Lis Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 Witam! Przez ostatnie trzy dni walczyłem z Mental Rayem. Efekt nie powala, ale moja cierpliwość się już skończyła. Musze powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. Chciałem zrobić, jakąś aranżację, ale nie znam jeszcze na tyle Mentala żeby wyszło coś fajnego. Ogólnie projekt zajął 20 godzin modelowania. 5 godzin na materiały no i z jakieś 10 na ustawienia i rendery. Pytanie: Z kąt ta biała plama przed modelem? Czy to może za duży spectacular dla obudowy?? A teraz coś sentymentalnego :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 hmm... no nie jest źle, ale ja bym jeszcze trochę popracował bo jest wiele niedociągnięć, a render - prawda, słaby, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 Bajtek! wooow. :D Nawet fajne renderki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chindoos Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 Jeżeli dobrze mi sie wydaje to ta plama jest przez to że final gather było wyłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 3 Styczeń 2006 Share Napisano 3 Styczeń 2006 sam model wydaje się poprawny mam tylko zastrzeżenia do materiałów jakoś mi nie pasują ale nie wiem możliwe że takie powinny być w oryginale, no faktycznie render nie zachwyca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2006 Jeżeli dobrze mi sie wydaje to ta plama jest przez to że final gather było wyłączone. No właśnie było włączone! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr_marchew Napisano 4 Styczeń 2006 Share Napisano 4 Styczeń 2006 Materiały są ok. Co do rendera - moja diagnoza - energy multiplier za duży, zmniejszyć, a zwiększyć za to intensity światła. Najlepiej jak pokażesz ustawienia to się coś zaradzi :) o ile nikt nie będzie krzyczał, że to nie WIP ;) Specular nie ma nic wspólnego z tą plamą, bo nie wpływa na reflectance materiału, czyli to jak silnie przekazuje energię fotonów do otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 4 Styczeń 2006 Share Napisano 4 Styczeń 2006 ... a mi się podoba ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elldrigar Vallar Napisano 4 Styczeń 2006 Share Napisano 4 Styczeń 2006 Fajna konsolka oraz fajna praca;-) nieznam się dobrze na tym co źle co dobrze, poprostu mi się podoba;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi