Napisano 30 Grudzień 200519 l Witam! Oto moja nowa pracka, postanowiłem zrobić honde, ale inną niż wszystkie :) Oceniajcie, wiem napewno lakier= nędza ;\ nie potrafię zrobić lepszego, żaden tutek nie pomaga, jest to raytreced + fallow. Render standardowy + blur, color balance i lans efekt. POZDRAWIAM !!
Napisano 30 Grudzień 200519 l no niewiem, mi ten tunning się nie podoba... taki trochę kosmiczny, zbyt przesadzone jest upięknianie auta "na siłę", tekstury, światła i render raczej słabe, a co do modelu to nie najgorszy, choć słabo go widać spod tych tekstur i oświetlenia, pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200519 l ja rozumie że to tunning ale jakoś kompletnie mi to auto nie przypomina hondy s2000, jakoś wogóle podstawowe linie nadwozie nie pasują mi no i przedstawienie modelu nie najlepsze, za ciemno i strasznie to jakieś rozmazane wszystko
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor Dzięki za komentarze hkropinski- dzięki za pierwszego komentarza :) czułem że moj tuning nie wszystkim przypadnie do gustu :D illy- rendery są trudne choć wydająsie banalne więć jeszcze poćwicze chudy- jest to w 100% honda s2000 wykonana wedłóg blueprintów zmieniłem jedynie zderzaki, i progi. Tu pare ujęć na neutralnym gruncie ;)
Napisano 30 Grudzień 200519 l no to pokaż jeszcze model bez materiałów, jak narazie to brakuje troche chamferowania, m.in. z tyłu.. bez materiałów będzie dokładnie widać co "spłodziłeś" :P ja bym dał to do wipa i poprawił conieco bo model nie jest zły chociaż to nie jest raczej s2000 :P ale to moje zdanie. moge powiedzieć, że światła z tyłu są podobne do s2000 ;] a co do blueprintów: ja nie wątpie że jest zgodny z blueprintami, ale nie pokazują dokładnie jak wygląda dany element, one pokazują jedynie zarys samochodu; żeby coś dokładnie zrobić to niestety trzeba pooglądać kilka zdjęć ;] pozdrawiam
Napisano 31 Grudzień 200519 l Autor Podczas pracy nad tym modelem korzystałem z całego albumu zdjęć hondy, jednak i to nie zawsze pomoże idealnie odwzorować pojazd ;\ ale praktyka czyni mistrza :) następne bedzie lepsze :D - musi być lepsze :| A tuning ma to do siebie, że auto w niektórych miejscach odbiega od orginału, mi zalerzało tylko na zderzakach i progach, reszta niezgodności to brak umiejętności :D pare fot :
Napisano 31 Grudzień 200519 l No pocwiczysz i bedzie cool :) Ale i tak jest dobrze. Nastepny tuning dokladnie przemysl - najlepiej wydrukuj sobie referki i dorysuj sam od siebie taki zderzaczek czy cos tam, a pozniej skaner -> Max -> render i gotowe :) Za to troche mnie niepokoi twoja siatka - jest... hmmm... dziwna... no ale kazdy ma swoje sposoby :)
Napisano 31 Grudzień 200519 l Autor Siatka to line + surface- co pewnie wiesz, bez mesh smootha bo by mi kompa zawieszało za bardzo :\ na maske jedynie dałem mesh smootha (czy jakoś tak to sie pisze) chciałem by była maxymelnie prosta w budowie ale oddawała kształt auta :) Co dokładnie cie niepokoi w mojej siatce? jak możesz to opisz, postaram sie uniknąć w przyszłoci. dzieki za posta i rady :) (musze kupić skaner )
Napisano 1 Styczeń 200619 l no wlasnie w siatce niepokoilo mnie to co napisales... ze na masce masz MS a reszta zrobiona za pomoca modyfikatora surface - maske tez mozna bylo zrobic poprzez surface tylko dac wyzszy stopien jej zageszczenia. Ale ogolnie to dobrze mowisz - jezeli Ci komp pewnych rzeczy nie wytrzymuje to dobrze wybrales - jezeli chodzi o sposob modelowania. To jest jakies wyjscie :) Wg mnie jestes na dobrej drodze. Zastanow sie nad modelowaniem lowpoly jak masz slabego kompa - tam tez mozna poszalec i zrobic cos super fajnego cieszacego oczy 8) :) Pozdr!
Napisano 1 Styczeń 200619 l Autor Nogdy nie próbowałem zabierać sie za lowpoly, nawet nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie modeluje sie przy wykorzystaniu tej techniki, ale wszystko jest do nauczenia :) faktycznie zamiast MS moglem dać większe zagęszczenie siatki, nie obciążał bym kompa a efekt ten sam JAKI CZŁOWIEK JEST NIEDOMYŚLNY ;D
Napisano 2 Styczeń 200619 l Luszczu przegladnij sobie ten watek to zobaczysz jakie cuda mozna robic w lowpoly http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11105&highlight=Honda - chlopaki fajnie sie wtedy pobili ;)
Napisano 3 Styczeń 200619 l Autor ;( a miało być tak pięknie z tymi spojlerami tak.....powalająco ;\ ale nie jest chyba źle, bo bez nich jest jak marzenie :D
Napisano 3 Styczeń 200619 l Co prawda model nie jest idealny ale nie jest źle ogólnie pozytywnie materiały kuleją no i na tych pierwszych renderach to autko wygląda jak zabawka przynajmniej dla mnie