kurt_hectic Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 hi, mam problem, otoz normalnie rozkladam siatke w uvw edytorze w 3ds-e i na koncu che uzyc nowego, wypasnego, odpisowanego toola: relax. ale on oczywiscie okazyje sie byc do bani, przy jakich kolwiek ustawieniach zle rozklada siatke! ;( , dlatego tez zostalem przy starym i sprawdzonym toolu w deep uv. z tym, ze teraz i tu sie problem pojawil... mam 3 sciany - takie same, wiec je nakladam je na siebie zeby miejsa zaoszczedzic- to jasne, weld-uje je, no ale niestety deep uv je rozdziela > dobrze uwzglednia wielkosc, ale wlasnie rozdziela je spowrotem na 3, jak z tego wybrnac? z gory thx za info. pozdr.
Ardeni Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Ja tam nie wiem, poszukaj w helpie może, albo pościągaj filmiki ze strony maxa tam jest pokazane jak oni używają relaxa.
kurt_hectic Napisano 24 Grudzień 2005 Autor Napisano 24 Grudzień 2005 ;) wiem jak go sie uzywa, smiem wlasnie przypuszczac, ze ****, chodzi w tym momencie o to zeby deep uv nie rozwalal weldowania podczas relaxuuu wie ktos?
Hatred Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 moze w deep uv nie ma czegos takiego jak weldowanie UV verteksow?? w mayi nie da sie weldowac verteksow na UV jesli nie sa "fizycznie" zweldowane na siatce w 3d, moze w tym problem? a moze deep uv rozlozysz siatke a potem w maxie ja layoutujesz? co do relaxa u mnie jak mialem triala tio dzialal dobrze, nawet lepiej niz ten mayowy, moze problem znowu tkwi w tym ze weldujesz uv? powodzenia
kurt_hectic Napisano 25 Grudzień 2005 Autor Napisano 25 Grudzień 2005 1) maxowy na serio jest skopany > porownuje jego dzialanie z deep uv 2) > "a moze deep uv rozlozysz siatke a potem w maxie ja layoutujesz" , tak wlasnie robie i bede robic ;(, inaczej sie nie da...
kurt_hectic Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 o kura :o , pomylke chyba popelnilem, relax dziala chyba jednak dobrze (ten w maxie), na razie na 1 modelu sprobowalem ale dziala porzadnie, wiec chyba wogole tez tak bedzie, ustawcie tak : iterations:100 amount:1 stretch:0,2 i bedzie gralo
arcade Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 o! hyhyhy - a ja się dziwiłem czemu to tak do dupy działa i wszystko i tak ręcznie muszę relaxować ;) dzięki :)
KoNe0 Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Dopiero sie przyzwyczajam do Deep UV, denerwuje mnie przedewszystkim to, że często trzeba wybierać narzędzia (może dlatego, że nie znam skrótów klawiaturowych), w Max'ie to wszystko jest pod myszką ;). Aha i jak sie dzieli siatke, to w miejscu cieca vertexy sie rozdzielaja, i zaznaczajac jeden z nich (graniczny), zaznacza sie przy okazji drugi, i czesto nie mozna np. connect robic przez to, trzeba zaznaczac je innym narzedziem. Pozatym to swietny program jezeli idzie o szybkosc.
kurt_hectic Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 :\ ja w deep uv uzywam tylko relax tool ;) > reszta w maxie > uvw edytor > poleam takie dzialanie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się