Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ehh no cóż musiałem zostawić tamten budynek i zabrałem się za salonik. To jest kolejny render, zapraszam do komentowania i mówienia co jest do poprawy... :)

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj ciemniutko, nawet PS nie pomoże w takich sytuacjach.

Shader podłogi dziwny - do poprawy.

Napisano
  • Autor

Daję następny render, tu z kolei za jasno przy oknach muszę zmienić ustawienia GI.

Pozdrawiam !

Napisano

Powinieneś dać jeden vray light za kamerą i próbować renderować... ale te w oknach to zmniejsz troche multiplayer... Bo za jasno... Fajowa kanciapa :D

Napisano
  • Autor

Kolejny update trochę przepalony render przy oknach, ale to się poprawi, za dużo ziarna też jest.

Napisano

Pod sofą na podłodze są lekkie skrzywienia. Jeżeli jestes w stanie to popraw to...

Napisano

Przepalone i to ostro! dodatkowo w kątach ścian, tych od strony okien jest nienaturalne śiatło wynikające także z przepalenia. Oświetlenie do wymiany!

Napisano
  • Autor

To nie jest zniekształcenie pod sofą, tylko za mały Final Gather w Mental Ray'u :). Mówilem że światło za ostre. Właśnie się robi next render, będzie jutro rano dopiero, bo długo idzie, a za 3.5 h nie będzie mi się chciało tu wejść :P

Napisano
  • Autor

Nałożyłem teksturki i zmniejszyłem światło, teraz wygląda o wiele lepiej. Tylko textura TV do wymiany. Jeszcze dodam parę pierdułków, jakieś książki itp. itd. i kwiatka na górę szafy, a no i Final Gather ma tylko wartosc 10 zamiast ponad 1000, więc dlatego takie ziarno, a robiło sie 47 min.

Pozdr.

Napisano

a ty Szpaner zamiast się objadać przy stole wigilijnym to pracki wystawiasz na forum??? Troszke ziarno masz i dalej niepoprawne kąty przy oknach, ale wierze w Ciebie, że w finalu będzie perfekt :) Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Renderka puszczę na nockę i będzie git.

A no już po jestem, teraz się słodyczami obiadam :D

Pozdr

Napisano
  • Autor

Athlon 1.8 Gh , 512 ram a co ? Wolne rendery ?

Napisano

pobaw się z FG bo plam jest za dużo, no i ustaw dobrze min/max w FG oraz radius w Photonach wtedy będziesz miał ładniejsze GI.

Napisano
  • Autor

No o 21 wieczorem wczoraj się pobawiłem. Heh zwiększyłem photon'y do 3000, FG do 2000, radius'y w photon i sample dałem nie na 1, jak było tylko na 0.5, a w FG dałem min 0.2, a max 0.5. Energy mam na 57 000, photons GI na 100 000 i decay na 1.9. Zapomniałem zmienić rozdziałki i się robiło na 1024x768, render rozpocząłem o 22.04 chyba (wczoraj) i co ?! Teraz jest 11.20 rano, a computing FG mam 70.1% pff, no ale mówie: A zostawie nich idzie do końca, może wyjdzie ładnie :? ... SWRSC ty też takie miałeś długie rendery jak robiłeś te wizualki w Mentalu ?

 

Pozdr.

 

Edit: o LOL 12.43 computing FG= 79.3% :D Jeszcze ze 2-3 h i sie skończy a potem ten właściwy rendering image też pewnie z 30min - 1h ...

Napisano
  • Autor

No i rendering trwa nadal :D hehe chyba pobije rekord :D

trwa ponad 23 h a jest ponad 50% rendering image ;]

z czego 21h to obliczanie FG hehe

za 30 min wrzuce render :D, jak wyjdzie lipa to sie chyba powiesze, bo stracilem praktycznie caly dzien, a tak bym porobil do salonu nowe obiekty heh, ale mam fajny pomysl na nastepna pracke :P, ale najpeirw dokoncze tą :)

pozdr !

Napisano
  • Autor

Pfff...

Rendering: 24h 12 min 26 sek !

A rezultat po dodaniu szumu w PS i troche diffuse glow ... moze i cos jest, ale ...

zresztą sami oceńcie...

i chyba juz zostawie ten salon bo nie mam zdrowia... jednak najlepszy do wizualek jest vray musze sie go nauczyc wkoncu ... ehh

pozdr !

salon10.jpg

Napisano

boze 24h ?? to chyba jakis zart :(( texturki sa do bani ;( a czas nie do przyjecia ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności