Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przystepuje juz do bitwy

co pierwszy jestem

Jeszcze nic nie modelowalem wiec renderki beda pozniej

Jutro wyjezdrzam na caly dzien ale juz od srody znow zabieram sie za prace

  • Odpowiedzi 113
  • Wyświetleń 9,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

update male

wiem ze narazie niema co oceniac ale trzeba pokazac ze sie nieobijam

siedze malo przed kmpem dlatego tak wolno to idzei

ale od 1-10 sierpnia brachol wyjezdrza wiec bede duzej siedzial [jupi]

jeszcze musze troche to od dolu przyciac i dol troche zeskalowac

Napisano
  • Autor

moze mi ktos powiedziec jak to zobic

dalem meshmoota na te obiekty potem

wyciolem boleanem jedne czesci

(oczywiscie wylaczylem meshmoota w vievporcie)

i teraz gdzy chce to troche zmodyfikowac

czyli zmieniam na poly to w renderze juz ten obiekt jest bez meshmoota

czy koniecznie jest od nowa zrobic obiekt czy da sie jakos to zrobic inaczej ?

Napisano
  • Autor

juz se z tym poradzilem

tylko mam problem ktory duzo ludzi juz mialo

gdzie sie rozdzielczosc bitmapy zwieksza ??

Napisano
Originally posted by TIMOTI

co tak cicho [co?]

 

bo nmarazie nic nie ma do oceniania. zrob jakis wiekszy update. a nie tylko w postaci tuby.

Napisano
  • Autor

Naszczescie pada i nie pojechalem dzisiaj wiec popracuje troche

Skilo zrob posta Nano-tech(Skilo) i tam zamieszczaj na koncu sie komus prace wysle i zrobi sonde ktora praca najlepsza

klower narazie mam malo czasu pozniej bede wieksze update

Napisano

haj za tez bym sie chcial przylaczyc ale mam problem z maxem bo jakies bledy przy inst mi wyskakuja.:(

Napisano

hmmm za krotke te dolne cos jest...wiesz te 2 duze progi czy jak tam :]..poza tym malo szczegolow jak na razie...cezkam na wiecej

 

pozdr

Napisano

ja tez nie wieze ze wygram bo nie jestem nawet poczatkujacy, ale zobacze. szkupiam sie narazie na ogole, pozniej szczegoly a na koniec tekstury, zastanawiam sie czy nie zrobic moze jakiegos efektu tylko nie iwem do czego taki nano tech sluzy?

Napisano
  • Autor
Originally posted by Skilo

ja tez nie wieze ze wygram bo nie jestem nawet poczatkujacy, ale zobacze. szkupiam sie narazie na ogole, pozniej szczegoly a na koniec tekstury, zastanawiam sie czy nie zrobic moze jakiegos efektu tylko nie iwem do czego taki nano tech sluzy?

 

Kulexy pewnie to wie bo on zaproponowal ta prace

POWIEDZ NAM KULEXY JAK JUZ BEDZIESZ

Napisano
  • Autor

update

najpierw ustawiem sobie obiekty

potem bede je ostatecznie dopasowywal i dodawal szczegoly

Napisano
  • Autor

update

ma ktos moze spadajace literki matrix ale gif bo chce na miejsce tej bitmapy wstawic

Napisano
  • Autor

update

napiszcie co o tym myslicei

oczywiscie wszystkie obiekty jeszcze troche pozmieniam

Napisano

rob wiecej szczegolow, ta lodowka z kulka w srodku. jak ona sie otwiera? jakis uchwyt ? jakies chlodzenie? Daj jakies swiatlo + GI , maxowe swiatlo wyglada beznadziejnie.

Napisano
  • Autor

dzieki klower ze sie odezwales bo sie rzdko ktos tu odzywa [piwo]

Pozniej dodam szczegoly do tej lodowki

teraz biore sie za wykonanie przodu maszyny

napiszcei jak to wyglada

Napisano

szkoda ze nie zrobiles tak jak Ci mowilem z tym swiatlem.

 

Kolejna rada: masz za ostre ksztalty. taj w nietoych miejscach jakies Torus\'y albo hemisphery. daj tez moze razem kilka spietych kabli

Napisano
  • Autor

update

klower teraz w brazilu wiec bedzie lepeij widac

kable te na dole jescze pozmieniam i to co jest czerwone to lepeij tak zostawic czy dac nowe bardziej zaokraglone ?

jakies inne bajerki tez dodam tylko trzeba sie dozbrze zastanowic

BTW

Da sie w brazilu zrobic zeby pisalo czas renderingu i nazwe pliku itp (oczywiscie na obrazku zrenderowanym)

Napisano

lepiej sobie daj spokoj na razie z hdri. daj jako enviroment jaks jasny gradient np. z jasnoniebieskiego do bialego.

cZerwony element zostaw, najwyzej potem dodaj na okolo jakies kule, albo co. No i rob dalej.

Napisano
  • Autor

dzieki za rady klower

oto male update

gardient w nastepnym renderze zmienie bo to tak na szybk renderowalem

Napisano
  • Autor

zawsze gdy sie spiesze to cos sie knoci

(3 raz musialem zrenderowac bo za 2 zapomnialem zapisac obrazku :] )

naszczescie to tak dlugo nietrwa bo tylko ponad 2 min

Napisano
  • Autor

i znowu nikt nic nie pisze :(

kolejne drobne update

moze cos napiszecie

Napisano

He, nic nie piszą bo sie błędów nie mogą dopatrzeć..... :D

Coraz ładniej to wygląda, ciekawy pomysł z tymi kablami wchodzącymi w podłogę, ale jeden z nich.... (drugi od prawej), nawet jeśli było to zamieżone strasznie rzuca się w oczy.

Napisano
  • Autor

dzieki Swietlik ze sie odezwales bo juz myslalem ze nikt nic nienapisze :)

z tym drugim kablem jakos pokombinuje jeszcze

Napisano

Ja tylko poprosze swiatlo bo slepy jestem i jaos nie widze prawie nic

Napisano
  • Autor

Skilo specjalnie dla ciebie jasniejsza wersja z bardzo drobnym update

(ten obiekt u gory nad dziura jest jeszcze niedopracowany--- wiec na to niezwracajcie uwagi)

Napisano
  • Autor

koejne update

KAIN dzieki

to czarne odbija otoczenie (chcialem z tego zrobic lustro) ale czemu nieodbiło tego co do tej pory jest to niewiem

hmmmmm

moze wiecei co jest w reflection dalem raytrace wiec powinno dobrze odbijac [co?]

 

Napisano

Jak renderujesz jakimś innym renderem, to licz sie z tym że ma też swój własny materiał do odbić i załamań, ale niewiem czy to też nie powinno działać, a jeżeli użyłeś Flat Mirror to na pewno nie będzie działać :D.

P.S. Coraz bardziej mi się podoba

Napisano
  • Autor
Originally posted by Swietlik

Jak renderujesz jakimś innym renderem, to licz sie z tym że ma też swój własny materiał do odbić i załamań, ale niewiem czy to też nie powinno działać, a jeżeli użyłeś Flat Mirror to na pewno nie będzie działać :D.

P.S. Coraz bardziej mi się podoba

 

raytrace dalem i brazila uzywam wiec niewiem jak to z nim jest

SIE STARAM :]

Napisano

Brazil posiada swoje materiały od. Glass przez różne inne, do Advanced (troche skomplikowany ale jakie ma możliwości), zwykły Raytrace działał kiedyś, z brazilem 1.0 już chyba nie bardzo [no]

Napisano
  • Autor

to wie wtedy ktos jak zrobic material ktory odbija otoczenie w brazilu

Napisano

Materiał Brazil Adwanced.

Opacity = czarny (jaśniejszy kolor = zaczyna refraktować),

gdzieś na rolecie w polu dla mapki

Reflect = biały (ciemniejszy = gorsze lusterko).

I tak musisz sie pobawić bo to \"lusterko wychodzi za lusterkowate\", mam nadzieje że mnie czaisz [hmmm]

Napisano

Daj w kanale Reflect jasnoniebieski kolor. Może wtedy nie będzie za lusterkowato. ;)

Napisano
  • Autor

niby odbija tylko jak obiket jest nizej to juz nie

musi byc bardzo blisko zeby odbilo

jak to zmienic ??

Napisano
  • Autor

qzwa ....... [killer]

gdy chce rendreowac wyskakuje mi takie cos

 

1shit.JPG

wie ktos jak temu zaradzic ??

Napisano
  • Autor

no i kolejne male update

jakos sie udalo zrenderowac ale musaielm cos w ustawieniach brazila pozmieniac

ale mnie zastanawia czemu sie tak dzieje

jak chcialem mojego cara zrenderowac to tak samo [co?]

i co do tego odbicia to juz nieczje o co w tym biega

gdy ukrylem troche obiektow i dalem rendera to bylo cool dobrze odbiajlo a teraz gdy sa wszystkie to znow tak samo

mozliwe ze gdy beda teksturki to bedzie dobrze odbijac

 

i jeszcze jedno

jakie najlepeij swiatlo dac zeby wszystko bylo dobrze chodzi mi ze swiatlo bedzie co jakis kawalek w tym na samej gorze i zeby bylo dosyc jasno

Napisano

małe pytanko skąd sie wzieło 101 obiektów ? bo jakoś tu mniej ich widze... : |

Napisano
  • Autor

hmmm sam niewiem :)

moze dlatego ze boleanem robilem dziury

 

 

Napisano
  • Autor

to niewiem czemu tak jest

male update

zaczynam teksturowac

bede sie trudzil dlugo az uzyskam dobry efekt

wiec na przodzie maszyny jest juz teksturka jak myslicie taka moze byc ??

aa i 2 obiekty tak samo odbijaja swiatlo znaczy sie maja ta sama mape odbijania i jeden odbija dobrze a drugi nie (czerny obiekt u gory ) hmmmm co to moze byc

[pomocy]

Napisano
  • Autor

update

swiatla: 2 omni niebieskie

napiszcie cos bo niewiem cy tak moze byc a chce cos w tej bitwie sie nauczyc

Napisano
  • Autor

pomylka

sa 3 omin

2: niebieskie

1: białe

jeszcze jedno pytanko jak dac glow w brazilu ??

Napisano
  • Autor

czy lepeij tak

(chodzi mi tylko o oswietlenie) na jakosc niepatrzcie bo tu przypadkowo gorsza wybralem podczas renderingu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności