Shalivan Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 Witam wszystkich i pozdrawiam. Ostatnio zaczołem sobie robić testy z reactorami i natknołem sie na taką dziwną rzecz. Moze gdzieś pominołem jakiś tutek help albo coś (od razu krzyczcie) a jeżeli nie to dlaczegopodczas animacj9i te obiekty nie dotykają siebie ? Jest tak za każdym razem i chyba sprawdzałem już każdą opcje. nie potrzebuje tego na już ale bardzo mnie ciekawi gdzie popełniam błą? Z gory dzięki za odpowiedzi :) EDIT: a i tak nie przeczytam dziś odpowiedzi bo za kilka godzin mam mature :P trza by sie wyspać.
HaoSoft Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 albo boxa na concave mesh w Property Editor w menu reactor z zaznaczonym boxem jakby nie wypalilo to co mintrill napisal. Nie wiem czy o to ci chodzi.
polka dot Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 boxa nie trzeba na concave, wystarczy building box :D mintrill dobrze mówi > utilities > reactor > world > zmniejszasz Collision Tolerance - ale nie zabardzo bo będą przez siebie przenikać :)
Shalivan Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 o spoko fajnie :/ wiedziałem że coś ominole. ale dlaczego to nie jest standardowo ustawione ? przecież sie częsciej uzywa bezpośrednich kolizji. tak mi sie wydzje w kazdym bądz razie thx
SUPER_OkO Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 wszystko zalezy od skali objektu danego, jezeli bedziesz mial zbyt mala skale sceny takie rzeczy wlasnie sie pozniej robia i na odwrot, ale wystarczy wtedy zmienic pare parametrow wlasnie jak collision itd. i wszystko wraca do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się