Skocz do zawartości

Spidzik


Gość skit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

z daleka ujdzie - z bliska suabo...

 

niefajnie wyglada to polaczene elementow rysowanych recznie z tymi z fotek - mocno w oczy to kluje...

 

dalbys siate

 

tak jakos mi sie nie podoba ogolnie - moze dlatege ze za bardzo przypomina szara rzeczywistosc za oknem... (i to jeszcze na dokladke nieudolnie...) - no nie wiem...

 

pozdro

 

smutno dzis jakos - ciemno juz... zimno... ehh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś jednak dać więcej trisów i postarać się o porządny model.

 

Zlecenie przewidywało 400 trójkątów, mial to byc prsty modelik za nieduze pieniazki...

PS. Sądząc po limicie można sie chyba domyślić że modelik będzie bardzo maly na ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej rozbój w biały dzień nie zlecenie:P

 

Co masz na myśli??? Każde zlecenie powinno się rozpatrywać w kategorii...czy lepiej opierdlac sie przez te pare godzin roboty, czy wziąść nawet te pare złotych, ja przynajmniej tak robię... Robiłem jush modele do gier Free za darmo i nie narzekałem....Zawsze jest okazja żeby nauczyć się czegoś nowego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam wolę pracować za darmo dla ludzi którzy na tym nie zarobią niż za psie pieniądze dla ludzi którzy cię wykorzystają ;)

 

No ale nie wiem jaka jest sprawa więc się nie odzywam ;) (sorry za OT)

 

Model w sumie porządny bez żadnych rewelacji, ale wszystko wygląda tak jak powinno imo.

Powiedz jakiej wielkości tekstura, bo faktycznie masz na niej masę detali jak do takiego polycouna (no ale jak takie miałeś zlecenie to ok.)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-o ch**era...nie zauważyłem tego przodu :DD.

-Oczywiście że włodzi jkest MPK, ale obowiązują prawa autorskie, a bez nich nie można wykorzystać tej nazwy.....

-Teskturka jest 1024x1024, tak było w zleceniu, wiec ja się nie będe rozwodził nad sensem takiego rozwiązania....było dużo miejsca, wiec dałem sporo szczegułów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1024 a widac pikseloze przy oknach (uszczelki), i mozna je bylo zrobic gradientowe wygladaly by bardziej realistycznie, zmarnowales poligony na bokach (tam gdzie jest podwozie, pusciles je do gory, a juz na tej sciance mozna je bylo zakonczyc), polygony zmarnowane pod spodem nikt tego nie bedzie ogladal, calkowicie bym wywalil i dolozyl detalu tam gdzie widac. Pudelka na dachu mogles wpuscic do srodka. Podsumowanie__zmarnowane poly, tekstura 1024 a mysle ze "podobny" efekt zrobil bym na 512

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny trapez :D, nie doczytalem do czego ma być , ale podsuneło mi to pomysł, tez sobie zrobie taki tramwaj tyle że do GTA zamiast jakiejs bryczki sie podstawi, a co do tego modelu, to faktycznie tak jak wyzej , spod mozna by wywalic i cos tam z dachem zrobic bo od czola tak troche dziwnie wyglada, jak wspomnił bodajze Empec przypomina model z kartonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności