TIMOTI Napisano 28 Lipiec 2003 Napisano 28 Lipiec 2003 Przystepuje juz do bitwy co pierwszy jestem Jeszcze nic nie modelowalem wiec renderki beda pozniej Jutro wyjezdrzam na caly dzien ale juz od srody znow zabieram sie za prace
TIMOTI Napisano 28 Lipiec 2003 Autor Napisano 28 Lipiec 2003 update male wiem ze narazie niema co oceniac ale trzeba pokazac ze sie nieobijam siedze malo przed kmpem dlatego tak wolno to idzei ale od 1-10 sierpnia brachol wyjezdrza wiec bede duzej siedzial [jupi] jeszcze musze troche to od dolu przyciac i dol troche zeskalowac
TIMOTI Napisano 28 Lipiec 2003 Autor Napisano 28 Lipiec 2003 a tu ten obrazek zebyscie niemusieli w innych postach go szukac
TIMOTI Napisano 28 Lipiec 2003 Autor Napisano 28 Lipiec 2003 moze mi ktos powiedziec jak to zobic dalem meshmoota na te obiekty potem wyciolem boleanem jedne czesci (oczywiscie wylaczylem meshmoota w vievporcie) i teraz gdzy chce to troche zmodyfikowac czyli zmieniam na poly to w renderze juz ten obiekt jest bez meshmoota czy koniecznie jest od nowa zrobic obiekt czy da sie jakos to zrobic inaczej ?
TIMOTI Napisano 28 Lipiec 2003 Autor Napisano 28 Lipiec 2003 juz se z tym poradzilem tylko mam problem ktory duzo ludzi juz mialo gdzie sie rozdzielczosc bitmapy zwieksza ??
klower Napisano 28 Lipiec 2003 Napisano 28 Lipiec 2003 http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=5355
illy Napisano 28 Lipiec 2003 Napisano 28 Lipiec 2003 Czy tutaj mozna wysylac swoje obrazki czy nie!? ??
klower Napisano 29 Lipiec 2003 Napisano 29 Lipiec 2003 Originally posted by TIMOTI co tak cicho [co?] bo nmarazie nic nie ma do oceniania. zrob jakis wiekszy update. a nie tylko w postaci tuby.
TIMOTI Napisano 29 Lipiec 2003 Autor Napisano 29 Lipiec 2003 Naszczescie pada i nie pojechalem dzisiaj wiec popracuje troche Skilo zrob posta Nano-tech(Skilo) i tam zamieszczaj na koncu sie komus prace wysle i zrobi sonde ktora praca najlepsza klower narazie mam malo czasu pozniej bede wieksze update
gutek Napisano 29 Lipiec 2003 Napisano 29 Lipiec 2003 haj za tez bym sie chcial przylaczyc ale mam problem z maxem bo jakies bledy przy inst mi wyskakuja.:(
Pablo Napisano 29 Lipiec 2003 Napisano 29 Lipiec 2003 hmmm za krotke te dolne cos jest...wiesz te 2 duze progi czy jak tam :]..poza tym malo szczegolow jak na razie...cezkam na wiecej pozdr
illy Napisano 29 Lipiec 2003 Napisano 29 Lipiec 2003 ja tez nie wieze ze wygram bo nie jestem nawet poczatkujacy, ale zobacze. szkupiam sie narazie na ogole, pozniej szczegoly a na koniec tekstury, zastanawiam sie czy nie zrobic moze jakiegos efektu tylko nie iwem do czego taki nano tech sluzy?
TIMOTI Napisano 29 Lipiec 2003 Autor Napisano 29 Lipiec 2003 Originally posted by Skilo ja tez nie wieze ze wygram bo nie jestem nawet poczatkujacy, ale zobacze. szkupiam sie narazie na ogole, pozniej szczegoly a na koniec tekstury, zastanawiam sie czy nie zrobic moze jakiegos efektu tylko nie iwem do czego taki nano tech sluzy? Kulexy pewnie to wie bo on zaproponowal ta prace POWIEDZ NAM KULEXY JAK JUZ BEDZIESZ
TIMOTI Napisano 29 Lipiec 2003 Autor Napisano 29 Lipiec 2003 update najpierw ustawiem sobie obiekty potem bede je ostatecznie dopasowywal i dodawal szczegoly
TIMOTI Napisano 30 Lipiec 2003 Autor Napisano 30 Lipiec 2003 update ma ktos moze spadajace literki matrix ale gif bo chce na miejsce tej bitmapy wstawic
TIMOTI Napisano 30 Lipiec 2003 Autor Napisano 30 Lipiec 2003 update napiszcie co o tym myslicei oczywiscie wszystkie obiekty jeszcze troche pozmieniam
klower Napisano 30 Lipiec 2003 Napisano 30 Lipiec 2003 rob wiecej szczegolow, ta lodowka z kulka w srodku. jak ona sie otwiera? jakis uchwyt ? jakies chlodzenie? Daj jakies swiatlo + GI , maxowe swiatlo wyglada beznadziejnie.
TIMOTI Napisano 31 Lipiec 2003 Autor Napisano 31 Lipiec 2003 dzieki klower ze sie odezwales bo sie rzdko ktos tu odzywa [piwo] Pozniej dodam szczegoly do tej lodowki teraz biore sie za wykonanie przodu maszyny napiszcei jak to wyglada
klower Napisano 31 Lipiec 2003 Napisano 31 Lipiec 2003 szkoda ze nie zrobiles tak jak Ci mowilem z tym swiatlem. Kolejna rada: masz za ostre ksztalty. taj w nietoych miejscach jakies Torus\'y albo hemisphery. daj tez moze razem kilka spietych kabli
TIMOTI Napisano 31 Lipiec 2003 Autor Napisano 31 Lipiec 2003 update klower teraz w brazilu wiec bedzie lepeij widac kable te na dole jescze pozmieniam i to co jest czerwone to lepeij tak zostawic czy dac nowe bardziej zaokraglone ? jakies inne bajerki tez dodam tylko trzeba sie dozbrze zastanowic BTW Da sie w brazilu zrobic zeby pisalo czas renderingu i nazwe pliku itp (oczywiscie na obrazku zrenderowanym)
klower Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 lepiej sobie daj spokoj na razie z hdri. daj jako enviroment jaks jasny gradient np. z jasnoniebieskiego do bialego. cZerwony element zostaw, najwyzej potem dodaj na okolo jakies kule, albo co. No i rob dalej.
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 dzieki za rady klower oto male update gardient w nastepnym renderze zmienie bo to tak na szybk renderowalem
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 zawsze gdy sie spiesze to cos sie knoci (3 raz musialem zrenderowac bo za 2 zapomnialem zapisac obrazku :] ) naszczescie to tak dlugo nietrwa bo tylko ponad 2 min
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 i znowu nikt nic nie pisze :( kolejne drobne update moze cos napiszecie
Swietlik Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 He, nic nie piszą bo sie błędów nie mogą dopatrzeć..... :D Coraz ładniej to wygląda, ciekawy pomysł z tymi kablami wchodzącymi w podłogę, ale jeden z nich.... (drugi od prawej), nawet jeśli było to zamieżone strasznie rzuca się w oczy.
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 dzieki Swietlik ze sie odezwales bo juz myslalem ze nikt nic nienapisze :) z tym drugim kablem jakos pokombinuje jeszcze
illy Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 Ja tylko poprosze swiatlo bo slepy jestem i jaos nie widze prawie nic
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 Skilo specjalnie dla ciebie jasniejsza wersja z bardzo drobnym update (ten obiekt u gory nad dziura jest jeszcze niedopracowany--- wiec na to niezwracajcie uwagi)
TIMOTI Napisano 1 Sierpień 2003 Autor Napisano 1 Sierpień 2003 koejne update KAIN dzieki to czarne odbija otoczenie (chcialem z tego zrobic lustro) ale czemu nieodbiło tego co do tej pory jest to niewiem hmmmmm moze wiecei co jest w reflection dalem raytrace wiec powinno dobrze odbijac [co?]
Swietlik Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 Jak renderujesz jakimś innym renderem, to licz sie z tym że ma też swój własny materiał do odbić i załamań, ale niewiem czy to też nie powinno działać, a jeżeli użyłeś Flat Mirror to na pewno nie będzie działać :D. P.S. Coraz bardziej mi się podoba
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 Originally posted by Swietlik Jak renderujesz jakimś innym renderem, to licz sie z tym że ma też swój własny materiał do odbić i załamań, ale niewiem czy to też nie powinno działać, a jeżeli użyłeś Flat Mirror to na pewno nie będzie działać :D. P.S. Coraz bardziej mi się podoba raytrace dalem i brazila uzywam wiec niewiem jak to z nim jest SIE STARAM :]
Swietlik Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 Brazil posiada swoje materiały od. Glass przez różne inne, do Advanced (troche skomplikowany ale jakie ma możliwości), zwykły Raytrace działał kiedyś, z brazilem 1.0 już chyba nie bardzo [no]
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 to wie wtedy ktos jak zrobic material ktory odbija otoczenie w brazilu
Swietlik Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 Materiał Brazil Adwanced. Opacity = czarny (jaśniejszy kolor = zaczyna refraktować), gdzieś na rolecie w polu dla mapki Reflect = biały (ciemniejszy = gorsze lusterko). I tak musisz sie pobawić bo to \"lusterko wychodzi za lusterkowate\", mam nadzieje że mnie czaisz [hmmm]
Solaker Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 Daj w kanale Reflect jasnoniebieski kolor. Może wtedy nie będzie za lusterkowato. ;)
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 niby odbija tylko jak obiket jest nizej to juz nie musi byc bardzo blisko zeby odbilo jak to zmienic ??
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 qzwa ....... [killer] gdy chce rendreowac wyskakuje mi takie cos wie ktos jak temu zaradzic ??
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 no i kolejne male update jakos sie udalo zrenderowac ale musaielm cos w ustawieniach brazila pozmieniac ale mnie zastanawia czemu sie tak dzieje jak chcialem mojego cara zrenderowac to tak samo [co?] i co do tego odbicia to juz nieczje o co w tym biega gdy ukrylem troche obiektow i dalem rendera to bylo cool dobrze odbiajlo a teraz gdy sa wszystkie to znow tak samo mozliwe ze gdy beda teksturki to bedzie dobrze odbijac i jeszcze jedno jakie najlepeij swiatlo dac zeby wszystko bylo dobrze chodzi mi ze swiatlo bedzie co jakis kawalek w tym na samej gorze i zeby bylo dosyc jasno
SCORPI Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 małe pytanko skąd sie wzieło 101 obiektów ? bo jakoś tu mniej ich widze... : |
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 hmmm sam niewiem :) moze dlatego ze boleanem robilem dziury
Swietlik Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 Bolean złącza obiekty, więc byłoby ich mniej, niechce mis ię liczyć [hmmm]
TIMOTI Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 to niewiem czemu tak jest male update zaczynam teksturowac bede sie trudzil dlugo az uzyskam dobry efekt wiec na przodzie maszyny jest juz teksturka jak myslicie taka moze byc ?? aa i 2 obiekty tak samo odbijaja swiatlo znaczy sie maja ta sama mape odbijania i jeden odbija dobrze a drugi nie (czerny obiekt u gory ) hmmmm co to moze byc [pomocy]
TIMOTI Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 narazie tylko dopasowany jest pomaranczowy kolor
TIMOTI Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 update swiatla: 2 omni niebieskie napiszcie cos bo niewiem cy tak moze byc a chce cos w tej bitwie sie nauczyc
TIMOTI Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 pomylka sa 3 omin 2: niebieskie 1: białe jeszcze jedno pytanko jak dac glow w brazilu ??
TIMOTI Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 czy lepeij tak (chodzi mi tylko o oswietlenie) na jakosc niepatrzcie bo tu przypadkowo gorsza wybralem podczas renderingu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się