Gość skit Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Bardzo prościutki modelik(406 tris) Enjoy!
ftorek Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 z daleka ujdzie - z bliska suabo... niefajnie wyglada to polaczene elementow rysowanych recznie z tymi z fotek - mocno w oczy to kluje... dalbys siate tak jakos mi sie nie podoba ogolnie - moze dlatege ze za bardzo przypomina szara rzeczywistosc za oknem... (i to jeszcze na dokladke nieudolnie...) - no nie wiem... pozdro smutno dzis jakos - ciemno juz... zimno... ehh...
_michal Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 hehe, jaki fajny kartonik, przypomina mi takie proste modele kartonowe lol jaka duża texturka? Na tak prosty model masz tam bardzo dużo detalu w texturce Powinieneś jednak dać więcej trisów i postarać się o porządny model.
polka dot Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 szkoda że tekstura okna się tak powtarza ale na spodzik kul :)
Gość skit Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Powinieneś jednak dać więcej trisów i postarać się o porządny model. Zlecenie przewidywało 400 trójkątów, mial to byc prsty modelik za nieduze pieniazki... PS. Sądząc po limicie można sie chyba domyślić że modelik będzie bardzo maly na ekranie.
Gość skit Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 raczej rozbój w biały dzień nie zlecenie:P Co masz na myśli??? Każde zlecenie powinno się rozpatrywać w kategorii...czy lepiej opierdlac sie przez te pare godzin roboty, czy wziąść nawet te pare złotych, ja przynajmniej tak robię... Robiłem jush modele do gier Free za darmo i nie narzekałem....Zawsze jest okazja żeby nauczyć się czegoś nowego....
arcade Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 ja tam wolę pracować za darmo dla ludzi którzy na tym nie zarobią niż za psie pieniądze dla ludzi którzy cię wykorzystają ;) No ale nie wiem jaka jest sprawa więc się nie odzywam ;) (sorry za OT) Model w sumie porządny bez żadnych rewelacji, ale wszystko wygląda tak jak powinno imo. Powiedz jakiej wielkości tekstura, bo faktycznie masz na niej masę detali jak do takiego polycouna (no ale jak takie miałeś zlecenie to ok.) pozdro
sanki Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 obiekt w miare ujdzie ale teksturka fuj, zaczne od tego ze w łodzi jest MPK a nie MZK, a dwa to zdaje sie ze przod jest lustrzanym odbiciem tego co powinno tam byc
Gość skit Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 -o ch**era...nie zauważyłem tego przodu :DD. -Oczywiście że włodzi jkest MPK, ale obowiązują prawa autorskie, a bez nich nie można wykorzystać tej nazwy..... -Teskturka jest 1024x1024, tak było w zleceniu, wiec ja się nie będe rozwodził nad sensem takiego rozwiązania....było dużo miejsca, wiec dałem sporo szczegułów....
trident Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 1024 a widac pikseloze przy oknach (uszczelki), i mozna je bylo zrobic gradientowe wygladaly by bardziej realistycznie, zmarnowales poligony na bokach (tam gdzie jest podwozie, pusciles je do gory, a juz na tej sciance mozna je bylo zakonczyc), polygony zmarnowane pod spodem nikt tego nie bedzie ogladal, calkowicie bym wywalil i dolozyl detalu tam gdzie widac. Pudelka na dachu mogles wpuscic do srodka. Podsumowanie__zmarnowane poly, tekstura 1024 a mysle ze "podobny" efekt zrobil bym na 512 pzdr
Gość Marioza Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 fajny trapez :D, nie doczytalem do czego ma być , ale podsuneło mi to pomysł, tez sobie zrobie taki tramwaj tyle że do GTA zamiast jakiejs bryczki sie podstawi, a co do tego modelu, to faktycznie tak jak wyzej , spod mozna by wywalic i cos tam z dachem zrobic bo od czola tak troche dziwnie wyglada, jak wspomnił bodajze Empec przypomina model z kartonu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się