Napisano 15 Grudzień 200519 l Ehh no cóż musiałem zostawić tamten budynek i zabrałem się za salonik. To jest kolejny render, zapraszam do komentowania i mówienia co jest do poprawy... :)
Napisano 15 Grudzień 200519 l Oj ciemniutko, nawet PS nie pomoże w takich sytuacjach. Shader podłogi dziwny - do poprawy.
Napisano 15 Grudzień 200519 l Ten wspaniały tryptyk na ścianie po lewej to co to jest ? Ceramiczny ręcznik ?
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor Daję następny render, tu z kolei za jasno przy oknach muszę zmienić ustawienia GI. Pozdrawiam !
Napisano 16 Grudzień 200519 l Powinieneś dać jeden vray light za kamerą i próbować renderować... ale te w oknach to zmniejsz troche multiplayer... Bo za jasno... Fajowa kanciapa :D
Napisano 24 Grudzień 200519 l Autor Kolejny update trochę przepalony render przy oknach, ale to się poprawi, za dużo ziarna też jest.
Napisano 24 Grudzień 200519 l Pod sofą na podłodze są lekkie skrzywienia. Jeżeli jestes w stanie to popraw to...
Napisano 24 Grudzień 200519 l Przepalone i to ostro! dodatkowo w kątach ścian, tych od strony okien jest nienaturalne śiatło wynikające także z przepalenia. Oświetlenie do wymiany!
Napisano 24 Grudzień 200519 l Autor To nie jest zniekształcenie pod sofą, tylko za mały Final Gather w Mental Ray'u :). Mówilem że światło za ostre. Właśnie się robi next render, będzie jutro rano dopiero, bo długo idzie, a za 3.5 h nie będzie mi się chciało tu wejść :P
Napisano 24 Grudzień 200519 l Autor Nałożyłem teksturki i zmniejszyłem światło, teraz wygląda o wiele lepiej. Tylko textura TV do wymiany. Jeszcze dodam parę pierdułków, jakieś książki itp. itd. i kwiatka na górę szafy, a no i Final Gather ma tylko wartosc 10 zamiast ponad 1000, więc dlatego takie ziarno, a robiło sie 47 min. Pozdr.
Napisano 24 Grudzień 200519 l a ty Szpaner zamiast się objadać przy stole wigilijnym to pracki wystawiasz na forum??? Troszke ziarno masz i dalej niepoprawne kąty przy oknach, ale wierze w Ciebie, że w finalu będzie perfekt :) Pozdrawiam
Napisano 24 Grudzień 200519 l Autor Renderka puszczę na nockę i będzie git. A no już po jestem, teraz się słodyczami obiadam :D Pozdr
Napisano 25 Grudzień 200519 l pobaw się z FG bo plam jest za dużo, no i ustaw dobrze min/max w FG oraz radius w Photonach wtedy będziesz miał ładniejsze GI.
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor No o 21 wieczorem wczoraj się pobawiłem. Heh zwiększyłem photon'y do 3000, FG do 2000, radius'y w photon i sample dałem nie na 1, jak było tylko na 0.5, a w FG dałem min 0.2, a max 0.5. Energy mam na 57 000, photons GI na 100 000 i decay na 1.9. Zapomniałem zmienić rozdziałki i się robiło na 1024x768, render rozpocząłem o 22.04 chyba (wczoraj) i co ?! Teraz jest 11.20 rano, a computing FG mam 70.1% pff, no ale mówie: A zostawie nich idzie do końca, może wyjdzie ładnie :? ... SWRSC ty też takie miałeś długie rendery jak robiłeś te wizualki w Mentalu ? Pozdr. Edit: o LOL 12.43 computing FG= 79.3% :D Jeszcze ze 2-3 h i sie skończy a potem ten właściwy rendering image też pewnie z 30min - 1h ...
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor No i rendering trwa nadal :D hehe chyba pobije rekord :D trwa ponad 23 h a jest ponad 50% rendering image ;] z czego 21h to obliczanie FG hehe za 30 min wrzuce render :D, jak wyjdzie lipa to sie chyba powiesze, bo stracilem praktycznie caly dzien, a tak bym porobil do salonu nowe obiekty heh, ale mam fajny pomysl na nastepna pracke :P, ale najpeirw dokoncze tą :) pozdr !
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor Pfff... Rendering: 24h 12 min 26 sek ! A rezultat po dodaniu szumu w PS i troche diffuse glow ... moze i cos jest, ale ... zresztą sami oceńcie... i chyba juz zostawie ten salon bo nie mam zdrowia... jednak najlepszy do wizualek jest vray musze sie go nauczyc wkoncu ... ehh pozdr !
Napisano 26 Grudzień 200519 l boze 24h ?? to chyba jakis zart :(( texturki sa do bani ;( a czas nie do przyjecia ;(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto