El Wieczor Napisano 6 Styczeń 2006 Share Napisano 6 Styczeń 2006 Jak uzyskac taki efekt poświaty w maxie, jak na załączonym obrazku? Próbowałem glowa, flare itp., ale najlepsze, co mi się udało to zrobić poświatę "na zewnątrz planety" a tu widać, jakby ta krawędź planety też się bardzo świeciła. Tu może tego nie widać, ale na innych Starwarsowskich screenach tak. A może mi się tylko wydaje, może to krawędź się nie świeci tylko jest tak, że przy krawędzi się żarzy bardzo a potem wraz z odległością od planety szybko maleje? Ma ktoś na to sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 6 Styczeń 2006 Share Napisano 6 Styczeń 2006 W Diffuse i Self Illumination dajesz ta sama mape Gradient Ramp (typ gradientu: Normal), z odpowiednim gradientem (kolejno: czarny, ciemnoniebieski, jasno niebieski, bialy, zielono-tealowaty, niebieski, ciemniejszy niebieski), a w slot opacity tez dajesz Gradient Ramp (tez Normal) z tym ze czarno-biala: czarny, bialy, jasny szary, ciemny szary. Teraz kopijesz sfere planety i robisz ja o x jednostek wieksza (zaleznie jaki efekt chcesz uzyskac) i nakladasz na nia ten material. Teraz troche prob i bledow z renderowaniem zeby dopasowac flagi w gradient rampach i voila. :) Bardziej lopatologicznie sie juz chyba nie da. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się