawde ladny zamek, tymi 6 tys. poli się nie przejmuj inni na taki zamek wydaja o wiele wiecej poligonow
sith_LORD Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 miniatura prezentuje sie super.. w high res na pierwszy rzut oka rzuca sie tekstura.. nieskalana ps`em, brakuje jej wilgoci mchu grzyba, no nie wiem czego jeszcze , jest za bardzo jednakowa wszędzie.. a mogłoby byc naprawde super bo klimat jest tam wyczuwalny, woda, fog , zamek.. tylko nie te tex.. pozdr
yooshi Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Napisano 14 Grudzień 2005 Dzieki za komento... Mysle ze chyba wywale to schody i dam cos w rodzaju pomostów... Praktyka czyni mistrza nie? :-P
Rekomendowane odpowiedzi