Luszczu Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Witam! Oto moja nowa pracka, postanowiłem zrobić honde, ale inną niż wszystkie :) Oceniajcie, wiem napewno lakier= nędza ;\ nie potrafię zrobić lepszego, żaden tutek nie pomaga, jest to raytreced + fallow. Render standardowy + blur, color balance i lans efekt. POZDRAWIAM !!
hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 no niewiem, mi ten tunning się nie podoba... taki trochę kosmiczny, zbyt przesadzone jest upięknianie auta "na siłę", tekstury, światła i render raczej słabe, a co do modelu to nie najgorszy, choć słabo go widać spod tych tekstur i oświetlenia, pozdrawiam
illy Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ciemnosc widze, ciemnosc, popracuj nad renderingiem
chudy Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ja rozumie że to tunning ale jakoś kompletnie mi to auto nie przypomina hondy s2000, jakoś wogóle podstawowe linie nadwozie nie pasują mi no i przedstawienie modelu nie najlepsze, za ciemno i strasznie to jakieś rozmazane wszystko
Luszczu Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Dzięki za komentarze hkropinski- dzięki za pierwszego komentarza :) czułem że moj tuning nie wszystkim przypadnie do gustu :D illy- rendery są trudne choć wydająsie banalne więć jeszcze poćwicze chudy- jest to w 100% honda s2000 wykonana wedłóg blueprintów zmieniłem jedynie zderzaki, i progi. Tu pare ujęć na neutralnym gruncie ;)
chudy Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 no to pokaż jeszcze model bez materiałów, jak narazie to brakuje troche chamferowania, m.in. z tyłu.. bez materiałów będzie dokładnie widać co "spłodziłeś" :P ja bym dał to do wipa i poprawił conieco bo model nie jest zły chociaż to nie jest raczej s2000 :P ale to moje zdanie. moge powiedzieć, że światła z tyłu są podobne do s2000 ;] a co do blueprintów: ja nie wątpie że jest zgodny z blueprintami, ale nie pokazują dokładnie jak wygląda dany element, one pokazują jedynie zarys samochodu; żeby coś dokładnie zrobić to niestety trzeba pooglądać kilka zdjęć ;] pozdrawiam
Luszczu Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 Podczas pracy nad tym modelem korzystałem z całego albumu zdjęć hondy, jednak i to nie zawsze pomoże idealnie odwzorować pojazd ;\ ale praktyka czyni mistrza :) następne bedzie lepsze :D - musi być lepsze :| A tuning ma to do siebie, że auto w niektórych miejscach odbiega od orginału, mi zalerzało tylko na zderzakach i progach, reszta niezgodności to brak umiejętności :D pare fot :
..:: WIKTOR ::.. Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 No pocwiczysz i bedzie cool :) Ale i tak jest dobrze. Nastepny tuning dokladnie przemysl - najlepiej wydrukuj sobie referki i dorysuj sam od siebie taki zderzaczek czy cos tam, a pozniej skaner -> Max -> render i gotowe :) Za to troche mnie niepokoi twoja siatka - jest... hmmm... dziwna... no ale kazdy ma swoje sposoby :)
Luszczu Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 Siatka to line + surface- co pewnie wiesz, bez mesh smootha bo by mi kompa zawieszało za bardzo :\ na maske jedynie dałem mesh smootha (czy jakoś tak to sie pisze) chciałem by była maxymelnie prosta w budowie ale oddawała kształt auta :) Co dokładnie cie niepokoi w mojej siatce? jak możesz to opisz, postaram sie uniknąć w przyszłoci. dzieki za posta i rady :) (musze kupić skaner )
Hindus Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 dośc fajnie wyszło - renderki trzeb alepsze ale ogólnie modelik spoko.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 no wlasnie w siatce niepokoilo mnie to co napisales... ze na masce masz MS a reszta zrobiona za pomoca modyfikatora surface - maske tez mozna bylo zrobic poprzez surface tylko dac wyzszy stopien jej zageszczenia. Ale ogolnie to dobrze mowisz - jezeli Ci komp pewnych rzeczy nie wytrzymuje to dobrze wybrales - jezeli chodzi o sposob modelowania. To jest jakies wyjscie :) Wg mnie jestes na dobrej drodze. Zastanow sie nad modelowaniem lowpoly jak masz slabego kompa - tam tez mozna poszalec i zrobic cos super fajnego cieszacego oczy 8) :) Pozdr!
Luszczu Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 Nogdy nie próbowałem zabierać sie za lowpoly, nawet nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie modeluje sie przy wykorzystaniu tej techniki, ale wszystko jest do nauczenia :) faktycznie zamiast MS moglem dać większe zagęszczenie siatki, nie obciążał bym kompa a efekt ten sam JAKI CZŁOWIEK JEST NIEDOMYŚLNY ;D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Luszczu przegladnij sobie ten watek to zobaczysz jakie cuda mozna robic w lowpoly http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11105&highlight=Honda - chlopaki fajnie sie wtedy pobili ;)
Luszczu Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 ;( a miało być tak pięknie z tymi spojlerami tak.....powalająco ;\ ale nie jest chyba źle, bo bez nich jest jak marzenie :D
mrkrzysiek Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Co prawda model nie jest idealny ale nie jest źle ogólnie pozytywnie materiały kuleją no i na tych pierwszych renderach to autko wygląda jak zabawka przynajmniej dla mnie
Rekomendowane odpowiedzi