GLaD Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Tu taka mala scenka zrobiona w v-reyu. 3 godzinki roboty. Czekam na oceny. No i jakies rady co ewentualnie poprawic. Dzieki.Wczesniej byla tu inna scenka ale mosialem porawic ze wzgledu na nastepne 4 posty:) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 - textura rozciagnieta na bokach pieniazkow - textura stolu masakryczna, moze za duzy bump jest - ten sznurek jest chyba z metalu - stol krzywo stoi? - tlo troszke razi - ogolnie to te pieniadze jak z czekolady wygladaja nadaj im jakis metaliczny polysk - oswietlenie do bani - chyba widze tu jakies rekodziela w PeSie:> reszta oki:] pracuj dalej pzdr edit: po zmianie dalej: - stol, pieniazki (hehehe te boki w PeSie dorysowales czarnym pedzlem? xD), sznurek za gruby i zle jest ulozony no.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 No i jakies rady co ewentualnie poprawic. Dzieki. Pozdro! pomyliles galerie, chyba do WIPa powinno to pojsc raczej. popraw texturki. no i to tlo... kamera zle ustawione w sotsunku do tla (tlo wogole nie pasuja tam, zle ustawione, zle dobrane). kolega wyzej juz reszte dopowiedzial. moze jakas kase fiskalna dodaj hehe:P albo kartke papieru z liczbami i jakis olowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 zero bumpa, złe mapowanie - przedewszystkim na monetach, które są całkowicie nierealistyczne, bardzo kiepskie tekstury, oraz kłopoty z dof-em, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Na miniaturce to nawet nie wygląda tak źle, ale po powiększeniu to się nie będę powtarzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GLaD Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 Heh. No porwione, widze ze przy tej rozdzielczosci wszyscy wylapuja wiecej bledow :] No ale czekam na nastepne komentarze(sory ale co to jest dof:D) Dzieki i pozdro.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keisim Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 Pomysł fajny, gorzej z modelowaniem, pieniądze płaskie jak :P stół, który także zbyt dobrze nie wypadł, wygląda na boxa z naciągniętą teksturką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GLaD Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2006 No wlasnie z tymi pieniadzami to jest wogole problem. Bump na nim jest wogole niewidoczny a nie bede robil displace po to by bylo za duzo segmentow. Moze znacie dobry sposob na to i na jakis dobry metaliczny efekt ... :D czekam...pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 DoF - Depth of Field - głębia ostrości. Przedmioty w pewnej odległości są widocze wyraźnie, natomiast obiekty znajdujące się bliżej lub dalej wydają się być rozmyte, nieostre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conrad Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 dla mnie to jak scanline wyglada.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
powelt Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 reszta oki:] pracuj dalej pzdr A zostało coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi