Napisano 8 Styczeń 200619 l Prosze o opinie i rady. Niemam pomyslu na teksture terenu(trawy) moze ktos mi pomoze. Jeszcze bedzie wiecej szczegulow i grobow.
Napisano 8 Styczeń 200619 l ty no nawet ciekawie to wyglada, chociaz miejscami wydaje sie byc zbyt low poly. Trawke dalbym zielona na wzgorzach, a tu gdzie sa groby to taka juz sucha wyschnieta:]
Napisano 8 Styczeń 200619 l Mi także wygląda to na zbyt lowpoly. Jeśli finalny kadr będzie z bliska (zwłaszcza blisko podłoża) to spróbuj może zrobić trawkę za pomocą procedur fur lub hair. Jeśli z oddali, to rzeczywiście wysarczy tekstura - poszukaj na necie. Mam wrażenie, że te wszystkie pręty, ściany i dziury są tak "na siłę" powyginane - nienaturalnie to wygląda.
Napisano 9 Styczeń 200619 l jezeli to cmentarz to wiele więcej grobów, proponuje ponury, deszczowy klimat i czekam na nastepne renderki.
Napisano 9 Styczeń 200619 l na razie ciekawie to wygląda, pamiętaj że jest to cmentarz więc klimat musi tu być jakiś taki bardziej ponury, fajnie by to wyglądało w scenie w nocy, wiesz ciemno i tak straaaasznie, może jeszcze jakaś ręka wytsajaca z grobu...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto