Lis Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Witam! Przez ostatnie trzy dni walczyłem z Mental Rayem. Efekt nie powala, ale moja cierpliwość się już skończyła. Musze powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. Chciałem zrobić, jakąś aranżację, ale nie znam jeszcze na tyle Mentala żeby wyszło coś fajnego. Ogólnie projekt zajął 20 godzin modelowania. 5 godzin na materiały no i z jakieś 10 na ustawienia i rendery. Pytanie: Z kąt ta biała plama przed modelem? Czy to może za duży spectacular dla obudowy?? A teraz coś sentymentalnego :-)
hkropinski Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 hmm... no nie jest źle, ale ja bym jeszcze trochę popracował bo jest wiele niedociągnięć, a render - prawda, słaby, pozdrawiam
Chindoos Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 Jeżeli dobrze mi sie wydaje to ta plama jest przez to że final gather było wyłączone.
mrkrzysiek Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 sam model wydaje się poprawny mam tylko zastrzeżenia do materiałów jakoś mi nie pasują ale nie wiem możliwe że takie powinny być w oryginale, no faktycznie render nie zachwyca
Lis Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 Jeżeli dobrze mi sie wydaje to ta plama jest przez to że final gather było wyłączone. No właśnie było włączone!
mr_marchew Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Materiały są ok. Co do rendera - moja diagnoza - energy multiplier za duży, zmniejszyć, a zwiększyć za to intensity światła. Najlepiej jak pokażesz ustawienia to się coś zaradzi :) o ile nikt nie będzie krzyczał, że to nie WIP ;) Specular nie ma nic wspólnego z tą plamą, bo nie wpływa na reflectance materiału, czyli to jak silnie przekazuje energię fotonów do otoczenia.
Elldrigar Vallar Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Fajna konsolka oraz fajna praca;-) nieznam się dobrze na tym co źle co dobrze, poprostu mi się podoba;-D
Rekomendowane odpowiedzi