Napisano 4 Styczeń 200619 l Z jednej strony proste, bo za duzo modelowania nie ma. Z drugiej moze byc zabawa z roznymi materialami, oswietleniem, renderami. Mam nadzieje, ze czegos ciekawego sie tutaj naucze. Przy pierwszej kostce wpadlo mi juz sporo rzeczy do glowy. Póki co zrobiona k8, zostaja jeszcze k4, k6, k10, k12 i k20. Mam nadzieje, ze max ma wbudowane cos co pozwala tworzyc od kopa podstawowe ksztalty tych 'wiekszych'. nowy render: [ATTACH]29281[/ATTACH] [ATTACH]28858[/ATTACH] tez z serii na szybko, ale w ustawianie bede bawil sie z kompletem kosci ;) pierwszy render: [ATTACH]28466[/ATTACH] -- schottkey
Napisano 4 Styczeń 200619 l no na razie mało widać modele jak sam napisałeś proste żeby cos wyszło z tego musisz zrobić jakoś fajna scenkę moim zdaniem będzie tu ważne oświetlenie i materiały powodzenia życzę
Napisano 4 Styczeń 200619 l No na mój gust wszystko fajnie tylko że To raczej niema sensu dawać sam kości. Daj scenkę z jakimiś przerąbanymi kartami że niby szach i mat :-) taka chwila grozy.
Napisano 4 Styczeń 200619 l Lis napisał: Daj scenkę z jakimiś przerąbanymi kartami że niby szach i mat. Jakie karty? o so chodzi? A kosci jak kosci... przynajmniej sie szarpnales na DOF'a :)
Napisano 4 Styczeń 200619 l hmm... kosci i materialy nie najgorsze, ale światło i render słaby, pozdr
Napisano 4 Styczeń 200619 l Autor Taka wyszła mi k6: [ATTACH]28505[/ATTACH] A jesli chodzi o render i oswietlenie to co proponujesz? edit: no i wlasnie - jakie karty? postaci? :)
Napisano 4 Styczeń 200619 l postaci albo jakieś karcianki:) kości jak kości mało ciekawie to wygląda, jak potzrebujesz inspiracji to wejdź na q-workshop.com kości jakościowo szhitowe jak nic ale fajne wzory a sceke to może karta przy karcie świeca i sakiewka z kośćmi PS: A gdzie piekna K10?
Napisano 4 Styczeń 200619 l Autor k10 w przygotowaniu ;) Pewnie zrobie jutro razem z k4, dzisiaj jeszcze musze poprzegladac troche rzeczy do kolosa. Pomysl ze swieczka, kartami i kubkiem jest dobry. Prawdopodobnie na koncu zrobie z tego jakas kompozycje. Na q-w podgladam uklady cyfr na kostkach, prawdopodobnie kolejne beda bardziej ozdobne. Nie wiem tylko dalej od ktorej strony gryzc k12 i k20, chociaz jak sie wgryze to pewnie okaze sie ze sa takie w maxie.
Napisano 6 Styczeń 200619 l No już oczyma wyobraźni widzę całą scenkę z jakiejś sesji przy świeczkach :) Stare dobre czasy sie przypomniały :) Wymodeluj do tego jakieś księgi fajne (ja np miałem warhammera oprawionego w czarną skóre i okutego miedzianymi wzmocnieniami :))
Napisano 6 Styczeń 200619 l mr_marchew powiedz ze jeszcze masz tą księge:P A tak na serio to ta II limited czy Twój handmade? A co do robienia K12 i K 20 to poszukaj w obiektach zaawansowanych bo primitywy to primitywy:) zawsze pozostaje splain:P
Napisano 6 Styczeń 200619 l wypożyczyłem i znikła... :( szkoda bo bym tu fotke wrzucił. Może ją jeszcze jakoś odzyskam. To był jeden z pierwszych egzemplarzy w Polsce :) A konkretnie to ksero jednego z pierwszych egzemplarzy po polsku - choć piractwa w tej dzidzinie nie znoszę, ale takie były kiedyś początki RPG w Polsce... Ale potem powędrowało do introligatorni. I jeszcze te złote tłoczenia na okładce i grzbiecie... miodzio :) Może sobie wymodeluje dla pocieszenia :)
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor Udalo mi sie liznac odrobine mentalowskich materialow, plus wreszcie dowiedzialem sie o co chodzi z uvwunwrappem. W zwiazku z tym mogly powstac k4 oraz k10. Jeden renderek metalicznych: [ATTACH]28825[/ATTACH] i jeden renderek eksperymentalnych: [ATTACH]28826[/ATTACH] kompresja jpgow troche psuje, ale to i tak drafty. Teraz zostaja dwie najbardziej powalone: k12 i k20 :\ Pomysly jakies?
Napisano 9 Styczeń 200619 l troche za mocno świeca, te fozforyzujące w realu dają tak mało światła ze ledwo to widac, swoją drogą to by pięknie wyglądało gdyby oświatlało tą karte http://imgserv.rpg.net.pl/wfrp.polter.pl_karta_postaB.jpg tutaj hi res http://wfrp.polter.pl/pliki/wfrp_polter_pl_Kartapostaci_JRedys.pdf BTW: ja się chyba zachęciłem po ostatniej sesji i zrobie jakieś kostyrki. Ma ktoś teksturki zdobien takich gotyckich grawerowanych w złocie, do bumpa potzrebuje a te 2 co jeszcze nie masz to mówie Ci albo splajny albo możliwe że geosphere to łyknie
Napisano 9 Styczeń 200619 l takie proste a oko cieszy :) a serio: dodaj jakiś materiał na podłoże, zawsze to lepiej ogólnie wygląda. Zielone fajne, ale straaasznie świecą.
Napisano 10 Styczeń 200619 l No super. Mnie sie podoba... Kolor trochę zbyt intensywny ale zapewne tak miało być...
Napisano 10 Styczeń 200619 l Hyh, no ladny jest nowy render, tylko brakuje cieni :] Dorzucisz i bedzie topsz :]
Napisano 10 Styczeń 200619 l no fajnie ale zrób mi dobzre i daj tam ta świeczke jako jedyne światełko z jakims łądnym SSS na samej świeczce i stary złoty świecznik taki już zaśniedziały
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor Dorzucilem maly updacik, k20 niby jest, ale nie ma czasu na zrobienie maseczki :\
Napisano 17 Styczeń 200619 l no bardzo ladny render - gdyby nie ta kosc w srodku to juz prawie foto-real :)
Napisano 17 Styczeń 200619 l Bardzo fajnie. No rzeczywiście prawie fotoreal. Ale na mojej 20-ce którą trzymam w garści jest więcej hemferów na krawędziach :)
Napisano 17 Styczeń 200619 l Zgodzę się z tymi wyżej :) Gdyby nie ta kość w środku możnaby pomyśleć, że nowy render to fotka do której dążysz :) Bardzo fajnie.
Napisano 17 Styczeń 200619 l ehh swego czasu gralo sie w wfrp ale teraz niema z kim:( no ale materialy kosci super i karty postaci tez nawet nawet:)
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor Materialki vrayowskie z evermotiona zassane: http://www.evermotion.org/index.php?unfold=download&showdownload=yes chyba punkt 9. Glownie oparte na matowej porcelanie, ktora troche podblyszczylem. Kolory tez lekko pozmienialem. A k6 to chyba metal jakis mial byc w zalozeniach tego matliba :)
Napisano 22 Styczeń 200619 l Pierwszy render jest ładny, dwa pozostałe z racji tego ze materiały trudne i przeźroczyste nienajlepsze moim zdaniem
Napisano 22 Styczeń 200619 l A k 20 nie ma czy pzegapilem? :P Badzo fajne te kosci od razu sie chce w D&D grac ^^ . Fajne fajne ..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto